Gå til innhold

Din aller verste date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En av mine verste dater var da jeg som 17 åring ble med en gutt hjem som jeg holdt på med. Da jeg skulle på do fikk jeg se røde flekker i trusa! Selvfølgelig hadde jeg fått mensen. Ah typisk. Takk gud for at jeg hadde ob i vesken. Etter hvert begynte han å bli mer intim og hinta veldig til sex. Det var da ille flaut å måtte si " nei sorry jeg har mensen" Liker ikke å ha sex når jeg har mensen. Verre ble det da jeg fikk sikkelig mensensmerter og han hadde ikke smertestillendes. Han måtte da kjøre til en bensinstasjon (dette var på en søndag) å få tak i smertestillendes. Siden jeg hadde så vondt sa han at han kunne kjøre meg hjem. Mensen helvette til tusen. Jeg får alltid mensen på helt feil tidspunkt.

En anna gang var det bare pinlig taushet hele tiden. Satt på resturant og det var bare smertefult. Mens vi venta på maten satt vi bare der. Ingen av oss hadde noe å si. Da maten kom sa han minst 15 ganger " mmm dette var godt. Veldig god mat altså " Det var det eneste han sa. Etter han hadde sagt det en gang var det 5 min pause fra han også sier han igjen " god mat" Verste var at det satt et anna par rett ved oss og de skravla sikkelig. Følte meg dum der vi satt helt tause. Ingen god idee å dra på resturant på first date. I tilfelle man ikke har en dritt å snakke om. Da blir det bare max flaut. Litt bedre å bare gå rundt i byen eller dra på kino. Da er det ikke SÅ ille å ikke alltid snakke som det er på resturant.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg kan kalle dette en date men det skjedde da jeg var på Kypros. Jeg var vel rundt 16-17. Men uansett så hadde en fyr som var på samme hotell som meg stirra ekstremt mye på meg. Å han var ganske så kjekk. Hadde hotellrom i første etasje da. Jeg satt på varandaen på en ettermiddag så kom han bort da. Han var vist fra Finland og han lurte på om vi skulle finne på noe. Jeg gikk med på det og vi tuslet litt rundt. Vi snakket litt i begynnelsen men så ble det stopp. Både jeg og han var ræva dårlig i Engelsk og jeg skjønnte noen ganger ikke helt hva han sa :gjeiper: Etter vi bare hadde gått rundt å småpratet litt satte vi oss ned på en trapp bak hotellet. Der satt vi og ingen av oss sa noe. Det var sååå flaut. Herregud. Jeg er så forferdelig dårlig i Engelsk og samme var han. Etter vi hadde sittet der tause i gud vet hvor lenge så sier han plutselig " shall we go to the bitch " hehe han sa ikke beach men bitch faktisk :fnise: Joda jeg gikk med på det men det ble ikke noe bedre. Vi gikk til stranden helt tause også da vi kom ned satte vi oss på en benk litt lengere unna og bare satt der. Helt tause. Det var så flaut å bare sitte der. Etter en stund bare sa jeg at jeg måtte hjem. Ville bare komme meg vekk fra pinligheten.

Møtte han litt de dagene etterpå å. Skjønner ikke hvorfor for vi hadde ikke en dritt å snakke om. Huff var egentlig litt glad da vi skulle hjem. Evig flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste daten jeg kan huske at jeg har hatt, var for 4-5år siden. Eller kanskje mer. Jeg og ei venninne hadde avtalt at jeg skulle ta med daten min hjem til henne og kjæresten. Så skulle vi lage noe mat osv. Daten min hadde vært på fest kvelden før. Men vi hadde avtalt tid og sted for å møtes. Dagen etter ringer jeg han. Men null svar. Klokken blir så mye at jeg må dra, alene. Det gikk vel ca 1-2 timer etter at jeg kom til venneparet at han ringte. "Beklager, jeg kom akkurat hjem fra nachspiel". Da var kl 6 på kvelden. Han sa at han skulle skylde seg og komme til oss. Vi dro og henta han halvveis. Når jeg gikk ut av bilen for å møte han, så fikk jeg sjokk. Han hadde en haug med sår i ansiktet. Han hadde vært i slåsskamp. Det verste var at han lo av det. Det gjorde ikke jeg. Jeg ville jo gjerne at han skulle gjøre et godt inntrykk ovenfor vennene mine. Kvelden var rar og lang. Når vi skulle avslutte kvelden, klarte han til og med å spørre om jeg ville bli med inn til han. Nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sms'et litt med en gutt, og vi bestemte oss for og møtes. Han var i 20-årene, og jeg var 16-17. Vi lå i sengen min og så på film, og han begynte og bli litt tafsete, noe jeg ikke likte så godt. Etter en stund ringte det på døren, og venninnen min som bodde med meg åpnet. Der sto en illsint dame som insisterte på og treffe han jeg var på date med NÅ! Hun var ikke rolig med og banke på døren heller.. Hørtes ut som om hun ville knuse den. Uansett, det var vist damen han rotet med som sto der.. Som hadde sett bilen hans utenfor huse vårt. Han jeg var på date med hoppet opp av sengen og dro raskt fra meg. Jeg skjønte ingenting før jeg så ut av vinduet og hun løpte etter ham utenfor, tydelig kjempe forbannet. Han løp fra henne og hoppet i bilen sin, før han spinnte seg avsted.. OG hun kjørte etter ham i samme fart! Ble nok en ganske så misslykket dag for han ja. I ettertid hadde hun damen spurt venninnen min om hvordan jeg så ut, da hadde hun sakt ''bra'', og damen hadde brøttet ut med noe som ''faen!''. Han jeg var på date med og hun dama er visst sammen idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sms'et litt med en gutt, og vi bestemte oss for og møtes. Han var i 20-årene, og jeg var 16-17. Vi lå i sengen min og så på film, og han begynte og bli litt tafsete, noe jeg ikke likte så godt. Etter en stund ringte det på døren, og venninnen min som bodde med meg åpnet. Der sto en illsint dame som insisterte på og treffe han jeg var på date med NÅ! Hun var ikke rolig med og banke på døren heller.. Hørtes ut som om hun ville knuse den. Uansett, det var vist damen han rotet med som sto der.. Som hadde sett bilen hans utenfor huse vårt. Han jeg var på date med hoppet opp av sengen og dro raskt fra meg. Jeg skjønte ingenting før jeg så ut av vinduet og hun løpte etter ham utenfor, tydelig kjempe forbannet. Han løp fra henne og hoppet i bilen sin, før han spinnte seg avsted.. OG hun kjørte etter ham i samme fart! Ble nok en ganske så misslykket dag for han ja. I ettertid hadde hun damen spurt venninnen min om hvordan jeg så ut, da hadde hun sakt ''bra'', og damen hadde brøttet ut med noe som ''faen!''. Han jeg var på date med og hun dama er visst sammen idag.

Haha for en gal kjerring :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Her ser man jo et godt eksempel på åssen et mannfolk skal holdes i ørene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på en date som skjedde i høst. Hadde flørtet en del med bartenderen på utestedet jeg hang på da. Jeg ga han nr mitt og vi møtes neste uke. Jeg skulle hjem til han og vi satt i sofan å snakket. Plutselig måtte jeg bæsje. Typisk.Jeg gikk å bæsjet da. Alt gikk fint men dessverre så luktet det veldig stramt. Når man kan lukte det selv da er ikke det bra :gjeiper: Jeg fikk litt paikk og var livredd for at han skulle på do. Det stinket! Kunne ikke akkurat begynne å spraye ned badet med parfymen hans heller. Da ville han nok lurt litt. hehe. Men uansett så bare håpet jeg på at han ikke måtte på do men bare 5 min etter jeg kom tilbake måtte han på do. Selvfølgelig. Han sa ingen ting da han kom tilbake men han må garantert ha kjent den grusome stanken :gjeiper: Det var litt flaut for å si det sånn. Siden det var første date og vi ikke kjente hverandre så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke en 1. date, men kanskje 2. eller 3.

Daten gikk greit nok den, men han bodde i en annen by enn meg, med dårlig buss/togforbindelse, og siden vi skulle på kinopremiære sammen, avtalte vi at jeg skulle ligge over hos ham.

Han bodde i en rimelig grusom hybelleilighet i kjelleren til noen slektninger, forsåvidt tolererbart. Samme med at senga var 70 cm og det ikke fantes noe som lignet en sofa. Problemet kom ved 2-3 tiden om morgenen, da slektningene på en eller annen måte hadde fått for seg at han hadde besøk ENDA (vi hørte på musikk, normalt lydnivå, og snakket lavt sammen). Han hadde jo ikke LOV til å ha overnattingsbesøk (fyren var 21), så dermed ble jeg hivd rett ut.

Han var gentleman og kjørte meg hjem, det skal han ha, men som date ellers var det veeeldig flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke en 1. date, men kanskje 2. eller 3.

Daten gikk greit nok den, men han bodde i en annen by enn meg, med dårlig buss/togforbindelse, og siden vi skulle på kinopremiære sammen, avtalte vi at jeg skulle ligge over hos ham.

Han bodde i en rimelig grusom hybelleilighet i kjelleren til noen slektninger, forsåvidt tolererbart. Samme med at senga var 70 cm og det ikke fantes noe som lignet en sofa. Problemet kom ved 2-3 tiden om morgenen, da slektningene på en eller annen måte hadde fått for seg at han hadde besøk ENDA (vi hørte på musikk, normalt lydnivå, og snakket lavt sammen). Han hadde jo ikke LOV til å ha overnattingsbesøk (fyren var 21), så dermed ble jeg hivd rett ut.

Han var gentleman og kjørte meg hjem, det skal han ha, men som date ellers var det veeeldig flaut.

Han var 21 år og hadde ikke lov til å ha overnattingsbesøk? :hakeslepp: Sjokkerendes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

Ohh en som jeg nettopp hadde blitt sammen med (hadde kun vært sammen i 3-4 dager) hadde invitert meg hjem til han da. (vi var begge 18) Vi hadde ikke hatt sex, så var ganske sikker på at vi kom til å ha sex. Han bodde i en knøtt liten hybel med kjøkken,stue og soverom i samme rom. Sengen var ganske så falleferdig (noen av plankene under var ødelagte) men vi tok sjansen. Da jeg ridde han så knakk hele senga plutselig sammen! Bang! Herregud det var max flaut. :flau: Vi bare lo litt tørt og han sa vi kunne forsette i sofan da. Han tok meg da i doggy og da kom det fittefis etter fittefis. Ahhh det var så flaut. Vi kjente hverandre ikke såå godt heller. Hadde jo nettopp blitt sammen, Hva blir det neste liksom? Nei så da han skulle komme i munnen min så fikk jeg den spruten rett i øyet!! Sminken rant og jeg ble helt rød i den ene øyet. Her snakker vi sikkelig misslykka sex. Trodde jeg skulle dø av flauhet. På den tiden var jeg så flau av meg og ville egentlig bare hoppe ut av vinduet :tongue:

På en annen date jeg var på var det pinlig taushet all the way. Merkelig pga vi hadde jo hatt noe å snakke om før men plutselig sa det stopp. Gikk bare rundt i byen helt stille begge to. Det hele var bare veldig flaut. Så ringte tlf hans og han måtte vist hjelpe en kompis med noe. Saved by the bell? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg skulle dø av flauhet. På den tiden var jeg så flau av meg og ville egentlig bare hoppe ut av vinduet :tongue:

Men det har du altså slutta med nå? Å være flau altså? Siden du poster slikt uten å trykke på anonym-knappen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

Men det har du altså slutta med nå? Å være flau altså? Siden du poster slikt uten å trykke på anonym-knappen... :fnise:

Hehe nei jeg er ikke så flau av meg som jeg var før :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Linda sofie

Kom på en slags date som skjedde i 8 klasse. En venninne av meg hadde en veldig kjekk kompis som gikk på en anna skole. Jeg og han skulle hjem til henne på filmkveld med noen andre å da. Jeg husker det var så kleint. Han var klar over jeg likte han og jeg var klar over han likte meg. Jeg var super beskjeden og ingen av oss sa noe som helst. Alle sammen viste jo at vi likte hverandre. Så sier de " sett deg ved siden av henne da" han gjør det og da ble det bare enda flauere. Det ble ikke noe mindre kleint da de lurte oss inn på soverommet og løp ut å stengte oss inne! Herregud vi hadde så vidt snakka sammen også må vi bli innestengt på soverommet hennes? Det var ille. Jeg kunne ha kvelt de alle sammen. Vi var vel bare innestengt i noen min men det føltes ut som en evight! Trodde jeg skulle dø.

Da vi endelig kom ut igjen begynte alle å mase om vi hadde klina å sånn mens de holdt på å le seg i hjel. Herreguuud :rodme::rodme:

Han skulle bli henta av mora si og spurte om jeg ville sitte på hjem. Det var vel greit det. Hun sa åååå så søt venninne du har. Men så spurte hun om jeg ville sove over! :eeeh: Det ville jeg ikke og sa at jeg ikke hadde tannbørste eller noe. Neida det gikk så fint og jeg kunne bare låne gjestetannbørsten og låne pysjen til tvillingsøstra hans osv. Så kom jeg på en unnskyldning at jeg måtte på lunch hos familien min imorgen. Da sier hun at hun kan kjøre meg hjem tidlig imorgen. Ikke noe problem. Så jeg ble med de hjem da. Vi satt bare på rommet hans å så på tv. Virkelig kleint. Den pysjen til søstra var ALT for stor. Hun var kjempe svær og jeg drukknet i den. Det var så flaut. Var SÅ glad da jeg endelig kom meg hjem. Ble ikke noen flere dater for å si det sånn :lol:

Endret av Linda sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...