Gå til innhold

Tromsø seng fra IKEA.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei dere alle sammen i Kvinneguiden. Jeg er en mann, 23 år, som ønsker å utnytte min plass bedre i soverommet. Har 39 kvm leilighet og er svært, svært fornøyd med den. Så fikk jeg en ide å plassere seng høyere. Slik at jeg kan ha pc under sengen og tv der. Har allerede 42" plasma TV i stuen, men vil ha tillegg et liten server som jeg vokter sånn at ingen slipper inn i meg som står 24/7/360 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn at ingen slipper inn i deg? :klø: Jeg tror kanskje det er hjelp du trenger, ikke en ny seng...

Skrevet

dette har jeg også tenkt på, men funderer på hvordan det er å ha sex i den. Støy? knirking?

Skrevet

Jeg mener å vokte serveren, slik at ingen får innsikt i hva jeg driver med i daglig. Opprette egen blogg, webside, osv. Kort sagt, kjekt å ha en liten server hjemme, hvis jeg måtte trenge en fil langt, langt borte, da kan jeg koble inn i den og hente filer.Selveste soverommet er ca 5 kvm stort.

Skrevet

Jeg mener å vokte serveren, slik at ingen får innsikt i hva jeg driver med i daglig. Opprette egen blogg, webside, osv. Kort sagt, kjekt å ha en liten server hjemme, hvis jeg måtte trenge en fil langt, langt borte, da kan jeg koble inn i den og hente filer.Selveste soverommet er ca 5 kvm stort.

Enten er du er idiot eller en pedofil som trenger å skjule nettrafikken sin.

Skrevet

Da er jeg også enten idiot eller pedofil, for jeg har hatt server i mange år. :)

Bygg hemseseng selv, tenker det er hakket mer stabilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...