Gjest Eurodice Skrevet 26. april 2014 #61 Skrevet 26. april 2014 Jeg er i lignende situasjon nå, men "barnet" er en kjæreste av en fetter. Jeg har allerede sagt nei, men det har fetter oversett og sier at det er dårlig gjort å ikke invitere kjæresten hans. De har vært sammen i 2 måneder. Han skal ta henne med likevel, sier han. Etter at jeg sa, hvis han ikke klarer å være borte fra dama i noen timer så får han la være å komme i bryllupet. Og jenta har selv kontaktet meg på facebook og sagt at hun VIL komme. Jeg kjenner henne ikke og har heller ikke møtt dama. Hva er det med folk?! Anonymous poster hash: 046c7...0c2 Noen eier ikke skam i livet. Hold på det du har sagt til denne fetteren. Han høres ikke særlig sympatisk ut.
Gjest chiki Skrevet 26. april 2014 #62 Skrevet 26. april 2014 Jeg er i lignende situasjon nå, men "barnet" er en kjæreste av en fetter. Jeg har allerede sagt nei, men det har fetter oversett og sier at det er dårlig gjort å ikke invitere kjæresten hans. De har vært sammen i 2 måneder. Han skal ta henne med likevel, sier han. Etter at jeg sa, hvis han ikke klarer å være borte fra dama i noen timer så får han la være å komme i bryllupet. Og jenta har selv kontaktet meg på facebook og sagt at hun VIL komme. Jeg kjenner henne ikke og har heller ikke møtt dama. Hva er det med folk?! Anonymous poster hash: 046c7...0c2 Si at hun var ikke med i beregningene, og at der er hverken sittrplass eller mat til flere personer enn hva dere har bestilt for
Jade Skrevet 27. april 2014 #63 Skrevet 27. april 2014 Så frekt! :O Men virker som de passer godt sammen, denne fetteren din og kjæresten hans Bare at de setter slike krav, er jo grunn god nok til å ikke ville ha de i bryllupet :D
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #64 Skrevet 27. april 2014 Si at hun var ikke med i beregningene, og at der er hverken sittrplass eller mat til flere personer enn hva dere har bestilt for Det har ikke funket så langt. Jeg har bedt hele familien og en av de kunne ikke komme så da foreslo de at kjæresten kan ta plassen hans. Jeg og samboer har sagt nei til det. Jeg er ikke langt unna fra å trekke tilbake invitasjonen. Saken er at fetteren bytter dame omtrent hver 6.mnd og denne kjæresten kommer til å være på bildene som ingen aner hvem er om noen år og jeg kommer til å irritere meg over det når jeg ser tilbake på bildene. Det skjønner ikke fetteren eller familien hans som ser ut til å boikotte bryllupet hvis ikke kjæresten blir invitert. De har gitt uttrykk for det og så langt har jeg bare sagt nei og kommet meg ut av diskusjonen. Nå som jeg har fått sett Facebook profilen på dama, er jeg bare mer og mer sikker på at jeg ikke vil ha henne i bryllupet. Hun oppdaterer 10ganger om dagen og kler seg som en russisk prostituert.Anonymous poster hash: 046c7...0c2
Gjest Eurodice Skrevet 27. april 2014 #65 Skrevet 27. april 2014 Det har ikke funket så langt. Jeg har bedt hele familien og en av de kunne ikke komme så da foreslo de at kjæresten kan ta plassen hans. Jeg og samboer har sagt nei til det. Jeg er ikke langt unna fra å trekke tilbake invitasjonen. Saken er at fetteren bytter dame omtrent hver 6.mnd og denne kjæresten kommer til å være på bildene som ingen aner hvem er om noen år og jeg kommer til å irritere meg over det når jeg ser tilbake på bildene. Det skjønner ikke fetteren eller familien hans som ser ut til å boikotte bryllupet hvis ikke kjæresten blir invitert. De har gitt uttrykk for det og så langt har jeg bare sagt nei og kommet meg ut av diskusjonen. Nå som jeg har fått sett Facebook profilen på dama, er jeg bare mer og mer sikker på at jeg ikke vil ha henne i bryllupet. Hun oppdaterer 10ganger om dagen og kler seg som en russisk prostituert.Anonymous poster hash: 046c7...0c2 Hold på ditt. Ikke la deg presse. Det er et uttrykk som heter "frekkere enn flatlusa". Det passer godt på denne fetteren og familien hans. Om alle på den siden boikotter ditt og din samboers bryllup, kommer ikke ikke til å bli noe tap for dere. Jeg fatter ikke at det går an i det hele tatt å være så frekk som disse menneskene.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #66 Skrevet 27. april 2014 Jeg er i lignende situasjon nå, men "barnet" er en kjæreste av en fetter. Jeg har allerede sagt nei, men det har fetter oversett og sier at det er dårlig gjort å ikke invitere kjæresten hans. De har vært sammen i 2 måneder. Han skal ta henne med likevel, sier han. Etter at jeg sa, hvis han ikke klarer å være borte fra dama i noen timer så får han la være å komme i bryllupet. Og jenta har selv kontaktet meg på facebook og sagt at hun VIL komme. Jeg kjenner henne ikke og har heller ikke møtt dama. Hva er det med folk?! Anonymous poster hash: 046c7...0c2 Makan til frekt. Hvor gamle er de? Anonymous poster hash: 319cb...6b7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #67 Skrevet 28. april 2014 Makan til frekke folk Vi opplevde noe av det samme. Ikke til et bryllup, men til min datters konfirmasjon. Vi inviterte samboers bror med kone og to halvvoksne barn. De svarte at de gjerne kom i konfirmasjonen, å at de tok med kjæresten til den ene sønnen. Vi blei så satt ut at vi ikke fikk fram et ord. Vi hadde ikke engang møtt denne kjæresten og viste heller ikke hva hun het. Anonymous poster hash: 0e9f9...223
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå