Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pene jenter.. Ja, dere som er smellvakre og vet det selv.. :)

Hvordan kan en average Joe bli kjent med dere?

Eller er det bare slik at dere bare dater kjekke menn?

Hvordan ser dere på vanlige gutter/menn?

Merker at nervøsiteten stiger til de grader når jeg nærmer meg en pen jente.. Pokker ta.. :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å si "Hei!", rekke frem hånda og presentere deg selv. Bare pass på å ha et litt fast håndgrep.

Tenker ikke noe bad om average joe's. :fnise:

Skrevet

Pene jenter.. Ja, dere som er smellvakre og vet det selv.. :)

Hvordan kan en average Joe bli kjent med dere?

Eller er det bare slik at dere bare dater kjekke menn?

Hvordan ser dere på vanlige gutter/menn?

Merker at nervøsiteten stiger til de grader når jeg nærmer meg en pen jente.. Pokker ta.. :kjefte:

Heller en snill average Joe enn en superkjekk drittsekk. Tilnærme deg disse "smellvakre" jentene på akkurat samme måte som du tilnærmer deg "vanlige" jenter, så merker du fort hvem som er verdt oppmerksomheten din og ikke...

Skrevet

Blir bare så nervøs.. Som om jeg blir blendet av deres skjønnhet... :rødme:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet

kjenner jeg har litt sansen for denne nye runekki i grunnen :takke:

Men husk da at det finnes de som får høre de er vakre, som ikke ser det selv - og som sansynligvis er like usikker, selv om usikkerhet kan fremstå som overlegenhet...

Min kjære påstår til denne dag at jeg var totalt uinteresert i han, at han ikek fikk noen signaler what so ever om at jeg syns han var en ok fyr :fnise: og at jeg var way out of his league... Noe jeg absolutt ikke skjønner eller kjenner igjen...

Jeg tror det er slik at de som er pene men ikke selv går rundt og "flyter på det" er de jentene som er pene inni også.. :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Hvis det eneste som interesserer deg ved disse jentene er at de er pene, vil de ikke ha deg som noe annet enn en av mange som kan beundre dem.

Skrevet

kjenner jeg har litt sansen for denne nye runekki i grunnen :takke:

Men husk da at det finnes de som får høre de er vakre, som ikke ser det selv - og som sansynligvis er like usikker, selv om usikkerhet kan fremstå som overlegenhet...

Min kjære påstår til denne dag at jeg var totalt uinteresert i han, at han ikek fikk noen signaler what so ever om at jeg syns han var en ok fyr :fnise: og at jeg var way out of his league... Noe jeg absolutt ikke skjønner eller kjenner igjen...

Jeg tror det er slik at de som er pene men ikke selv går rundt og "flyter på det" er de jentene som er pene inni også.. :gjeiper:

Det sier min kjæreste også! Jeg som var så stormforelsket at jeg nesten ikke klarte å få fram en lyd når vi snakket sammen - jeg sendte sikkert helt feil signaler fordi jeg var så nervøs!

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er enkelt, du må fake selvtillit!

Skrevet

Pene jenter kan sikkert prates med, de også.

Skrevet

En ting jeg ikke liker er når guttene er på sjekker'n noe så sinnsykt. Alt er hintet til koffert-humor.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vi kan selvfølgelig like en "average joe". Nei, altfor kjekke menn er ikke min type, det blir nesten litt for feminint.

Skrevet

er veldig glad når noen jeg kjenner å stoler på introduserer men, og går god for personen jeg skal møte. Felles kjente er et pluss. :skravle:

Om du behandler vakkre mennesker som din søster eller bror, så kan de slappe av rundt deg, å ikke føle seg beglodd.

• Liker 2
Gjest Valiant
Skrevet

Jeg fant tidlig ut at man blir kjent med pene jenter på samme måte som man blir kjent med alle andre.

AnonymBruker
Skrevet

er veldig glad når noen jeg kjenner å stoler på introduserer men, og går god for personen jeg skal møte. Felles kjente er et pluss. :skravle:

Om du behandler vakkre mennesker som din søster eller bror, så kan de slappe av rundt deg, å ikke føle seg beglodd.

Det har jeg nemlig ikke tenkt på. Det siste du skrev der. Veldig bra tips. :takke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...