AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 jeg elsker menn som stønner. hvis jeg har sex med en som ikke stønner er liksom hele akten for meg ødelagt. det jeg lurer på er: hvorfor stønner ikke dere som ikke stønner når dere har sex?
QueenPenelope Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Fordi det høres teit ut? Er det teit når damer stønner også?
altsoja Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 di som ikke stønner kjeder seg sikkert.så da er d nok best å ta sexen opp et par hakk eller kutte d ut 1
Gjesten Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Stønning er et must, ellers vet man jo ikke om de liker det
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Fordi det høres teit ut? hvorfor syns du at du høres teit ut? og er det teit hvis motparten stønner og, så lenge en stønner naturlig? di som ikke stønner kjeder seg sikkert.så da er d nok best å ta sexen opp et par hakk eller kutte d ut tror du? ts.
catwar Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Whaat? Teit?? Er det dummeste jeg har hørt. Jeg tenner på at menn stønner under akten jeg.. Selvsagt ikke for mye!! Det er turn-off, men å gi utrykk for at du liker det du driver med er jo bare bra! Selv stønner jeg også.. Skriker kanskje litt av og til, men da må det gå hardt for seg.. Partneren min syns dette er veldig opphissende ;-) Og for meg faller det helt naturlig.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 Stønning er et must, ellers vet man jo ikke om de liker det Ja, det er noe i det. Jeg har opplevd menn som er helt stille. Som om de ikke "tør" å stønne, også har jeg opplevd det helt motsatte så klart. samtidig må man jo få være den man er, men gud så kjedelig sexen er uten snakk eller stønn.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #10 Skrevet 23. januar 2011 Selv stønner jeg også.. Skriker kanskje litt av og til, men da må det gå hardt for seg.. Partneren min syns dette er veldig opphissende ;-) Og for meg faller det helt naturlig. Du er tøff... enkelte ganger har jeg lyst til å skrike, men tør ikke ts.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #11 Skrevet 23. januar 2011 Forde alle ikke er like. dårlig svar. altså, jeg spør jo hvorfor de som ikke stønner ikke stønner. det er greit at alle er forskjellige. ts.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #12 Skrevet 23. januar 2011 dårlig svar. altså, jeg spør jo hvorfor de som ikke stønner ikke stønner. det er greit at alle er forskjellige. ts. er ikke dårlig svar. for jeg svarte ikke deg en gang. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2011 #13 Skrevet 23. januar 2011 kan ikke altid stønne vis man skal vere stille så ingen hører sexen vår.men ikke altid lett å la vere nei..tomt hus =masse stønn
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #14 Skrevet 23. januar 2011 Anonym av hensyn til kjæresten nå jeg Jeg spurte ham om det en gang, han sa det var fordi han ikke turte og syntes det var flaut/redd for å drite seg ut. Han var veldig usikker på hele sex-greia da vi ble sammen(ikke så veldig mye gode erfaringer, og lavt selvbilde), og ble helt satt ut av at han ikke en gang klarte å la være med meg Han tinte litt og litt, og nå stønner han masse og koser seg med det. Kjempedeilig :rødme: Så kanskje det rett og slett er slik for noen at de ikke helt tør slippe seg løs?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #16 Skrevet 23. januar 2011 er ikke dårlig svar. for jeg svarte ikke deg en gang. Nei jeg vet. Det var hele poenget.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #17 Skrevet 23. januar 2011 er ikke dårlig svar. for jeg svarte ikke deg en gang. Nei jeg vet. Det var hele poenget.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #18 Skrevet 23. januar 2011 Anonym av hensyn til kjæresten nå jeg Jeg spurte ham om det en gang, han sa det var fordi han ikke turte og syntes det var flaut/redd for å drite seg ut. Han var veldig usikker på hele sex-greia da vi ble sammen(ikke så veldig mye gode erfaringer, og lavt selvbilde), og ble helt satt ut av at han ikke en gang klarte å la være med meg Han tinte litt og litt, og nå stønner han masse og koser seg med det. Kjempedeilig :rødme: Så kanskje det rett og slett er slik for noen at de ikke helt tør slippe seg løs? Det tror jeg og. At man ikke tør å slippe seg løs. Fint om det kommer etter hvert i allefall.
Ziegel Skrevet 24. januar 2011 #19 Skrevet 24. januar 2011 Jeg har naturlig ingen trang for å stønne. Det kommer liksom ikke stønning for meg naturlig (selv om jeg har prøvd). Jeg puster fortere og hardere, men ikke stønning som lyd. Men jeg pleier som oftest å stønne litt forde med vilje, fordi det er, tja... Koselig?
Gjest jeansgutt21 Skrevet 24. januar 2011 #20 Skrevet 24. januar 2011 selv stønner jeg masse uten at det er fake! Klarer ikke å holde igjen og når orgasmen er ekstra sterk kan jeg hyle å skrike å bråke en hel masse utan at jeg klarer å stoppe det, alt tar lissom av og jeg mister all selvkontroll, også stønningen min! Kjæresten syns det er digg, men blir litt flau jeg da, for jeg gjør dette også like høylytt når det er folk i leiligheten, jeg bor i kollektiv! hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå