AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 I dag er det IKM og selv om jeg ikke tror vi traff EL, så håper jeg at ikke skal komme... Neste måned skal være pp 1 og jeg gleder meg til å sette dette i system. Men utolmodig som jeg er vil jeg jo at det hele skal være i gang før man i det hele tatt setter i gang... Blir helt oppgitt av meg selv. Ønsker alle her inne lykke lykke til!!!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Jeg venter besøk om to dager... men tante rød er IKKE velkommen denne mnd...og ikke de neste 8 heller! Tror vi traff ganske bra på EL, men jeg mistet for 2 mnd siden og tør ikke begynne å håpe at det blir noe før det har gått de tre mnd... Men første bønn er at tante ikke kommer da... håper håper håper...
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Spennende! Fortsatt ingen tegn til den forhatte tanta her.. men hun kan jo selvfølgelig være forsinka... Føler meg egentlig kvalm også nå, men lurer på om det kan være noe insluensa på gang. Og OM det skulle klaffe så er jo alltid faren for å miste der også, som du sier. Vi får vel regne med at det order seg for snille piker og holde hverandre oppdatert Lykke til
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Da kom tanten på besøk... Jaja...tror nok det var et eller annet på gang en stund..men jeg ante uråd da plutselig alle symptomene forsvant for noen dager siden. Må bare prøve igjen da.. hoppe til køys annen hver dag!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Æsj - så kjedelig da... men det kan jo bli hyggelig om et par uker da Her har hun ikke dukket opp enda, men jeg føler liksom at det kan skje hvert øyeblikk. Er på jobb og har løpt på do med bind med meg flere ganger i dag, men ingenting er liksom så overbevist om at hun kommer snart at jeg ikke har testet en gang. Kommer hun ikke i morgen må jeg jo Lykke til videre!
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Fortsatt ingen tante... negativ test i dag morges... stikker i magen og kvalmebølger. Blir ikke klok på kroppen. På en måte føler jeg at noe er annerledes, på en annen måte at dette ikke er sannsynlig...
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #7 Skrevet 26. januar 2011 Der kom hun jammen her også.. Men men.. da er jeg i alle fall ganske sikker på når eggløsning er. Forhåpentligvis er dette siste besøk på 9 mnd :hihi:
Fnatti Skrevet 27. januar 2011 #8 Skrevet 27. januar 2011 Godt å se at det ikke bare er meg som er frustrert. Jeg håper også jeg ikke får besøk av tante rød.. teller dager til jeg kan ta en test.. bare tre dager til jeg tester meg. Da har det gått 11 dager etter EL. Jeg får mer eller mindre sikkert svar da.. sant??
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #9 Skrevet 29. januar 2011 Etter hva jeg har skjønt; ja Symptomer? Det er jo spennende hver måned da, selv når det ikke klaffer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå