Øyvind H Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Hei hei dere alle sammen i Kvinneguiden. Jeg er en mann, 23 år, som ønsker å utnytte min plass bedre i soverommet. Har 39 kvm leilighet og er svært, svært fornøyd med den. Så fikk jeg en ide å plassere seng høyere. Slik at jeg kan ha pc under sengen og tv der. Har allerede 42" plasma TV i stuen, men vil ha tillegg et liten server som jeg vokter sånn at ingen slipper inn i meg som står 24/7/360 dager.
Brunhilde Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Sånn at ingen slipper inn i deg? :klø: Jeg tror kanskje det er hjelp du trenger, ikke en ny seng...
Kala Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 dette har jeg også tenkt på, men funderer på hvordan det er å ha sex i den. Støy? knirking?
Øyvind H Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2011 Jeg mener å vokte serveren, slik at ingen får innsikt i hva jeg driver med i daglig. Opprette egen blogg, webside, osv. Kort sagt, kjekt å ha en liten server hjemme, hvis jeg måtte trenge en fil langt, langt borte, da kan jeg koble inn i den og hente filer.Selveste soverommet er ca 5 kvm stort.
Antoinette Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Jeg mener å vokte serveren, slik at ingen får innsikt i hva jeg driver med i daglig. Opprette egen blogg, webside, osv. Kort sagt, kjekt å ha en liten server hjemme, hvis jeg måtte trenge en fil langt, langt borte, da kan jeg koble inn i den og hente filer.Selveste soverommet er ca 5 kvm stort. Enten er du er idiot eller en pedofil som trenger å skjule nettrafikken sin.
Zzyzx Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Da er jeg også enten idiot eller pedofil, for jeg har hatt server i mange år. Bygg hemseseng selv, tenker det er hakket mer stabilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå