Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #1 Del Skrevet 22. oktober 2003 Noen som er fornøyd med en ikke så altfor dyr hudpleieserie? Har prøvd synergie pure el og den var for sterk på huden min. Skal til byen og handle etterpå, så håper på raskt svar. Skriv gjerne pris og hvor jeg får kjøpt det også! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 22. oktober 2003 #2 Del Skrevet 22. oktober 2003 i samme prisklasse og for samme hudtype er l'oreal pure zone. synes denne gir veldig bra valuta for pengene. vaskegeleen på pumpeflaske er skikkelig effektiv, men samtidig mildere enn tilsvarende produkter for samme hudtype fra merker som decleor, estee lauder, clinique, dermalogica, biotherm og shiseido, som alle koster flere ganger så mye. produktene i serien koster 50-60 kr og du får dem på f.eks vita, h&m, og velassorterte dagligvarehandlere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #3 Del Skrevet 22. oktober 2003 Takk for svaret ditt! Har hørt at Loreal Nutrissme hudpleieserie for tørr og sensibel hud skal være ok. Så at det er salg på denne hos VITA nå. Har du noe erfaring med den? Ellers så har de en som heter visible results også, som skal forhindre rynker. Er jeg for ung til å begynne med den? Er i begynnelsen av tyveårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 22. oktober 2003 #4 Del Skrevet 22. oktober 2003 Takk for svaret ditt! Har hørt at Loreal Nutrissme hudpleieserie for tørr og sensibel hud skal være ok. Så at det er salg på denne hos VITA nå. Har du noe erfaring med den? Ellers så har de en som heter visible results også, som skal forhindre rynker. Er jeg for ung til å begynne med den? Er i begynnelsen av tyveårene. bare pure zone jeg har prøvd fra l'oreal. og hva som er bra for deg er jo helt avhengig av din hudtype - foreslår at du heller spør den som jobber på parfymeriet om hva som passer best for akkurat deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 22. oktober 2003 #5 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg er veldig fornøyd med Nivea sin renseserie. Bruker Cleansing Milk (for alle hudtyper), og Soothing Skin Tonic (rosa flaske) :D etterpå. Kjempefin til min hud, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #6 Del Skrevet 22. oktober 2003 i samme prisklasse og for samme hudtype er l'oreal pure zone. synes denne gir veldig bra valuta for pengene. Den bruker jeg!! Og er fornøyd. Selv om jeg har begynt å få litt uren hud på haken igjen.. Har ingen erfaring med "dyre" produkter, så er glad for å få litt bekreftelse på at den er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #7 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hei igjen, det er jeg som er gjesten som skrev det første innlegget! Jeg kjøpte pure zone serien du anbefalte meg Ivanka. Sitter her nyrenset og fin! :blunke: Huden min ble babymyk hvertfall og jeg synes porene trakk seg litt sammen på en måte. Synes tonicen svidde litt men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 23. oktober 2003 #8 Del Skrevet 23. oktober 2003 håper du blir fornøyd da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #9 Del Skrevet 23. oktober 2003 tonicen sved bittelitt på meg før.. Ikke nå lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 24. oktober 2003 #10 Del Skrevet 24. oktober 2003 Dr. Hauschka. Kjøpes på helsekost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. oktober 2003 #11 Del Skrevet 24. oktober 2003 Weleda, også helsekost, er kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. oktober 2003 #12 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvordan er prisene på Dr. Hauschka og Weleda da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 27. oktober 2003 #13 Del Skrevet 27. oktober 2003 Dr. Hauschka: krem ca. 110,- til 230,- rens ca. 100,- tonic ca. 150,- De har mange produkter både til ansikt og kropp. De er både økologiske og holistiske. Anbefaler å lese om de og tankegangen bak de på denne nettsiden: www.dr.hauschka.de/english Weleda kjenner jeg ikke så mye til, men priskategorien er den samme. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå