Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan fungerer dette med å overføre bonus mellom samboere? Samboeren har 70% i bonus,og er 29år. Jeg har vel 20% bonus om jeg ikke husker feil, og blir snart 23 år. Hørte ei venninne sa at hun fikk bonusen til eksen sin som hadde 70% da de flyttet sammen, er dette tilfelle? Hvordan går vi isåfall fram? Dersom dette er mulig, beholder samboeren sin bonus også, eller mister han like mye bonus som han overfører til meg? Beklager at dette ble litt uoversiktlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette går ikke lenger. Det fikk ivhertfall vi beskjed om.

Skrevet

hvordan fungerer dette med å overføre bonus mellom samboere? Samboeren har 70% i bonus,og er 29år. Jeg har vel 20% bonus om jeg ikke husker feil, og blir snart 23 år. Hørte ei venninne sa at hun fikk bonusen til eksen sin som hadde 70% da de flyttet sammen, er dette tilfelle? Hvordan går vi isåfall fram? Dersom dette er mulig, beholder samboeren sin bonus også, eller mister han like mye bonus som han overfører til meg? Beklager at dette ble litt uoversiktlig..

Er det bilforsikring dere snakker om her?

I såfall går det jo an at din samboer forsikrer bilen(e), så går det på hans bonus. Ulempen er at du da ikke lenger opparbeider deg egen bonus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...