AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Noen som har sett Teen mom på mtv? Herlighet,hun der Amber er jo sjuk i hodet! Rart at ikke noe barnevern eller noe slikt blander seg.
Gjest BabyBlue Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Så litt på det en uke tilbake, og det jeg irriterer meg over er drittsekkene disse hjernedøde tenåringsjentene faktisk blir gravide med. Herlighet... tenk å ha de slaskene som far?
Gjest Krizzy Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Angående barnevernet og Amber: Amber PortwoodFootage of Amber Portwood's violent behavior towards the father of her child, Gary Shirley, prompted an investigation from the police department in Anderson, Indiana, as well as Child Protective Services. On October 20, 2010, The Today Show aired a segment revolving around the depicted domestic abuse in both seasons. NBC's Dan Abrams discussed the possible legal consequences Portwood could face under Indiana law, and under the maximum punishment, Portwood could be charged with 4 felonies (conducting abuse in front of a child under 14, domestic violence, sexual assault, child abuse/neglect), along with several related misdemeanors. Police have searched Portwood's apartment, finding "evidence that requires further investigation", although they would not specify what had been found. On November 3, it was reported that Portwood agreed to allow Indiana's child protective services to monitor her for up to six months in the wake of her televised assault on ex-boyfriend Gary, which sparked hundreds of public complaints questioning her suitability to be a mother. Portwood was allowed to maintain custody of their two-year-old daughter Leah.[20] On November 18, after an extensive investigation, Portwood was charged with three counts of domestic violence for incidents of abuse inflicted on Shirley that aired on the reality show.[21] The same day, MTV released a statement concerning the charges filed on Portwood: "We are cooperating with all parties and hope for a quick and fair resolution that allows everyone involved to move forward in a positive manner." [22] Link = http://en.wikipedia.org/wiki/Teen_Mom Sitter og ser på det selv nå!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Jeg har sett på det innimellom. Er Amber hun om er sammen med han fyren som (unnskyld uutrykket) er litt rund? De krangler jo heele tiden! Jeg liker Macy best!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Er hun der Amber jeg reagerer mest på,slår barnefaren og kaller han masse dritt. Maci virker som den mest fornuftige av alle.. og det paret som adopterte bort ungen sin,synes litt synd på dem fordi kommer fra typisk rednex-miljø. Spent på om de kommer til å klare seg.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Jeg har sett på det innimellom. Er Amber hun om er sammen med han fyren som (unnskyld uutrykket) er litt rund? De krangler jo heele tiden! Jeg liker Macy best! Ja! Hun er totalt psyko jo. eller det var vel kanskje litt stygt sagt..men i det ene sekundet så er hun rolig,plutselig sparker hun og slår hun barnefaren. Macy er absolutt "favoritten"
Gjest Krizzy Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Er hun der Amber jeg reagerer mest på,slår barnefaren og kaller han masse dritt. Maci virker som den mest fornuftige av alle.. og det paret som adopterte bort ungen sin, synes litt synd på dem fordi kommer fra typisk rednex-miljø. Spent på om de kommer til å klare seg. Catelynn og Tyler - de er mine favoritter.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 Og for å ikke snakke om de som adopterte bort barnet sitt,de tok et voksent valg og får masse pepper fra hennes mor og hans far som forøvrig er kjærester!!!!
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 23. januar 2011 #9 Skrevet 23. januar 2011 Jeg reagerte på at Amber drev og skrek til han Gary hele tida, foran ungen. Hun virket jo livredd! Jeg liker Farrah. Fikk litt vondt av henne i går siden barnefaren er død og hun slet økonomisk.
HopelessFear Skrevet 23. januar 2011 #10 Skrevet 23. januar 2011 Dess mer drama, dess mer seere. Jeg ser ikke på noe sånt tull, det er rett og slett galskap.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #11 Skrevet 23. januar 2011 Men hva skjedde egentlig med Farrah? Hadde moren hennes slått henne? Fikk ikke med meg begynnelsen på denne sesongen..
Gjest Mynona83 Skrevet 23. januar 2011 #12 Skrevet 23. januar 2011 Jeg har bare sett på det en sjelden gang i blandt, og så nettopp på det. Hva er det som har skjedd med han barnefaren som er død? Derek, var det det??
Gjest Krizzy Skrevet 23. januar 2011 #13 Skrevet 23. januar 2011 Jeg har bare sett på det en sjelden gang i blandt, og så nettopp på det. Hva er det som har skjedd med han barnefaren som er død? Derek, var det det?? Bilulykke.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #14 Skrevet 23. januar 2011 Dess mer drama, dess mer seere. Jeg ser ikke på noe sånt tull, det er rett og slett galskap. Tjaa,jeg synes faktisk det er litt bra at de sender slike program. De tar for seg 4 tenåringsforeldre i ulike situasjoner. Og selvfølgelig er det underholdning men det gir også et lite innblikk i hvordan hverdagen blir når man er en tenåringsmor/far,noe som kanskje kan få tenåringene til å beskytte seg.Naivt men man kan jo håpe.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #15 Skrevet 23. januar 2011 Trudde jeg var den eneste som fulgte med på dette men ser at det er jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #16 Skrevet 23. januar 2011 Amber... Det er hu som ser ut som Heidi Alexandra?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #17 Skrevet 23. januar 2011 Ambers ekstremt dårlige tattovering av dattera: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/12/18/article-0-0C88027A000005DC-944_468x603.jpg slik ser dattera egentlig ut: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/12/18/article-0-0C6FA045000005DC-467_224x325.jpg
Gjest Iah Skrevet 23. januar 2011 #19 Skrevet 23. januar 2011 Er hun der Amber jeg reagerer mest på,slår barnefaren og kaller han masse dritt. Maci virker som den mest fornuftige av alle.. og det paret som adopterte bort ungen sin,synes litt synd på dem fordi kommer fra typisk rednex-miljø. Spent på om de kommer til å klare seg. Rednex-miljø?! :gjeiper:
Gjest BabyBlue Skrevet 23. januar 2011 #20 Skrevet 23. januar 2011 Og for å ikke snakke om de som adopterte bort barnet sitt,de tok et voksent valg og får masse pepper fra hennes mor og hans far som forøvrig er kjærester!!!! Enig. Faren til han gutten, som tok et beundringsverdig valg, kan bare dra seg til en viss plass! "Ya know, if you had kept her you could have held her in your arms in this moment..." Snakk om å ha en støttende skulder å gråte på - not!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå