Gå til innhold

Dette med å være for tilgjengelig/utilgjengelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vanskelig!

Om en har noe på gang med en man liker veldig godt. Det virker gjensidig, men pga. avstand blir det kun kontakt på msn/sms ol.

Jeg er rimelig forelsket og vil jo gjerne snakke med denne personen ofte, men på en annen side vil jeg ikke være for pågående og masete. Vil også vise at jeg har mitt eget liv og egne saker og ting som tar tid og oppmerksomhet. Er det greit å la det gå 2-3 dager uten kontakt, eller vil vedkommende begynne å tro jeg ikke er interessert da?

Har jo hørt man skal gi og ta litt, være der, og så være litt utilgjengelig. Og ihvertfall ikke alltid være pålogget og klar for å prate på nett f.eks.

Noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som gjør det mest vanskelig og unaturlig, er stor geografisk avstand og kun kontakt på msn/sms.

Du bør tenke deg veldig godt om før det er for sent.

Skrevet

Du bør tenke deg veldig godt om før det er for sent.

Og hva mener du med det?

Skrevet

Og hva mener du med det?

Jeg bare mener at du bør være sikker på at du virkelig ønsker alle problemene det blir med stor geografisk avstand.

Skrevet

Jeg bare mener at du bør være sikker på at du virkelig ønsker alle problemene det blir med stor geografisk avstand.

Ok :) Den catchet jeg ikke. Det er jo helt klart et problem, men heldigvis bare midlertidig. Vanskelig med avstand akkurat i innledningsfasen, men er villig til å gi det et 100% oppriktig forsøk.

Skrevet

Ok :) Den catchet jeg ikke. Det er jo helt klart et problem, men heldigvis bare midlertidig. Vanskelig med avstand akkurat i innledningsfasen, men er villig til å gi det et 100% oppriktig forsøk.

Vel, det blir faktisk bare vanskeligere jo lenger det pågår.

Men er det bare midlertidig så blir det jo ikke langvarig.

Skrevet

Jeg synes hele det der "spillet" bare er bullshit. Om fyren er interessert, så er'n interessert. Samme f* om du er "tilgjengelig" alltid eller bare av og til.

Svar når det passer. Hvor vanskelig kan det være? :P

Skrevet

Jeg synes hele det der "spillet" bare er bullshit. Om fyren er interessert, så er'n interessert. Samme f* om du er "tilgjengelig" alltid eller bare av og til.

Enig!

Skrevet (endret)

Pleide å ha en nettflørt med en fyr jeg har møtt flere ganger. Helt fantastisk mann, med et vakkert smil. Men siden han bor i Kr.sand og jeg på andre siden av Oslo, så ble det litt for langt til noe mer enn en nettflørt. Jeg var jo veldig interessert, og det virket gjensidig(Kan vel også nevnes at han selv sa han var interessert og ønsket han bodde nærmere). Gikk ofte dager uten at vi prata noe særlig også, men det gikk helt fint.

Nå er det jo forskjellig fra person til person da, og noen er jo mer "needy" enn andre. Men du kan jo prøve det ut.

Endret av KaDust
Gjest Jentehumor
Skrevet

Jeg er meg selv jeg, så jeg kan ikke den dere utilgjengelig greia. Er mye på PCen og trives å prate med de jeg liker eller har noe på gang med, så jeg tar kontakt når jeg føler for det. Ofte så er det de som tar kontakt med meg hvis jeg ikke gjorde det først en dag :)

Vil ikke pine meg selv..

Skrevet

at "alle" skal drive å holde på med "spillet" hater jeg. jeg sier bare rett ut til jenter jeg møter at sånn der "spill" kan de bare drite i og om de virker skikkelig interessert så sier jeg og at de skal aldri føle at de maser.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvis den andre parten mener at det er mas når du tar kontakt, er vel det et sikkert tegn på at h*n ikke er så veldig interessert. Er man oppriktig interessert, setter man pris på at den andre tar kontakt. Så sant det ikke tar helt av og blir direkte slitsomt.

Det såkalte spillet er jo bare tull. Er det noe mellom to mennesker, så bør man kunne kommunisere greit om hva man føler og hvor man står.

Skrevet (endret)

Det er en grunn til at det er mange som "spiller", det er større sjanse for å lykkes på den måten.

Endret av L. Kennedy
Skrevet

Kvinner sier ofte at de ikke liker slike "spill" men sannheten er den at viss en mann faktisk sier han er interessert for tidlig eller er for "klengete/needy" så blir all attraksjonen borte og det er game over.

Alle ønsker det de ikke kan få og likt er det med mennesker, det en føler en har jobbet for/fortjener er alltid mye kjekkere å endelig få tak i etter en stund enn det en bare får i fanget. Alle ønsker å få seg en skikkelig "gevinst" men viss du får den uten noen form for innsats betyr den lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...