PecanPie Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Vi har et pledd fra Kid, som ligner på "Chinchilla"-pleddene derfra. Det er fleece på den ene siden og "pels" på den andre. Kan dette vaskes i vaskemaskinen?
Gjest Consensio Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Om det er samme type som jeg sitter med her, så kan det bare håndvaskes i følge merkelappen som sitter på iallefall.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Vaskelapp på den? Bruker jo å være det på de fleste tekstiler. I såfall følg den. Dersom ikke ville jeg kun håndvasket med mild eller uten såpe
Antoinette Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Nei, den typen pledd skal håndvaskes. Det står også på lappen. Putter du det i vaskemaskinen tetter du igjen filtre og det som er.
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Håndvaske et stort pledd? Det betyr vel gjerne litt mere arbeid enn "å dyppe det litt opp og ned" i badekaret... Huff og huff, og lykke til.
PecanPie Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2011 Takk for svar. Vi prøvde å tyde vaskelappen, men informasjonen der er slitt vekk.
Sulosi Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Vi har et pledd fra Kid, som ligner på "Chinchilla"-pleddene derfra. Det er fleece på den ene siden og "pels" på den andre. Kan dette vaskes i vaskemaskinen? Jeg vasker mitt på 40 grader og tørker det i trommel slik at "pelsen" blir luftig. Mitt teppe er litt tykkere/tyngre enn de jeg finner på Kid nå og det snøsser ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå