AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Jeg sitter her og mangler ord rett og slett. Det har seg sånn at i forige uke så hadde vi bursdagsselskap for sønnen vår og vi hadde det da på McDonald's. Noen dager før så ringte mora til en gutt i klassen og lurte på hvorfor vi skulle ha det på McDonald's og spurte om vi ikke kunne ha det på burgerking eller peppes i stedenfor. Men vi måtte forklare at det alt var forsent og bytte. Da foreslo hun at hun kunne ta dem med i stedenfor og betale for hele greia, men vi hadde alt bestemt oss og takket vennlig nei. Da hørtes henne sur ut og sa at sønnen hennes da ikke kom. Synes nå det hørtes litt merkelig ut, men bursdagen gikk som planlagt og det var den eneste som ikke kom. Jeg har ei god venninne som også har en sønn i min sønns klasse og hun kunne fortelle meg i dag at foreldrene til den gutten som ikke kunne komme hadde drevet og ringt rundt til de andre i klassen for å bedt dem på burgerking eller peppes og prøvd å fått dem til å ta med sønnen min dit i stedenfor mcdonald's. Jeg må si jeg forstår ingenting her. Hva var så galt å ha bursdagen på mcdonald's at de ikke kunne være der? Usunn mat er vel det eneste jeg kan tenke på, men burgerking og Peppes er vel ikke noe bedre? Så hva kan dette være for noe? Og de sa jo de kunne ta min sønn med og ha bursdagen der i stedenfor så kan ikke helt se at dette var noen som ville støte ut min sønn heller.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Jeg sitter her og mangler ord rett og slett. Det har seg sånn at i forige uke så hadde vi bursdagsselskap for sønnen vår og vi hadde det da på McDonald's. Noen dager før så ringte mora til en gutt i klassen og lurte på hvorfor vi skulle ha det på McDonald's og spurte om vi ikke kunne ha det på burgerking eller peppes i stedenfor. Men vi måtte forklare at det alt var forsent og bytte. Da foreslo hun at hun kunne ta dem med i stedenfor og betale for hele greia, men vi hadde alt bestemt oss og takket vennlig nei. Da hørtes henne sur ut og sa at sønnen hennes da ikke kom. Synes nå det hørtes litt merkelig ut, men bursdagen gikk som planlagt og det var den eneste som ikke kom. Jeg har ei god venninne som også har en sønn i min sønns klasse og hun kunne fortelle meg i dag at foreldrene til den gutten som ikke kunne komme hadde drevet og ringt rundt til de andre i klassen for å bedt dem på burgerking eller peppes og prøvd å fått dem til å ta med sønnen min dit i stedenfor mcdonald's. Jeg må si jeg forstår ingenting her. Hva var så galt å ha bursdagen på mcdonald's at de ikke kunne være der? Usunn mat er vel det eneste jeg kan tenke på, men burgerking og Peppes er vel ikke noe bedre? Så hva kan dette være for noe? Og de sa jo de kunne ta min sønn med og ha bursdagen der i stedenfor så kan ikke helt se at dette var noen som ville støte ut min sønn heller. Weird. Burger king er jo samme ulla som mcdonalds. Høres ut som de har issues med mcdonalds
Fanta Exotic Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Det er mange av vennene mine som boikotter McDonalds (for grunner jeg ikke har orket å sette meg inn i). Kanskje moren er veldig politisk engasjert eller noe.. Jeg vet ikke jeg. Men du kan kanskje søke på grunner til å boikotte mcdonalds på nett, så kanskje du finnet grunnen Lykke til. Må forresten legge til at jeg syns det var veldig snodig oppførsel av denne moren. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Det er mange av vennene mine som boikotter McDonalds (for grunner jeg ikke har orket å sette meg inn i). Kanskje moren er veldig politisk engasjert eller noe.. Jeg vet ikke jeg. Men du kan kanskje søke på grunner til å boikotte mcdonalds på nett, så kanskje du finnet grunnen Lykke til. Må forresten legge til at jeg syns det var veldig snodig oppførsel av denne moren. Men hvorfor boikotter de mcdonalds egentlig? Fordi de har mye skyld i at det er så mye fedme? Itilfelle er jo burger king like mye skyld i dette?
Barcelone Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Tror jeg hadde ringt denne moren og spurt hva som var problemet hennes. Hadde hun hatt en god grunn så hadde jeg skjønt at ikke sønnen hennes kom, men å ringe de andre foreldrene og prøve og få med andre barn som dere har invitert er jo rett og slett bare frekt! 4
The Kitten Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Noen er motstandere av McDonald's fordi det er amerikansk, og bare derfor. Andre mener maten er usunn, og det er den jo. Så har vi de som mener McDonald's hogger ned regnskogen i Amazonas. Mulighetene her er mange.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 Noen er motstandere av McDonald's fordi det er amerikansk, og bare derfor. Andre mener maten er usunn, og det er den jo. Så har vi de som mener McDonald's hogger ned regnskogen i Amazonas. Mulighetene her er mange. og burgerking er ikke amerikansk?
Gjest Fikira Skrevet 23. januar 2011 #9 Skrevet 23. januar 2011 Kanskje ungen hennes er redd for klovner men ikke vil innrømme det for andre? =D 7
The Kitten Skrevet 23. januar 2011 #10 Skrevet 23. januar 2011 og burgerking er ikke amerikansk? Jo, men jeg har gått på skole med flere som boikottet McDonald's fordi det var amerikansk. Burger King derimot gikk greit, for det var ikke så amerikansk. Forstå det den som kan?
Wildy Skrevet 23. januar 2011 #11 Skrevet 23. januar 2011 En mor som har sett Supersize Me litt for mange ganger???
Fanta Exotic Skrevet 23. januar 2011 #12 Skrevet 23. januar 2011 Men hvorfor boikotter de mcdonalds egentlig? Fordi de har mye skyld i at det er så mye fedme? Itilfelle er jo burger king like mye skyld i dette? Jeg vet ikke, jeg. Sa selv at jeg ikke har satt meg inn i det. Tror en sa at det var fordi de stjal drikkevannet til noen fattige mennesker i ett land eller noe sånt (?). Jeg boikotter ingenting selv, men husker noen vage minner fra da en venninne la ut om hvorfor BK er bedre en mcd. Tror ikke det var fedme som var problemet..
Gjest BettyBoop28 Skrevet 23. januar 2011 #13 Skrevet 23. januar 2011 Jo, men jeg har gått på skole med flere som boikottet McDonald's fordi det var amerikansk. Burger King derimot gikk greit, for det var ikke så amerikansk. Forstå det den som kan? Høres jo helt høl i huet ut, men ok, man kan ikke forvente at alle har like mye vett i skallen. Samme gjelder vel for de foreldrene ts snakker om
Gjest BettyBoop28 Skrevet 23. januar 2011 #14 Skrevet 23. januar 2011 Kanskje ungen hennes er redd for klovner men ikke vil innrømme det for andre? =D Hehe ja det er jo mulig, eller at mora selv har fobi for klovner
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #15 Skrevet 23. januar 2011 Burgerking er da mye bedre enn mcdonalds 3
CafeLatte Skrevet 23. januar 2011 #16 Skrevet 23. januar 2011 Kan du ikke spørre denne moren da ts? Ikk verre enn det. Oppdater oss gjerne
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #17 Skrevet 23. januar 2011 Burgerking er da mye bedre enn mcdonalds Ja, det var sikkert fordi hun synes pommes frites'en er bedre der.
Minttu Skrevet 23. januar 2011 #18 Skrevet 23. januar 2011 Burgerking er da mye bedre enn mcdonalds nei nå får du gi deg, mc'rn er mye bedre! 4
Gjest BettyBoop28 Skrevet 23. januar 2011 #19 Skrevet 23. januar 2011 Burgerking er da mye bedre enn mcdonalds Er enig der forsåvidt, jeg syns maten smaker bedre, men uansett ikke noe å lage oppstyr over når det alt er bestemt at bursdagen skal feires på mcdonalds. Så lenge ungen som er invitert i festen syns maten på macdonalds er god så er det jo ingenting annet som spiller noen rolle.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2011 #20 Skrevet 23. januar 2011 Spekulasjoner, konspirasjonsteorier, jepp, jeg har kommet rett, dette er KG forumet! Det er vel bare moren som vet hvorfor hun har sånn noia for McD, er det ikke? Å spekulere i USA-hat og alskens mulige ting er bare helt hinsides! *sukk* Dere er jo nesten like ille som den moren jo... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå