Gå til innhold

Din aller verste date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gang vært på en helt forferdelig date hvor du bare ha villet kommet deg vekk så fort som mulig?

Eller har du gjort noen flauser på en date du har vært på?

Fortell :popcorn::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det her var vår andre date, første "skikkelige". Hadde vært på kino, og satt ute i bilen på parkeringsplassen og klinte en god stund. Fant etterhvert ut at det var på tide å dra hjem. Kommer oss 2-300 meter bort i veien før han gikk tom for bensin. Bokstavlig talt midt i veien, kommer oss ikke av flekken. Midt på natta, vinter og iskaldt og jobb dagen etterpå. Og kompisene hans var på jobb/kunne ikke hjelpe. Heldigvis var min venninne(jeg var nyinnflyttet så kjente bare hun) våken og hadde bil, så hun kjørte 20-30 min hver vei for å kjøre oss til en bensinstasjon. Som viste seg å være rett borti veien. Hehe. Var flere biler som passerte oss mens vi ventet på hun, ingen stoppet. Da vi kom tilbake med bensin og han fylte på derimot, stoppet tre-fire biler for å høre om vi trengte hjelp. Hehe, det var en ganske så flau gutt ja. Men til tross for det så ble vi sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Var på en date på en resturang for 3 år siden ca. Hadde møtt han på byen og hadde ikke møtt han edru, så dette kunne bli spennendes. Vel jeg ble max skuffet da han var veldig sjernert og stille av seg. Noe han ikke var på byen. Mens vi satt der sa han ikke stort og det var jeg som måtte holde samtalen i gang (ingen lett oppgave) Fikk bare korte svar og han virket sikkelig nervøs. Var egentlig bare slitsomt pga han ikke sa så mye og etter en liten stund hadde vi bokstavelig talt ingen ting å snakke om. Ble bare sittendes der å glo.

Etter en pinlig middag skulle han kjøre meg hjem da. Han sa ikke et kvekk. Bare satt der stiv som en pinne. Så da jeg skulle gå ut av bilen sier han "kanskje vi kan møtes igjen?" Jeg bare "eheh joda kan vi sikkert" Ble ikke noen flere dater for å si det sånn. Har aldri møtt en så lite pratsom person i hele mitt liv så frista ikke til en ny date med pinlig taushet nei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være en gang på 90-tallet da jeg kjørte 25 mil en vei på date, for så å finne ut a t hun jeg møtte langt fra samsvarte med hva hun hadde gitt seg ut for å være.

Vi hadde chattet på IRC i ett par måneders tid, og hadde funnet ut at vi hadde mange felles interesser. Hun virket også som en reflektert, åpen og omtenksom person.

Digitale bilder var ikke utbredt den gang, så ingen hadde sett bilde av hverandre. Men hun utga se for å være normalt slank og fysisk aktiv. Bomben var derfor stor nå hun viste seg å være kraftig overvektig, godt over 100kg.

La oss si det ble med den ene gangen, som også ble avblåst tidligere enn planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date med en sikkelig hunk. Dette var da på vinteren og det var kjempe glatt ute. Da vi skulle gå til bilen klarte jeg selvfølgelig å tryne midt på stumpen :sjenert: Vondt var det å. Han hjalp meg opp og jeg var rød som en tomtat. :fnise: Det må jeg innrømme var flaut ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på kanskje tidenes verste blind "date" i dag :dåne: En kar som er på gjennomreise som jeg har snakket litt med på nett. Han har virket grei, og jeg har likt at han ikke har gjort noen seksuelle tilnærminger. Det forstod jeg grunnen til i dag. Jeg stod og venta utenfor en kafé, og så/frykta at det var han jeg så langt borti veien. Han gikk på en sånn typisk krokrygget måte (ringeren i notre dame), haltet litt på det ene benet og så kunne jeg nesten se at han ikke hadde så store sosiale antenner. Jeg hadde mest lyst til å løpe bort fra stedet og aldri se meg tilbake, men snill som jeg er så kvinnet jeg meg opp til noe jeg visste kom til å gå skeis. Heldigvis var det fullt på kaféen, så vi fant ut at vi kunne tusle litt. Pinlige stillheter blir ikke fullt så pinlig når man går rundt, så får man litt inspirasjon til hva man kan snakke om.. Jeg prøvde å gi han en sjanse, men det var liksom så mange ting som var helt off, han lukta vondt til og med (og det kunne jeg lukte når vi gikk) Bedre lykke neste gang? Hope so :gjeiper:

Klipper og limer fra dagboka mi :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øhm, var han en god del eldre enn deg? Hvis ja, så tror jeg jammen meg jeg har vært på date med ham også. Hadde han nebbtenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

:skratte: Det hørtes ut som om det kunne ha vert en kammerat av meg du har vert på date med.

Min pinligste date var når jeg var yngre. Nemo var enttopp kommet på kino og en kammerat av en kammerat synes det var en god ide å ta meg med på den og McDonals først. Det skal siest at jeg liker godt animasjonsfilmer da, så sånnsett var det ikke så galt at han ville ha meg med på en barnefilm. Det verste var den konstant pinlige stillheten før og etter kinoen. Når vi spiste sa han fint lite. Jeg prøvde virkelig å holde samtalen igang til ingen nytte, men tengte at etter filmen ville det gå bedre for da hadde vi i vertfall noe å snakke om.

Når filmen var slutt prøvde jeg å sørre om hva han synes om filmen osv. Han svarte "kjekk den" og det var det. Jeg kom fort opp med en unskyldning og stakk da. Jeg klarte ikke mere av den pinlige stillheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

Jeg skulle ha min første (og eneste) date med noen jeg hadde møtt på nett. Allerede da jeg var ti meter unna fyren, så håpte jeg at det ikke var han jeg skulle på date med.. Han var lutrygget og klønete og eide ikke stil i det hele tatt. Jeg ga fyren en sjanse, og han skulle ta meg med til et hemmelig sted. Eh.. dette hemmelige stedet viste seg å være hybelen hans, der han satte på en tegnefilm med masse blod og gørr. ikke var den norsk eller engelsk så jeg forsto ikke en dritt av hva som ble sagt heller.. Under filmen prøvde han å komme nærmere meg, men jeg trakk meg unna og ønsket bare å gå derfra.

Da tiden kom for at bussen min skulle gå, så var jeg skikkelig letta. Men selvfølgelig hadde jeg sett feil på rutetabellen, så endte opp med at han måtte kjøre meg de 4 milene hjem igjen.. Herregud for en date :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm, var han en god del eldre enn deg? Hvis ja, så tror jeg jammen meg jeg har vært på date med ham også. Hadde han nebbtenner?

Er det lurt i hvertfall å se ett bilde før man reiser på date tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lurt i hvertfall å se ett bilde før man reiser på date tror du?

Er det en påstand eller et spørsmål?

Det er ikke bare kvinner som er gode på å vise seg fra sin beste side på bilde. Har du nebbtenner smiler du med lukket munn, for eksempel.

http://encyclopediadramatica.com/Fat_Girl_Angle_Shot

http://thatmustsuck.com/?p=303

Les litt her om hva kvinner gjør for å se bra ut på bilder, så vil du forstå at du aldri vet hvordan noen ser ut før du har sett dem live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel i slutten av 20-åra.. Ingen nebbetenner som jeg husker, men kan være jeg har fortrengt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel i slutten av 20-åra.. Ingen nebbetenner som jeg husker, men kan være jeg har fortrengt det..

Nei, han her var over Førti. Og hadde tatt proffe bilder. Enkelte fotografer skulle hatt tyn! De er ALT for gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en påstand eller et spørsmål?

Begge deler :smoke:

Det er ikke bare kvinner som er gode på å vise seg fra sin beste side på bilde. Har du nebbtenner smiler du med lukket munn, for eksempel.

http://encyclopediadramatica.com/Fat_Girl_Angle_Shot

http://thatmustsuck.com/?p=303

Les litt her om hva kvinner gjør for å se bra ut på bilder, så vil du forstå at du aldri vet hvordan noen ser ut før du har sett dem live.

Ja, du har rett i at man kan se bedre eller dårligere ut på et bilde. På den andre siden så vil et bilde som regel gjøre at man kan unngå total skivebom. Vil jeg tro.

Og velger man da å vise et bilde som gir helt feil inntrykk, så ender det aldri godt allikevel. Det er grenser for hvor dum det er lov til å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes via nettet, skulle møtes på ordentlig.

Hadde ikke sett bilde av han før vi så hverandre i denne kafeen.

Vi hadde egentlig god nok kontakt til at jeg møtte han.

Han satt å ventet på meg, og i det jeg satte meg ned, og servitøren var nesten ved bordet sier jeg;

"Du, jeg ser dette ikke kommer til å funke, og tror det er best vi avslutter dette her", han nikket og jeg gikk.

Orket ikke sitte gjennom flere timer med en jeg ikke har noe kjemi med. Han var enig og vi var merkbart lettet. Kjipt å finne ut da, men sånn er det.

Han var muskuløs, politi av yrke og kjekk, men helt totalt feil og jeg kjennte det nedi magen. Har sett han på jobb i sentrum senere, men nei...det kunne jeg ikke tenkt meg. Jeg ville ha en kjæreste, ikke kjeledegge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager avsporingen, men hva i all verden er nebbtenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på en date på en resturang for 3 år siden ca. Hadde møtt han på byen og hadde ikke møtt han edru, så dette kunne bli spennendes. Vel jeg ble max skuffet da han var veldig sjernert og stille av seg. Noe han ikke var på byen. Mens vi satt der sa han ikke stort og det var jeg som måtte holde samtalen i gang (ingen lett oppgave) Fikk bare korte svar og han virket sikkelig nervøs. Var egentlig bare slitsomt pga han ikke sa så mye og etter en liten stund hadde vi bokstavelig talt ingen ting å snakke om. Ble bare sittendes der å glo.

Etter en pinlig middag skulle han kjøre meg hjem da. Han sa ikke et kvekk. Bare satt der stiv som en pinne. Så da jeg skulle gå ut av bilen sier han "kanskje vi kan møtes igjen?" Jeg bare "eheh joda kan vi sikkert" Ble ikke noen flere dater for å si det sånn. Har aldri møtt en så lite pratsom person i hele mitt liv så frista ikke til en ny date med pinlig taushet nei!!

:ler: Jeg unngikk heldigvis den daten. Var på et arrangement for noen år siden, og en fyr hadde tittet veldig på meg og prøvd å prate litt med meg, men det var først på toget på vei hjem at han turte å be om mailadressen min under påskudd av å skulle spørre meg om noe til neste arrangement. Jeg tenkte at han bare var litt sjenert å gav ham både mailadresse og telefonnummer.

En uke senere møter jeg ham tilfeldigvis på byen. Samtalen gikk slik:

Han: "Hei"

Meg: "Hei" smiler

Han: står stumt og stirrer

Meg: "Ehm, vil du sitte?"

Han: Setter seg uten et ord, bare fortsetter å stirre på meg

Meg: "Har du gjort noe spennende idag?"

Han: "Jobb"

Meg: "Hvor jobber du?"

Han: "Hotel"

Meg: "Ehhh....Daså"

Etter å ha sittet og stirret på meg en stund reiste han seg plutselig og gikk sin vei uten å si noe. Jeg svarte aldri på mailen hans, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han satt å ventet på meg, og i det jeg satte meg ned, og servitøren var nesten ved bordet sier jeg;

"Du, jeg ser dette ikke kommer til å funke, og tror det er best vi avslutter dette her", han nikket og jeg gikk.

Orket ikke sitte gjennom flere timer med en jeg ikke har noe kjemi med.

Hvordan visste du allerede før du hadde satt deg ned at dere ikke hadde noe kjemi? Bare litt nysgjerrig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...