meelissa Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Hei! Har noen erfaring med nettbutikken Akademika.no? Bestilte to fagbøker på mandag, og det står ingen ting om at bøkene ikke er på lager e.l. Bøkene er fortsatt ikke sendt fra Akademika, det står kun at bestillingen er registrert. Begynner å haste med å få bøkene, så er litt stresset nå. Har forøvrig sendt de en mail (torsdag), uten å få svar. Noen som har erfaringer med denne nettbutikken?
Gjest Airi Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 (endret) Står det ikke antatt leveringstid for hver bok på hjemmesiden? De bøkene jeg har bestilt der har kommet i løpet av 1-2 uker. Anbefaler forøvrig å se om bøkene finnes på biblioteket, enten til utlån eller til bruk i lesesalen Endret 23. januar 2011 av Airi
meelissa Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2011 Jo, det står 5-7 dager på begge to. Men dette stemmer jo tydeligvis ikke, siden de ikke engang har sendt bøkene ennå.
PecanPie Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Jo, det står 5-7 dager på begge to. Men dette stemmer jo tydeligvis ikke, siden de ikke engang har sendt bøkene ennå. I andre bokhandler på nett som jeg har brukt har de gjerne noen dager å pakke på, og så leveringstid i tillegg. Til sammen har det pleid å ta 4-6 dager fra bestilling til levering. Akademika har mye å gjøre om dagen, så da kan det fort ta litt lenger tid.
meelissa Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2011 Airi: Hadde ikke tenkt på at de kunne ha bøkene på biblioteket i byen! (Utlånt på UB, så). Men nå fant jeg i alle fall den ene som e-bok, så kan prøve å få lest litt der Hater å henge etter! PP: Ja, de har sikkert endel å gjøre. Men skulle ønske de kunne svare på mailen, hvertfall. Regner med jeg får svar i morgen Og neste gang tror jeg at jeg bestiller fra haugenbok!
Gjest Airi Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Airi: Hadde ikke tenkt på at de kunne ha bøkene på biblioteket i byen! (Utlånt på UB, så). Men nå fant jeg i alle fall den ene som e-bok, så kan prøve å få lest litt der Hater å henge etter! PP: Ja, de har sikkert endel å gjøre. Men skulle ønske de kunne svare på mailen, hvertfall. Regner med jeg får svar i morgen Og neste gang tror jeg at jeg bestiller fra haugenbok! Fint om det kan være til hjelp I blant tenker man ikke over hvilke alternativer man har. Jeg har selv akkurat lært meg noen ting jeg skulle ønske noen hadde fortalt meg noen år tidligere
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #7 Skrevet 12. september 2011 Til fremtidig referanse for andre kunder, så venter jeg på bøker fra Akademika selv. Var tidlig ute og bestilte i god tid før semesterstart, noe som visstnok straffer seg. Venter fortsatt på bøker jeg bestilte for snart 2,5 måneder siden. Etter 1 mail og 2 telefonsamtaler så er de fortsatt ikke sendt. Semesterstart var for flere uker siden. Jeg kommer ikke til å forhåndsbestille fra Akademika.no igjen, fra nå så kjøper jeg bøkene direkte fra bokhandelen i Nydalen.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #8 Skrevet 12. september 2011 Har dere sjekket ut om bøkene finnes på Haugen bok? de er etter min erfaring veldig raske på utsending!
alhobj Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 Jeg har nå ventet i 42 uker på bøker fra Akademika.no! Har sendt diverse mail som jeg ikke fikk svar på før måneder etter. For noen dager siden fikk jeg en telefon fra kundeservicen, og de beklaget og bekreftet at alt var i orden nå. Nå har jeg fått to av de fire bøkene jeg bestilte på nytt, med regning! Og regningen er på 100 kr mer enn da jeg bestilte bøkene! Jeg venter fortsatt på en av bøkene ... For å gjøre det godt igjen fikk jeg en trøstebok (den klarte de å sende med engang), og nå et gavekort på 100 kr. Jeg anbefaler derfor alle å bestille bøker de egentlig ikke vil ha hos Akademika.no, dere får ikke bøkene dere bestilte, men dere får gavekort og andre bøker gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå