AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #21 Del Skrevet 26. januar 2011 Morsom tråd! Kom med flere historier folkens! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. januar 2011 #22 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har en som er både pinlig og flau - mest for meg selv, men la gå... Bare husk på at dette er mange år siden. Jeg er blitt mye klokere nå Var på byen og ble temmelig svingstang sånn litt utpå kvelden. En fyr ville danse, og jeg ble med. Syns han så ganske kjekk og ok ut, og ga han tlf nr mitt da han spurte om det. Han ringte noen dager senere og ba meg ut på middag. Innen da, var jeg selvfølgelig veldig edru igjen, og husket ikke helt hvordan han så ut. Sto utenfor restauranten og ventet, da han kom gående. Husker jeg tenkte: det kan ikke være han - please, ikke la det være han! Han var ikke akkurat noe fruktfat, og i tillegg håpløs til å kle seg. Høyvannsbukser og tømmerhuggerskjorte... Men jeg tenkte at han får nå få en sjanse, kanskje han er hyggelig. Vel, han var svært fåmælt, så jeg måtte for det meste holde samtalen i gang. Veldig anstrengende, når du egentlig bare vil hjem. I tillegg hadde han en svær utvekst på halsen, som jeg ikke klarte få blikket vekk fra Avsluttet daten så fort jeg kunne etter middagen. Den neste uka ble et lite helvete. Han ringte til alle døgnets tider, selv om jeg sa tydelig fra at jeg ikke var interessert i noe mer. Det toppet seg helt da han troppet opp på døra mi med en svær rosebukett og proklamerte at han elsket meg! Jau da... Ble da kvitt han til slutt, men jeg måtte gjøre meg nesten sint for at han skulle forstå. *Grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. januar 2011 #23 Del Skrevet 26. januar 2011 Dessuten har jeg lært at høy, mørk og slank, kan bety 165 cm høy, temmelig overvektig og mer eller mindre skallet... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #24 Del Skrevet 26. januar 2011 Dessuten har jeg lært at høy, mørk og slank, kan bety 165 cm høy, temmelig overvektig og mer eller mindre skallet... Haha! Det burde være krav om en digital signatur når man oppretter en datingprofil - "Jeg bekrefter herved at overnevnte opplysninger holder vann". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiggins Skrevet 26. januar 2011 #25 Del Skrevet 26. januar 2011 Dessuten har jeg lært at høy, mørk og slank, kan bety 165 cm høy, temmelig overvektig og mer eller mindre skallet... Det kan man vel forsikre seg om på forhånd ved å spørre "hvor høy er du?". Det skal litt mer til å si at man er 190 cm når man er 165 cm enn å si at man er "høy". Jeg har "dessverre" ingen pinlige historier å komme med her. :gjeiper: Dog vil jeg tillate meg å komme med en observasjon: Mange her har opplevd at den andre har vært lite pratsom. Noen er bare fåmælte, mens de fleste avhenger av å ha litt kjemi, ikke nødvendigvis romantisk, for å bli pratsomme. Selv er jeg sjelden stille, snakker kanskje litt mye til tider, men med noen mennesker har jeg bare ingenting å snakke om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. januar 2011 #26 Del Skrevet 26. januar 2011 Det kan man vel forsikre seg om på forhånd ved å spørre "hvor høy er du?". Det skal litt mer til å si at man er 190 cm når man er 165 cm enn å si at man er "høy". Jeg har "dessverre" ingen pinlige historier å komme med her. :gjeiper: Dog vil jeg tillate meg å komme med en observasjon: Mange her har opplevd at den andre har vært lite pratsom. Noen er bare fåmælte, mens de fleste avhenger av å ha litt kjemi, ikke nødvendigvis romantisk, for å bli pratsomme. Selv er jeg sjelden stille, snakker kanskje litt mye til tider, men med noen mennesker har jeg bare ingenting å snakke om. Ja, enig i den første der. Man lærer så lenge man lever Og jeg er også inneforstått med at ikke alle er like pratsomme eller kjemien mangler. Da er det bare litt rart å få høre at noen elsker deg, etter èn temmelig skral date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utfordringen Skrevet 26. januar 2011 #27 Del Skrevet 26. januar 2011 Tja, jeg har vel bare hatt en småpinlig date. Det var egentlig heller ikke noe date, i og med at vi var flere på treffet. jeg hadde blitt småkjent med en jente kvelden før, og hun hadde avtalt å spille fotball med noen venninner dagen etterpå, og hun inviterte meg med på det. Joda, greit nok, tenkte jeg. Jeg møtte opp til 7 mer eller mindre nakne jenter. De var minimalt kledd, og jeg ble som gutter flest, litt satt ut. Men jeg kasta meg ut i det, og "kampen" var i gang. Litt ut i kampen ropte "daten min" mens jeg hadde ballen. "Stooooopp spillet". Jeg stopper og spør hvorfor, og hun svarer: - "Ståkuken din var i offside". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #28 Del Skrevet 26. januar 2011 Tja, jeg har vel bare hatt en småpinlig date. Det var egentlig heller ikke noe date, i og med at vi var flere på treffet. jeg hadde blitt småkjent med en jente kvelden før, og hun hadde avtalt å spille fotball med noen venninner dagen etterpå, og hun inviterte meg med på det. Joda, greit nok, tenkte jeg. Jeg møtte opp til 7 mer eller mindre nakne jenter. De var minimalt kledd, og jeg ble som gutter flest, litt satt ut. Men jeg kasta meg ut i det, og "kampen" var i gang. Litt ut i kampen ropte "daten min" mens jeg hadde ballen. "Stooooopp spillet". Jeg stopper og spør hvorfor, og hun svarer: - "Ståkuken din var i offside". hahaha!!! hva gjorde du da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utfordringen Skrevet 26. januar 2011 #29 Del Skrevet 26. januar 2011 hahaha!!! hva gjorde du da?? Det vet jeg ikke om du vil vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 26. januar 2011 #30 Del Skrevet 26. januar 2011 Det vet jeg ikke om du vil vite Jeg hadde sagt: Ja, kom hit så skal jeg daske deg i trynet med den! Men det er nå bare meg da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utfordringen Skrevet 26. januar 2011 #31 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg hadde sagt: Ja, kom hit så skal jeg daske deg i trynet med den! Men det er nå bare meg da.. Hehe. Jeg gikk ut på sidelinja og henta vannflaska mi. Så spruta jeg vann på henne og sa: "Så våt som du er, så skulle det vel bare mangle at jeg reagerer"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #32 Del Skrevet 26. januar 2011 På den første daten med min nåværende kjæreste og samboer var vi hjemme hos han og bakte kake og skulle se på film. Mens vi satt på kjøkkenet og ventet på at kaken skulle steke kom eksen hans (som virkelig er crrrrrazy, men det er en annen historie) dundrende på kjøkkenvinduet hans. Jeg skvatt som faen, for å si det mildt. Hun ringte på og det var skrik og skrål og gråting i gangen i nesten 20 minutter, mens jeg satt og ventet på kjøkkenet. Etterhvert fikk han henne ut, og en stund senere fant vi ut at vi manglet ingredienser til glasuren. Vi stakk ned til naboen for å låne, og da vi kom ut satt hun og ventet og skulte. Dette var en halv time etter episoden i gangen. Hun hadde tydeligvis begynt å ringe vennene sine, for en av dem ringte kjæresten min og begynte å skjelle han ut for at han var på date. Som om ikke det var nok ringte og sendte hun meldinger til han hvert femte minutt frem til han så seg nødt til å lyve og fortelle henne at jeg ikke var der lenger. Det viste seg senere at hun også hadde sendt melding og ringt til flere av hans venner for å "sladre" på han. Klok av tidligere erfaringer hadde ingen av dem svart henne, men det er virkelig den sykeste daten jeg har vært på. Men, bortsett fra eksen hans, var det en kjempefin date, vi skjønte begge at vi var veldig interessert i hverandre. Det tok nesten fire måneder før vi kunne bli sammen (på grunn av trusler fra eksen hans), men nå er vi altså samboere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 27. januar 2011 #33 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Haha morsom tråd Har også vært på date med en jeg hadde null kjemi med og som ikke var så kjekk :gjeiper: Vel en kompis av meg hadde en kompis som vist hadde sett meg på byen og hadde så lyst til å på date med meg da. Jeg hadde ikke sett han før og ante ikke åssen han så ut. Kompisen min sa han så bra ut og ga meg nr hans da. Vi prata litt over sms og ble enige om å dra på cafe sammen. Hadde ikke fått noe bilde av han men han hadde forklart åssen han så ut. Altså høyde, hårfarge osv. Jeg tok sjansen. Han hadde på forhånd forklart hva han hadde på seg så jeg skulle kjenne han igjen. Jeg venta på han utafor og der kom han da. Han sa han var 180 høy men dette kan ikke stemme. Jeg er 170 ca og han var lavere enn meg!! Han var heller ikke noe spesielt kjekk heller. Han var ikke direkte stygg men heller ikke et fruktfat. Ikke min type i det hele tatt. Ville bare få denne daten overstått så fort som mulig. Ikke hadde vi noe kjemi og det hele var bare sikkelig akward. Hadde ikke mye å snakke om og etter cafe besøket gikk vi bare rundt i byen uten å si så mye. Han var fryktelig vanskelig å snakke med. Det var absolutt ingen ting der. Ikke noe kjemi. Ingen ting. Jeg var lettet da jeg endelig kom meg hjem!! Dessverre var han litt for intressert og ville på flere dater. Ehh ikke akkurat noe jeg ville. Han var som sagt ikke min type gutt. Jeg sa pent og høflig at jeg ikke trodde dette ville funke. Endret 27. januar 2011 av Lillemeg22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 27. januar 2011 #34 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg datet en fyr med diabetes en gang, og han slurvet tydeligvis litt med å spise innimellom. Vi var på kino, og han mer eller mindre sov seg gjennom hele filmen, og etterpå måtte han bare dra hjem. Jeg skjønte fint lite før han fortalte hva problemet var :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. januar 2011 #35 Del Skrevet 27. januar 2011 Beklager avsporingen, men hva i all verden er nebbtenner? http://images.paraorkut.com/img/funnypics/images/c/crazy_teeth-13107.jpg Beste bildet jeg fant. Men altså tenner som står rett ut, oppe og nede sånn at de ser ut som et nebb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. januar 2011 #36 Del Skrevet 27. januar 2011 Ja, du har rett i at man kan se bedre eller dårligere ut på et bilde. På den andre siden så vil et bilde som regel gjøre at man kan unngå total skivebom. Vil jeg tro. Og velger man da å vise et bilde som gir helt feil inntrykk, så ender det aldri godt allikevel. Det er grenser for hvor dum det er lov til å være. Ok, Steinar. DU spør, så du bilde? Jeg sa, JA. Det skjønte du visst ikke? Eller? Dette var et bilde av en flott og kjekk mann, dog med lukket munn. Han løy altså på bilde. Dette er noe man altså aldri helt kan vite, for man kan gjøre veldig mye med bilder. Som linkene jeg la til også viste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #37 Del Skrevet 27. januar 2011 Da jeg var ung og uerfaren var jeg på date nummer to med en virkelig kjekk fyr. På første date var venninnen min og kjæresten hennes (hans kompis) også, og da var han avslappet og praten gikk greit. Jeg var derfor lite forberedt på hans totale stumhet alene med meg på andre date, så jeg skravlet som en foss for å kompensere for det jeg oppfattet som pinlig stillhet og tenkte til meg selv "aldri mer". På slutten av daten var jeg skikkelig lei min egen stemme og sliten av overkompenseringen. Han ble visst kjempeskuffet da jeg ikke ville på flere dater med ham, for ifølge venninnen min (fjortiser, ja) så var han kjempebetatt. Hvordan skulle jeg vite det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 27. januar 2011 #38 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Min verste date var min første date med han som er min nåværende samboer. Vi hadde pratet nesten for lenge på nett, og endelig tok vi mot til oss og skulle møte hverandre. Jeg tenkte at praten kom til å flyte greit, han virket jo som en skravlete person, og vi kom sikkert til å finne på noe å gjøre (selv om vi ikke hadde planlagt noe spesielt). Vel. Jeg møtte han på togstasjonen. Vi sa hei, men håndhilste ikke engang. Jeg husker det første jeg tenkte var at han ikke var så kjekk som jeg hadde tenkt. Men la gå, jeg ga han en sjanse. Da jeg spurte om hva vi skulle gjøre, og han svarte "vet ikke?" tenkte jeg først "Ånei, han har lik stemme som onkelen min!" Vi bestemte oss for å ta oss litt mat, og så gå litt rundt i byen. Jeg husker det var en glovarm sommerdag, og jeg hadde på meg en kjempefin genser som jeg ikke ville ta av meg, selv om jeg nærmest holdt på å svette i hjel etterhvert. Også gikk vi da rundt i byen, og det var pinlig stillhet aaall the way. Bare noen få ord ble utvekslet som "vi kan jo gå opp her?" - "åkei". Etter å ha trasket rundt i to timer, satte vi oss ned og kjøpte brus. Fortatt pinlig stillhet. Etterhvert skulle han gå for å møte en venn, og begge var usikre på hvordan vi skulle avslutte møtet. Og istedenfor å gi han en klem, tok jeg han i hånda og gjorde et solid håndtrykk og sa "Ja. Åkei. Hadet!". Så fniste begge to, og gikk hvert til sitt Vi pratet litt mer på nett etter det, og jeg følte vel at begge egentlig ikke hadde fått muligheten til å vise hvem vi virkelig var, så jeg "holdt fast" på han. Jeg tenkte at vi hadde pratet SÅ mye på nett og brukt så mye tid på hverandre at jeg ville gi både han og meg selv en sjanse til. På den andre daten hadde vi en plan med bl.a. museumsbesøk, middag og kino som gjorde at vi hadde litt å prate om. Da visste vi jo også litt mer om den andre, og det ble så mye mer vellykket. Også endte vi opp som kjærester Endret 27. januar 2011 av boblebrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. januar 2011 #39 Del Skrevet 27. januar 2011 Det kan man vel forsikre seg om på forhånd ved å spørre "hvor høy er du?". Det skal litt mer til å si at man er 190 cm når man er 165 cm enn å si at man er "høy". Nuvel, 180 kan være så mangt. Jeg har vært et hode høyere enn menn som har sagt at de er 180. Og det som er teit, er at jeg driter i høyde, men jeg driter ikke i juging. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #40 Del Skrevet 27. januar 2011 Huker av for anonym her (for mannen er dessverre død). Nuvel... Jeg har visst vært på date én gang i mitt liv - og det er kanskje en grunn til at det ikke har blitt fler. Mannen og jeg skulle stå på rulleskøyter i frognerparken. Trygg på at han visste hva han gjorde la vi ut på tur (han var nemlig hockeyspiller). Men - han gikk som en AND. Det går neppe an å forklare slik at noen skal forstå, men hele seansen var så pinlig at jeg holdt på å forgå av skam. For hva det var verdt så brukte jeg all min energi på å prøve og rulle FRA han. Jeg er sikkert stygg, men det hele var så latterlig at det knapt kan beskrives med ord. Jeg visste rett og slett ikke om jeg skulle le eller grine. Noe av det merkeligste (og mest avtennende) jeg har sett. Det ble med den ene daten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå