F!owerpower Skrevet 23. januar 2011 #1 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei, jeg skal ta fly hjem imorgen til der jeg bor, men har kjøpt carvingskiene mine her oppe som jeg er nå, jeg syntest det blir litt mye styr og drasse de med på flyet så jeg lurer på om det kanskje hadde hvert bedre/lettere og sende dem med posten, jeg finner ikke helt eksakte priser på posten.no. skjønner ikke helt om det er tilegg eller ikke. Jeg skal sende ett par carvingski, de er ca 154 lange, evnt skoene også? men de kan jeg jo ta med meg på flyet igrunn. Skiene i første omgang hvertfall..... noen som vet prisene?? som evnt har sendt ski med posten forleden, begge strekningene er i norge. på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvis skiene veier under 10 kg: 160 kr + 95 kr i volumtillegg = 255 kr Veier de over 10 kg blir det 334 kr. Dette er produktet som kalles Norgespakke egenemballert. Anbefaler deg å pakke inn skiene godt. Pakkene blir røft behandlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Del Skrevet 23. januar 2011 Trådstarter her! Tusen takk, var det jeg kom frem til på sidene også der men ble så usikker med dette tilegget.. tror jeg gjør det slik, blir så mye å dra med seg på flyplassen i tilegg til annen bagasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå