Gå til innhold

Thigh glider

Anbefalte innlegg

Gjest hun&henne
Skrevet

På tide å stramme opp rumpe og lår....

Har kjempe lyst til å kjøpe Thigh glider fra TV shop, den ser så bra ut. Er det noen som har prøvd den?

Thigh glider

post-33294-0-82076200-1295787709_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også sett denne (idag) og ble fristet til å prøve. Men likevel tror jeg neppe man går ned i vekt ved å kun bruke denne maskinen. Da må man nok dessverre utøfre en eller annen form for kondisjontrening i tillegg.

Skrevet (endret)

TV-Shop lover jo at man skal gå ned i vekt av å bruke produktene deres, og viser mennesker som liksom har gått ned såååå mye ved å bruke disse produktene. Det står jo alltid i liten skrift at man må passe på kosthold, osv. Jeg har selv kjøpt treningsprodukter fra TV-Shop, sånn som Leg Magic. Den ble brukt noen få ganger, og står nå i garasjen. Jeg foretrekker gruppetreninger på treningssenter :)

Endret av antibac
Skrevet

kan man ikke bare ta et sammenbretta ulpledd, som glir lett på gulvet, under hvert bein, holde seg fast i en krakk, og gli i vei?

• Liker 1
Skrevet

Så denne på reklame selv og ble utrolig nok veldig fristet til å prøve til tross for det som sies om tv shop.

Jeg har veldig store lår grunnet mye sykling tidligere og er nesten villig til å gjøre alt for å få smalere lår, så hvorfor ikke?

Denne vil jo såklart ikke gjøre underverker alene, men jeg løper flere ganger i uken i tillegg til annen trening så da håper jeg på resultater med en kombinasjon av denne. Det er jo ikke mulig å punktslanke seg, men forhåpentligvis vil denne "tone" og stramme opp litt.

Jeg spurte meg selv om det var verdt å punge ut med 1499 kr ++ for denne saken men den er også til salgs på www.ellos.no til 1199, en smule billigere. Så da valgte jeg å gi den en sjangse, ellers vil jeg bare angre. Koste hva det koste vil! Jeg har virkelig prøvd alt for de gigantiske sykkellårene mine.

Ser ut som jeg får den rundt 10. februar Gleder meg til å få prøvd den ut :sjenert:

Tar vel en stund før man merker resultater, men skal komme med tilbakemelding om så, så fort som mulig :-)

• 4 uker senere...
Gjest hun&henne
Skrevet

art Frue' timestamp='1295975425' post='8819346']

Jeg har også sett denne (idag) og ble fristet til å prøve. Men likevel tror jeg neppe man går ned i vekt ved å kun bruke denne maskinen. Da må man nok dessverre utøfre en eller annen form for kondisjontrening i tillegg.

Gjest hun&henne
Skrevet

Så denne på reklame selv og ble utrolig nok veldig fristet til å prøve til tross for det som sies om tv shop.

Jeg har veldig store lår grunnet mye sykling tidligere og er nesten villig til å gjøre alt for å få smalere lår, så hvorfor ikke?

Denne vil jo såklart ikke gjøre underverker alene, men jeg løper flere ganger i uken i tillegg til annen trening så da håper jeg på resultater med en kombinasjon av denne. Det er jo ikke mulig å punktslanke seg, men forhåpentligvis vil denne "tone" og stramme opp litt.

Jeg spurte meg selv om det var verdt å punge ut med 1499 kr ++ for denne saken men den er også til salgs på www.ellos.no til 1199, en smule billigere. Så da valgte jeg å gi den en sjangse, ellers vil jeg bare angre. Koste hva det koste vil! Jeg har virkelig prøvd alt for de gigantiske sykkellårene mine.

Ser ut som jeg får den rundt 10. februar Gleder meg til å få prøvd den ut :sjenert:

Tar vel en stund før man merker resultater, men skal komme med tilbakemelding om så, så fort som mulig :-)

har bestillt den jeg også, har du fått prøvd den ennå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...