Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt noen store flasker med olje fra myrra.no, og disse kom uten pumpe. Noen som vet hvor man kan få kjøpt slike tomme pumpeflasker til å helle oljen over i? Gjerne store og middelstore flasker. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tenker du doseringspumper a la såpedispensere eller spray?

Såpedispensere har jeg sett på nille, apotek, kremmerhuset, jernvare, europris og Clas O.

Endret av Kamikatze
Skrevet

Tenker du doseringspumper a la såpedispensere eller spray?

Såpedispensere har jeg sett på nille, apotek, kremmerhuset, jernvare, europris og Clas O.

Nei, ikke akkurat slike. Tenkte heller på tomme plast- ell glassflasker med pumpe til akkurat slike formål. Ikke til å ha såpe på badet i. Noe litt større enn dette.. men vet ikke om det finnes noe til akkurat dette formålet. Tips??

Skrevet

Nei, ikke akkurat slike. Tenkte heller på tomme plast- ell glassflasker med pumpe til akkurat slike formål. Ikke til å ha såpe på badet i. Noe litt større enn dette.. men vet ikke om det finnes noe til akkurat dette formålet. Tips??

Kan gjerne være uten pumpe også. Trenger noen tomme flasker som er lettere å helle ut av enn disse enorme plastflaskene som oljen kommer i fra myrra. :-)

Skrevet

Det fikk du på apoteket før. Og parfymerier selger sikkert "reiseflasker" til sjampo, dimensjonert for å komme seg gjennom flykontrollen.

Skrevet

Vet at HM o.l har brukt å hatt det, men de er på ca 50 ml

Skrevet

Muji har masse forskjellige flasker og tuber du kan fylle selv, men hvor store de har, vet jeg ikke. Muji får på hos Åhlens.

Skrevet

Jeg har de plast-pumpeflaskene 25ml fra proudstyle. De er nok ikke egnet til TS sitt bruk. Hun ønsker store/medium pumpeflasker. Disse er veldig små, og det kommer ut "en halv ert" på hver pump :/

Skrevet

Muji har masse forskjellige flasker og tuber du kan fylle selv, men hvor store de har, vet jeg ikke. Muji får på hos Åhlens.

Tusen takk for tipset hos Åhlens. Fant pumpeflasker i masse fine str. Håper bare at det går an å pumpe olje ut av dem :-)

Takk til dere andre for tips også :-)

Skrevet

http://www.proudstyle.com/

Denne siden har mange tomme flasker både i glass og plast :)

Er det noen som har handlet fra denne siden før? Er den trygg?

Skrevet

Jeg har handlet der to ganger, og fått varene kjapt og greitt. En av gangene hadde de ikke inne ene flasken jeg skulle ha, da hadde vi en samtale på mail, hvor jeg valgte en annen vare (fordi jeg ikke ville vente), og fikk ny paypal-faktura på mellomlegget. Virker veldig seriøse på meg, ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...