FoxyFish Skrevet 23. januar 2011 #1 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg har lenge brukt Redken Extreme, med gode resultater, men jeg er rett og slett litt lei av den. Er det noen som har noen gode tips til meg angående hvilke andre typer jeg kan sjekke ut? Kriteriet er at shampooen er egnet for slitt og skadet hår. Den må også gjerne lukte godt..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frisørmester :) Skrevet 23. januar 2011 #2 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg har lenge brukt Redken Extreme, med gode resultater, men jeg er rett og slett litt lei av den. Er det noen som har noen gode tips til meg angående hvilke andre typer jeg kan sjekke ut? Kriteriet er at shampooen er egnet for slitt og skadet hår. Den må også gjerne lukte godt..! joico sin k pak serie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 24. januar 2011 #3 Del Skrevet 24. januar 2011 L'Occitane Aromachologie Repairing er helt suveren og lukter godt av urter, syns jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherish Skrevet 24. januar 2011 #4 Del Skrevet 24. januar 2011 Som en annen har nevnt her, vil jeg anbefale Joico sin K-Pax serie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 24. januar 2011 Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå