Gå til innhold

Strekkmerker på puppene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP!

Har fått strekkmerker på puppene!!

Er slank, har aldri slanket meg, og puppene har vært samme størrelse ca. siden jeg var rundt 16...jeg er nå snart 20.

Hva kommer dette av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt naturlig.

Skrevet

Men noen som vet årsaken til dette?

Jeg har ikke store pupper, og har ikke merket at de har vokst eller liknende..

Skrevet

Huden strekker på seg der den må holde tyngden oppe. Det er alderen som kommer og tar deg. :gjeiper:

Skrevet

Hmmm... Mener du at puppene er samme størrelse som før, eller bruker du bare samme størrelse i BH som du gjorde for 4 år siden? Godt mulig at de har vokst uten at du har tenkt over det, og at du bruker samme størrelse i BH av gammel vane. Det er ikke unormalt at brystene vokser selv om du er ferdig med puberteten, så det kan du ta helt med ro.

Jeg fikk tydelige strekkmerker da mine vokste som verst, men det er knapt nok synlig i dag :)

Skrevet

Ganske sikker på at puppene er akkurat like "store" som før, vertfall ikke betydelig de har vokst. Men de stikker liksom litt ut av bh-en..så kanskje de har vokst bittelitte grann.

Strekkmerker som 20-åring liksom..ikke gøy akkurat :gjeiper: Nå er vel hengepupper og cellulitter rett rundt hjørnet.

Skrevet

20 år er ikke ungt for strekkmerker. Det er i puberteten at strekkmerkene først kommer, for da vokser man gjerne fort. Ofte da på lår og bryster.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ganske sikker på at puppene er akkurat like "store" som før, vertfall ikke betydelig de har vokst. Men de stikker liksom litt ut av bh-en..så kanskje de har vokst bittelitte grann.

Strekkmerker som 20-åring liksom..ikke gøy akkurat :gjeiper: Nå er vel hengepupper og cellulitter rett rundt hjørnet.

Du kan trøste deg med at det er helt normalt, og at den som legger best merke til disse "skavankene" er deg selv (med mindre det er helt ekstremt, da). Du bør nok investere i nye BHer, så slipper du at brystene blir deformert av de som er for små (sånn i tillegg til at de kommer til å henge ned på knærne snart, liksom :fnise: )

Det er ikke så lett å legge merke til at ting vokser mens det pågår. Jeg så ingen tydelig forskjell da jeg gikk fra 35 i sko til 37 - de gamle skoene vokste jeg bokstavelig talt i, så de ble gått til mens jeg vokste. Med nye sko derimot, kunne jeg bare glemme å få på meg 35. Håret mitt føles like langt som det var for et halvt år siden, men jeg ser tydelig forskjell når jeg ser bilder fra nå og da. Kan ikke si jeg merket stor forskjell da jeg vokste 5 cm i høyden heller. Det blir litt den samme greia med bryster, bare at du har strekkmerker som bevis på at de har vokst ;)

Endret av Antlers
Skrevet

Du kan trøste deg med at det er helt normalt, og at den som legger best merke til disse "skavankene" er deg selv (med mindre det er helt ekstremt, da). Du bør nok investere i nye BHer, så slipper du at brystene blir deformert av de som er for små (sånn i tillegg til at de kommer til å henge ned på knærne snart, liksom :fnise: )

Det er ikke så lett å legge merke til at ting vokser mens det pågår. Jeg så ingen tydelig forskjell da jeg gikk fra 35 i sko til 37 - de gamle skoene vokste jeg bokstavelig talt i, så de ble gått til mens jeg vokste. Med nye sko derimot, kunne jeg bare glemme å få på meg 35. Håret mitt føles like langt som det var for et halvt år siden, men jeg ser tydelig forskjell når jeg ser bilder fra nå og da. Kan ikke si jeg merket stor forskjell da jeg vokste 5 cm i høyden heller. Det blir litt den samme greia med bryster, bare at du har strekkmerker som bevis på at de har vokst ;)

Må nok investere i nye BH-er ja :fnise:

Tusen takk, Antlers!

Skrevet

Join the club:)

Jeg, og alle mine venninner fikk det ved p-pillebruk i tenårene.

Jeg fikk faktisk strekkmerker selv om jeg gikk NED i vekt - og fikk ingen strekkmerker overhodet når jeg gikk opp 20 kg mange år senere.

Plager meg ingenting, spesielt ikke etterhvert som jeg la merke til at mange gutter hadde det også diverse steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...