sjokoladekrem Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Bipolare personer kan i perioder bli hyperseksuelle er det noen som har erfaring fra dette. Det finnes en gratis bok om bipolar lidelse på www.psykisk.info
Gjest Jenny Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Jeg har lest boken og den kan anbefales til både friske og syke.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Jeg er hypersexuell og til tider nymfoman gutt, som kan holde på hele helga gjennom, nesten uten stans, super digg og mange orgasmer:) Jeg har ikke etter hva jeg vet, bipolar lidelse, hva nå for slags psykisk lidelse det er? Er det slik at hypersexualitet henger sammen med bipolar lidelse?
Gjest Eurodice Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Jeg er hypersexuell og til tider nymfoman gutt, som kan holde på hele helga gjennom, nesten uten stans, super digg og mange orgasmer:) Jeg har ikke etter hva jeg vet, bipolar lidelse, hva nå for slags psykisk lidelse det er? Er det slik at hypersexualitet henger sammen med bipolar lidelse? Det siste du skriver skal ikke jeg uttale om, for det vet jeg ikke om har noen sammenheng. Bipolar er det som før ble kalt maniodepressiv, høyt oppe og langt nede for å si det enkelt. Så språklig oppklaring: Nymfoman er et hunkjønnsbegrep. Tilsvarende for menn er satyr/satyrisk.
Gjest Henrik Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Jeg er hypersexuell og til tider nymfoman gutt, som kan holde på hele helga gjennom, nesten uten stans, super digg og mange orgasmer:) Jeg har ikke etter hva jeg vet, bipolar lidelse, hva nå for slags psykisk lidelse det er? Er det slik at hypersexualitet henger sammen med bipolar lidelse? Hyperseksualitet er det samme som "forsterket seksualdrift", som er en psykiatrisk diagnose. Er ingen direkte sammenheng med bipolar lidelse.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Det siste du skriver skal ikke jeg uttale om, for det vet jeg ikke om har noen sammenheng. Bipolar er det som før ble kalt maniodepressiv, høyt oppe og langt nede for å si det enkelt. Så språklig oppklaring: Nymfoman er et hunkjønnsbegrep. Tilsvarende for menn er satyr/satyrisk. Oeky Belladonna, da er det satyrisk jeg er da! Har ingen bipolar lidelse, selvsagt er jeg veldig høyt oppe når jeg er i mine kåteste perioder og da er nesten helt umettelig og får ikke nok selv om jeg får orgasme igjen og igjen mange ganger:) Men er aldri plaget av opp og nedturer lissom, bare at jeg e rekstra høyt oppe når jeg er som kåtest:)
Gjest anonym Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 Det er vel gjerne en liten forskjell på nymfomane og sexglade folk. Nymfomane har gjerne problemer som gjør at de straffer seg selv med utsvevende sexliv etter å ha blitt misbrukt i tidligere alder. Eller som nevnt her, så har de psykiatriske problemer som utarter seg i form av sexavhengighet eller utagerende sexliv. Det er vel nesten ansett som en diagnose på unormalt forhold til sex, og typisk for nymfomane er at de har det fælt og føler seg tom etterpå. Å være mye kåt og ha mye sex er dermed ikke nødvendigvis å være nymfoman.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 24. januar 2011 #8 Skrevet 24. januar 2011 Det er vel gjerne en liten forskjell på nymfomane og sexglade folk. Nymfomane har gjerne problemer som gjør at de straffer seg selv med utsvevende sexliv etter å ha blitt misbrukt i tidligere alder. Eller som nevnt her, så har de psykiatriske problemer som utarter seg i form av sexavhengighet eller utagerende sexliv. Det er vel nesten ansett som en diagnose på unormalt forhold til sex, og typisk for nymfomane er at de har det fælt og føler seg tom etterpå. Å være mye kåt og ha mye sex er dermed ikke nødvendigvis å være nymfoman. Anser meg som en veldig sexglad gutt, men jeg kan tiltider bli så avhengig av sex og å få orgasmer at det nesten blir slitsom! Fåle seg konstant kåt, alltid, nesten uten å få tid til annet, kan bli slitsomt! Men har aldri følt noen form for selv avstraffelse og har heller aldri blitt missbrukt, så det er sagt! Hva er lissom definisjonen på når man er nymfoman/satyr, er det ved et nivå av sexual aktivitet som overgår en grense for hva som er ansett som normalt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå