Gå til innhold

underkastelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

liker jenter(generellt)å underkaste seg mannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generelt? Kan jeg aldri tenke meg. Det må kanskje være noe for spesielt interesserte.

Dessverre for deg og dine fantasier.....eller?

Skrevet

Generelt? Kan jeg aldri tenke meg. Det må kanskje være noe for spesielt interesserte.

Dessverre for deg og dine fantasier.....eller?

mmm, lurer på om jenter liker å føle seg som en "slut" i forhold til mannen(selv om hun bare har sex med han)??

Skrevet

mmm, lurer på om jenter liker å føle seg som en "slut" i forhold til mannen(selv om hun bare har sex med han)??

Hvor godt kjenner du jenter? Er du Ts? Hvorfor skulle jenter like å føle seg som en "slut" uansett hvor mange hun har hatt sex med?

Skrevet

Uhm... Kvinnen er av naturen underkastet mannen. I misjonæren er det han som er oppå og gjør jobben, hun som ligger under og tar i mot. I større eller mindre grad så er det mannen som dominerer og kvinnen som domineres. Det er bare slik vi er av natur, TS.

Skrevet (endret)

.

Endret av guttsomeranonym
Skrevet

Uhm... Kvinnen er av naturen underkastet mannen.

Dette er det teiteste jeg noensinne har lest! Dette gjelder ikke for pattedyr.

Rangordningene er variable/ofte har han-individ lavere rang enn hun-individ.

Skrevet

Rangordningene er variable/ofte har han-individ lavere rang enn hun-individ.

:skratte: :skratte: :skratte:

Skrevet

Ooog derfor er det like naturlig og forekommer ofte an han underkaster seg henne ;)

Skrevet

Ooog derfor er det like naturlig og forekommer ofte an han underkaster seg henne ;)

Gi oss et eneste eksempel fra naturen der det er normalt at hannen er underkastet hunnen?

Skrevet

Mannen er jo som oftest den machoe i forholdet, men jeg tror ofte at kvinner har mer "makt" over den andre i og med at vi kvinner er veldig utspekulerte og spiller på det vi kan for å få det sånn som vi vil. Så det blir vel litt feil å si at kvinner underkaster seg for mannen. Det høres forresten ut som om du snakker om hunder.

Skrevet

Gi oss et eneste eksempel fra naturen der det er normalt at hannen er underkastet hunnen?

Primatene...også er lesestoff rundt seksuell seleksjon kanskje verdt å lese.

Meerkat Manor er en kjempeflott serie forresten :)

• Liker 1
Skrevet

dyrs oppførsel er ingen retningslinje for hvordan mennesker skal være.

hvor gammel er du "tears of the sun"?? forressten??

Skrevet

hvor gammel er du "tears of the sun"?? forressten??

Nei, men når man snakker om underkastelse snakker man ofte om dyr. Jeg ser ikke helt hvordan alderen min er relevant.

Skrevet

Det er det så det!

Vi er nå bare homo sapiens, et dyr som kan tenke veldig rasjonellt.

Skrevet

Nei, men når man snakker om underkastelse snakker man ofte om dyr. Jeg ser ikke helt hvordan alderen min er relevant.

ofte ja, men ikke alltid...

alderen er interessant, ikke nødvendigvis relevant.

Skrevet

Det er det så det!

Vi er nå bare homo sapiens, et dyr som kan tenke veldig rasjonellt.

dyr gjør det som er rett for dem og som fungerer i deres rike, mennesker bør antagelig ikke kopiere dyrs atferd, kan få negative konsekvenser...

Skrevet

som tråd-starter så ønsker jeg at man holder seg sånn noenlunde til det temaet de første postingene legger opp til. liker ikke at det sporer heeelt av, diskusjon om biologi og språk hører hjemme under andre tråder.

Skrevet (endret)

Bare underbygget at det ikke er en kjønnsbetinget adferd fra naturen sin side.

mennesker bør antagelig ikke kopiere dyrs atferd,

Nå er vi nå selv dyr som har så og si samme adferd uansett så det er ikke noe vi kan velge bort engang :lur:

Endret av Norna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...