Gå til innhold

Hva vil egentlig MENN ha fra sin kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på facebook og overalt sånne lister over hva jenter vil høre fra kjærestene sine.. "Hold rundt henne" "Si at du elsker henne" "Kyss henne i nakken" osv, de har jo hele guidemanualen foran seg. Men hva vil mennene ha/høre? Snakker ikke om å forandre personligheten, men er det noe spesielt som menn liker at jentene deres gjør eller sier? Ting man kan si? Er det koselig å få søte tekstmeldinger hver dag, eller er det bare til bry? Jeg er helt blank jeg..

noen menn/gutter som kan fortelle om ting kjærestene sine gjør (eller man ønsker at de gjør) i hverdagen som gjør dere glade? Utenom en blowjob eller å lage mat..: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min vil ha bowjobs og mat :fnise:

Og ellers så liker han det meste jeg gjør for han. Drar på fjellturer sammen eller arrangerer sydentur, gir han space til å henge sammen med kompisene sine, blir med han på kjøreturer, gir han komplimenter (menn liker også det) og alt mulig annet.

• Liker 1
Skrevet

Noe min mann har ønsket seg/blitt glad for:

* weekendtur til Italia og billetter til Formel 1 løp

* massageolje og massage utført av meg

* Pondus bøkene

* Ringenes Herre bøkene

* James Bond filmene

* Klokke

* Kamerautstyr

* Cognac

* Spill til Playstation

* Klær

Ellers er han flink å kjøpe de duppedittene han selv vil ha.

Sex er noe vi har som hverdagsmagi. :yvonne:

Gjest Nokia med ANC
Skrevet

SMS er short message service og intet annet, å snakke i mobilen uten handsfree er slitsomt når man kommer til det punktet at man må skifte hånd.

Der og da, her og nå, nei.. rett fra hjertet også det sorte.

Skrevet

Ser på facebook og overalt sånne lister over hva jenter vil høre fra kjærestene sine.. "Hold rundt henne" "Si at du elsker henne" "Kyss henne i nakken" osv, de har jo hele guidemanualen foran seg. Men hva vil mennene ha/høre? Snakker ikke om å forandre personligheten, men er det noe spesielt som menn liker at jentene deres gjør eller sier? Ting man kan si? Er det koselig å få søte tekstmeldinger hver dag, eller er det bare til bry? Jeg er helt blank jeg..

noen menn/gutter som kan fortelle om ting kjærestene sine gjør (eller man ønsker at de gjør) i hverdagen som gjør dere glade? Utenom en blowjob eller å lage mat..: )

At hun sier hun elsker meg eller at hun er glad i meg. At hun iblant velger en kveld i sofaen der vi ser en film sammen fremfor å gå ut med venninner. Tekstmeldinger er flott det, men kanskje ikke 30 om dagen :P

Når det gjelder mer praktiske ting er det hyggelig at hun tar initiativ til noe hun vet at jeg/vi liker å gjøre, som å ta en litt spontan storbytur for eksempel.

Skrevet

En hjemmelaget cheesburger når jeg kommer hjem fra byen.

Stillhet når jeg sitter med dataen.

En blow job en gang i uka.

Kyllingwingett med spaghetti, ost og et speilegg oppå når jeg kommer hjem fra trening.

At hun legger ut om issues og følelser til venninner når hun er premenstruell.

Skrevet

Ja glemte å legge til titfuck.

Vil ene og alene ha hele akten på titsa eller avslutte mellom de minst en gang i uka også.

Gjerne få en hjemmelaget cheesburger etter det også.

Skrevet

Samboern min trenger to ting, tror jeg:

Sex og rom til å gjøre det han vil.

Han mener han er sammen med meg og ikke "hvemsomhelst" fordi jeg er smart, interessant og utfordrer ham, men han kunne godt utnyttet det mer i praksis og sagt tydeligere hva han setter pris på.

Skrevet

Sex, mat, drikke, sosialt samvær, kos, ...

Skrevet

Samboeren min er i himmelen hvis jeg gir ham massasje eller bare pjusker med håret hans.

• Liker 1
Gjest tronder
Skrevet

At hun elsker meg og vil ha sex med meg... Altså viser dette med å prøve seg på meg. Da er jeg i himmelen, samt setter pris på en stund i soffakroken i armkroken min mens vi prater om dagen og framtidsdrømmer.

Høres sikkert kjipt ut, men dette er noe jeg setter stor pris på, og gleder meg masse.

Skrevet

Damen må ha potensialet til å utfordre meg på det fysiske, psykiske og åndelige plan. Om man ikke går rundt å lurer seg selv, så er man klar over at man er i et forhold for å lære fra hverandre. (utvikle seg sammen) Det å få lov til å utvikle meg sammen med en vakker dame slik jeg gjør nå, er drømmen min som har blitt virkelighet.

Gjensidig tolmodighet, og aller mest kjærlighet og respekt til seg selv.

Det meste kommer av seg selv, fordi som man sår, får man.

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Jeg vil ha oppmerksomhet - i alle fasonger og variasjoner.

Eksempler:

Komplimenter på utseende (á la - du er så fin/kjekk/sexy/sterk osv)

Komplimenter på hvem jeg er (á la - du er så smart/snill/flink/tøff osv)

Nærhet, kos, intimitet, lek og moro med og uten klær.

Selvsagt kult med materiell oppmerksomhet, enten det er en genser hun mener kler meg eller en tur til Italia med F1 billetter inkludert (den siste hadde vært en høydare da) men relasjonell oppmerksomhet er mye viktigere i det daglige og som grunnfjell.

Jeg vil ha mental sparring og interessante diskusjoner. En å tenke høyt sammen med. Noen tema passer veldig bra å diskutere/utdype sammen med kjæresten sin. Jeg vil dog IKKE ha en kjæreste som forventer at hun alltid skal være mental sparringspartner på det jeg måtte ha fremst i panna. Fotball, kvinner, enkelte turer og endel annet foretrekker jeg å bruke kompiser til og det foventer jeg at kjæresten min både respekterer og oppfordrer meg til å gjøre.

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Skrevet

Typisk uttalelse fra kvinner er at de er så fornøyd en eller annen mann fordi han får henne til å føle seg feminin eller som en kvinne. Snu det rundt så får du hva menn vil ha. De vil føle seg som menn. Det er bare ikke politisk korrekt fordi med en gang han føler seg veldig mandig og maskulin i en relasjon er det plutselig et tegn på undertrykkelse og bla bla bla. Ponget er få ham til å føle seg litt som helten din. Få ham til å føle at du TRENGER ham. Gjør deg liten og søt i forhold til ham så blir han stor og sterk relativt sett.

SEX. De er den tingen menn i forohold etterhvert får lite av og lider forferdelig under å få for lite av. I gjennonsnitt så er den mye verre for menn å gå uten sex enn for kvinner selv om det finnes nok av unntak. Om du skal jobbe hardt med en ting i forholdet så jobb med å holde din egen lyst i gang og holde sexlivet levende og spennende. HVis en man får mye og gjevnlig sex i et forhold år etter år så vil han tåle og leve greit emd det aller meste annet.

Ut ver dette så er vis om regel såpass enkle at vi liker damer som er snille og greie. I motsetning til kvinner som sliter med et badguy kompleks så liker vi snille og empatiske damer.

Ikke minst så liker vi nei elsker og tør ikke en gang å håpe på å få, damer som ikke er noe stress. De aller fleste menn synes damer er forferdelig vanskelige å leve med fordi de hele tiden kalger over noe, altid ser noe negativt ved ting osv osv. Det er liksom altid MAS med damer. Jeg møter en sjelden gang i mellom damer som ikke er noe særlig stress. SOm ikke tar renslighet SÅÅÅÅ nøye, som ikke er så nøye på alle de tyoiske kvinnetingene. Disse jentene er typisk lit guttejenter og de er GULL å være i forhold med. De er enkle og greie og ÆRLIGE og direkte. Å kommunisere direkte og tydelig med en mann vil han ELSKE.

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

bump!

Anonymous poster hash: f26c9...c0b
AnonymBruker
Skrevet

Hennes hår, hennes lepper, hennes hud... og kanskje en gang, hennes barn. :blomst:

Anonymous poster hash: 8d278...26e
AnonymBruker
Skrevet

Sex, mat, drikke, sosialt samvær, kos, ...

Og barn...

Ikke glem barn da folkens. :fnise:

Anonymous poster hash: 8d278...26e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...