AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #21 Skrevet 23. januar 2011 Nei, det kan jeg aldri tenke meg. At mange gjør det er helt sikkert, men at man på generelt basis (les: de fleste gjør det) stemmer neppe.
Gjest HunterLady Skrevet 23. januar 2011 #22 Skrevet 23. januar 2011 Jeg liker det. Elsker å føle meg horete sammen med kjæresten!
Gjest Raindrops Skrevet 23. januar 2011 #23 Skrevet 23. januar 2011 Tja, jeg liker det. Men jeg liker også å få han til å føle seg som en skitten tøs
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #24 Skrevet 23. januar 2011 Jeg elsker å underkaste meg, men dette er kun seksuelt.. Jeg tenner på dominerende menn, og liker å være submissiv. Det gjelder forøvrig ikke i livet ellers, hvor jeg jobber som leder har sterke meninger om det meste o.l
Gjest HunterLady Skrevet 23. januar 2011 #25 Skrevet 23. januar 2011 Jeg elsker å underkaste meg, men dette er kun seksuelt.. Jeg tenner på dominerende menn, og liker å være submissiv. Det gjelder forøvrig ikke i livet ellers, hvor jeg jobber som leder har sterke meninger om det meste o.l Enkelte hevder at de som er dominerende i hverdagen, er de som spesielt tenner på underkastelse i sexlivet. Så det stemmer jo høvelig greit på deg!
Gjest Katten. Skrevet 23. januar 2011 #26 Skrevet 23. januar 2011 Enkelte hevder at de som er dominerende i hverdagen, er de som spesielt tenner på underkastelse i sexlivet. Så det stemmer jo høvelig greit på deg! Det er min erfaring òg. Etter jeg begynte med skikkelig dominant, røff og nedverdigende sex - har responsen vært ekstremt positiv! Det er visst mangelvare på menn som kan utføre dominant sex...
Gjest HunterLady Skrevet 23. januar 2011 #27 Skrevet 23. januar 2011 Det er min erfaring òg. Etter jeg begynte med skikkelig dominant, røff og nedverdigende sex - har responsen vært ekstremt positiv! Det er visst mangelvare på menn som kan utføre dominant sex... Det er virkelig mangelvare, så rett du har! Jeg har bare møtt én som klarer det, og han er jeg sammen med. Kan aldri dumpe han!! :gjeiper:
Norna Skrevet 23. januar 2011 #28 Skrevet 23. januar 2011 (endret) Etter jeg begynte med skikkelig dominant, røff og nedverdigende sex - har responsen vært ekstremt positiv! Det er visst mangelvare på menn som kan utføre dominant sex... Det er skjønt ja, og det kan kvinner og. Det er jo bare gøy! Forresten, hva mener du med dominant, røff og nedverdigende? Oppfordring til 'vold'? Latterligjæring av kvinners verdighet? ...å gud som jeg skulle ønske mann. Det er visst bare menn som er tillat sånt og til å snakke om det xD Endret 23. januar 2011 av Norna
Gjest Katten. Skrevet 24. januar 2011 #29 Skrevet 24. januar 2011 Forresten, hva mener du med dominant, røff og nedverdigende? Oppfordring til 'vold'? Latterligjæring av kvinners verdighet? ...å gud som jeg skulle ønske mann. Det er visst bare menn som er tillat sånt og til å snakke om det xD Jeg begynner rolig og eskalerer, slik at jeg finner grensene og vet hva jeg har å forholde meg til. Hun er min sexslave. Hun eksisterer kun for min nytelse. Henne jobb, akkurat nå, er å få meg til å komme. Jeg eier kroppen hennes. Da spør jeg selvfølgelig aldri, jeg kommanderer. Brudd på regler og kommandoer, straffes. Etterhvert kan jeg bli mer fysisk. Slenge henne rundt etter håret. Kveling. Bitchslaps på hele kroppen. Torturere brystene. Negler over hele kroppen. Tar man det opp enda et hakk, er jeg sint. Og da knulle jeg ut sinnet mitt gjennom henne. Prøver å knulle henne ihjel. Bitchslapping, heftig kvelning, mye tortur på rumpe, pupper og tidvis ansikt (kloring, klyping, slag). Spytting osv.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #30 Skrevet 24. januar 2011 Det du beskriver her er MISHANDLING. Jeg håper virkelig at dette er noe du finner på for å sjokkere. Det er motbydelig og ingen, verken mann eller kvinne, vil kunne få noen som helst nytelse av noe sånt. Jeg vil bare spy av deg og jeg har rapportert innlegget ditt, så får vi se hva moderator mener. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #31 Skrevet 24. januar 2011 Hva fanden er det du driver med, Katten? Du er rimelig pervers, for ikke å snakke om voldelig, hvis dette er sant. Hvilken nytelse får DU ut av noe så jævlig? Jeg blir også kvalm av det du skriver. 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #32 Skrevet 24. januar 2011 Det er min erfaring òg. Etter jeg begynte med skikkelig dominant, røff og nedverdigende sex - har responsen vært ekstremt positiv! Det er visst mangelvare på menn som kan utføre dominant sex... Det har slått meg at du kun snakker om din egen erfaring når du skal svare på noen poster, og liker å skryte deg selv til himmels om alt du kan og dine sex-erfaringer. Ang. "mishandlingen" din, så er det sjeldent ei jente mener mishandling når hun sier at hun liker det røft, finnes en mellomting, og har funnet kun en mann som virkelig skjønte det. For å si det sånn så har jeg sluttet å si at jeg liker det røft til en mann jeg har sex med for første gang. Spytting i ansiktet tviler jeg på de fleste jenter tenner på, og samme med ekstrem kvelning. Tviler på at det har så veldig med seksualitet å gjøre, men heller noe psykologen kunne hjulpet jenta med. Røff sex er herlig, jeg liker å bli dominert, men absolutt ikke nedverget og bli kalt hore, og spyttet i trynet, jeg har litt mer selvrespekt enn som så. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #33 Skrevet 24. januar 2011 Skremmende, Katten. Dama di burde anmelde deg. Du er absolutt ikke i vater når det gjelder respekt for kjæresten og kvinner generelt. Og faktisk heller ikke i vater når det gjelder deg selv, hvis du vil fremstå som en ordentlig mann. Jeg synes vel egentlig synd på deg, men enda mer synd på kjæresten din/dine. 3
Gjest Katten. Skrevet 24. januar 2011 #34 Skrevet 24. januar 2011 Haha, det er selvfølgelig ikke likt jeg gjør på første date. Man begynner i det små, eskalerer til man finner en grense, så har man det artig innenfor grensen. Eksempelvis elsket vi først i går, og etterfulgte med mild røff sex. Bruker mye kommunikasjon, og har derfor klare guidelines på hva som er ok/ikke ok, før en eventuell sexopplevlse. Er det et ONS kjører jeg helt standard hvor det røffeste er litt dasking på rumpa.
Gjest Raindrops Skrevet 24. januar 2011 #35 Skrevet 24. januar 2011 Jøss. Her var det mange fordommer og mye frykt gitt.
Gjest HunterLady Skrevet 24. januar 2011 #36 Skrevet 24. januar 2011 Jeg begynner rolig og eskalerer, slik at jeg finner grensene og vet hva jeg har å forholde meg til. Hun er min sexslave. Hun eksisterer kun for min nytelse. Henne jobb, akkurat nå, er å få meg til å komme. Jeg eier kroppen hennes. Da spør jeg selvfølgelig aldri, jeg kommanderer. Brudd på regler og kommandoer, straffes. Etterhvert kan jeg bli mer fysisk. Slenge henne rundt etter håret. Kveling. Bitchslaps på hele kroppen. Torturere brystene. Negler over hele kroppen. Tar man det opp enda et hakk, er jeg sint. Og da knulle jeg ut sinnet mitt gjennom henne. Prøver å knulle henne ihjel. Bitchslapping, heftig kvelning, mye tortur på rumpe, pupper og tidvis ansikt (kloring, klyping, slag). Spytting osv. Nøyaktig slik jeg og min kjære koser oss. Godt det er flere som nyter den harde sexen! Sex og vold hører sammen, rett og slett. Kan ikke nyte noe som helst, uten at det gjør vondt samtidig. Elsker å være en liten slavehore, bli straffet om jeg er slem og bli kommandert til å være en skitten liten tøs som kun er der for å tilfredsstille han. Til dere andre som mener dette er mishandlig: DET ER IKKE DET! Hadde det vært det, så hadde jeg vel ikke vært så fordømt lykkelig?? 1
Gjest HunterLady Skrevet 24. januar 2011 #37 Skrevet 24. januar 2011 Det du beskriver her er MISHANDLING. Jeg håper virkelig at dette er noe du finner på for å sjokkere. Det er motbydelig og ingen, verken mann eller kvinne, vil kunne få noen som helst nytelse av noe sånt. Jeg vil bare spy av deg og jeg har rapportert innlegget ditt, så får vi se hva moderator mener. Har det slått deg at noen kvinner elsker slik sex? Er det vits i å rapportere noe som er alt annet enn mishandling??? Du burde gjøre litt resarch før du spyr ut anklagelser og fordommer. Hva vet vel du om at dette ikke kan nytes og at man er syk om man nyter å nedverdige partneren sin seksuelt? Jeg og min partner har alltid denne type sex, så og si, men når vi ikke er i senga så er ting veldig annerledes. Vi har kanskje et mer utradisjonelt forhold enn andre, men vi har det utrolig bra sammen og elsker og respekterer hverandre. Vi har barn sammen og har til dags dato aldri kranglet. Vi har det perfekt! Enn så lenge
Gjest MikeWaters Skrevet 24. januar 2011 #38 Skrevet 24. januar 2011 Vi har kanskje et mer utradisjonelt forhold enn andre, men vi har det utrolig bra sammen og elsker og respekterer hverandre. Vi har barn sammen og har til dags dato aldri kranglet. Vi har det perfekt! Enn så lenge Og nettopp derfor skal du ikke bry deg så mye med sure oppgulp fra de som ser på kjærlighet som noe de kun selv har fasiten på.
womenwomen Skrevet 24. januar 2011 #39 Skrevet 24. januar 2011 liker jenter(generellt)å underkaste seg mannen? Kunn de menn som man oppfatter er skikkelige MENN og døds sexy i mine øyne . Mannemann . Og som jeg er veldig veldig tiltrekt av på alle måter og utrolig begeistret for selv og har veldig lyst på ...oppmerksomhet fra osv Da spiller jeg gjerne på min femininitet og overdriver den litt , så jeg kanskje kan virke mer underkastende og føyelig enn jeg er til vanlig . Og jeg nyter det , det er sexuelt pirrende for meg å pleace han , når jeg er fryktelig begeistret for han . Da er det deilig å underkaste seg og leke underdaning mot han . Men jeg er jo ikke det egentlig . Egentlig er jeg veldig sterk og stri og sta av natur ... Så den " hingsten " blir sannelig lurt gitt .... Er mest en sexuell lek for meg å underkaste meg , som jeg nyter rent sexuelt . Forde det er pirrende og jeg får belønning for å gjøre det - deilig sex og den oppmerksomhet jeg trygler om og ønsker ...fra den deilige hingsten : ) Deilig ja . For både han og meg SMILE !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå