Gå til innhold

Kan noen anbefale et barnevennlig, sentralt hotell inkl frokost i Paris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Paris 14-19 mars med vårt barn på 1 år.

Vi vil gjerne ha hotell med frokost, siden det er lettere enn å belage seg på å gå ut og spise frokost hver dag når man har en liten en.

Vi tenker å ta Air France flybuss inn til Triumfbuen, og vil gjerne ha et hotell sånn høvelig i nærheten, som ikke koster over 7000.-

Jeg har søkt i flere dager på nettet, og finner ingen ok alternativ!

De fleste hotellrom virker å være rundt 10-12 kvadratmeter, da blir det fryktlig trangt når man skal ha inn barneseng også?

Håper at noen har et hotell å anbefale oss, for nå har jeg nesten gitt opp her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å ta en telefon til f.eks hotels.com eller et annet selskap som tilbyr hotell?

Skrevet

Jeg vet ikke om dette hotellet tilbyr barnesenger, men jeg vil nok tro at de kan skaffe det.

Det ligger litt utenfor lysløypa, men det er kort til nærmeste metro, og lett å komme seg rundt til alt i Paris, du kommer deg direkte til f.eks. Louvre på 12 minutter med metroen. Et trygt og godt område, og veldig koselig også.

Hotel des Gobelins

Ser ut som om du kan få et trippelrom til rundt 110 Euro pr natt, og da bør det være plass til barneseng også.

Et alternativ er å gå av flybussen på Denfer-Rochereau, ta metroen til Gobelins stasjon (Place d'Italie er et alternativ, litt lenger å gå, men maks 5 minutter), så er du på hotellet etter ti minutter.

Du kan sjekke andre alternativ her:

Interaktiv ruteplan for kollektivtrafikk i Paris

Jeg regner med at det er mange flybusser som går fra Orly til forskjellige steder i byen slik at du kan velge et annet selskap som kanskje stanser nærmere?

Dette var bare et tips. Jeg håper dere finner noe dere blir fornøyd med.

Bon voyage! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...