Gå til innhold

hvis du merker

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvis du merker at en mann ser på din rumpe og/eller ser på puppene dine... hva synes/føler du da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes han kunne se andre veier.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes han kunne se andre veier.

kan være vanskelig om jenta har fin rumpe...

Skrevet

Avhengig av settingen hadde jeg følt meg...

- Hverdags setting (som f.eks på jobb): "Å nei, nå har jeg tatt på meg for utfordrende klær" så føler jeg meg litt dum og vil dekke meg til. Eller...

- "For et svin, ta å se en annen vei", også blir jeg litt irritert og unngår han. Med mindre han er kjekk og jeg liker han.

- Fest/tilstelning hvor jeg bevisst har kledd meg sexy: Tatt det som et komplimang og muligens fått litt bedre selvtillitt. Bare han ikke kikker for mye, da er han en idiot.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det kommer veldig an på. Om en mann "stjeler" blikk fra brystene og rompa, evt skrittet, avhengig om jeg har skjørt/kjole eller bukser, så bryr jeg meg ikke noe om det, dessuten hadde det jo vært trist om ingen menn reagerte. ;) Men om noen stirrer, eller ser igjen og igjen, det synes jeg blir ekkelt etterhvert.

Endret av MJ_Parker
Skrevet

Det kommer veldig an på. Om en mann "stjeler" blikk fra brystene og rompa, evt skrittet, avhengig om jeg har skjørt/kjole eller bukser, så bryr jeg meg ikke noe om det, dessuten hadde det jo vært trist om ingen menn reagerte. ;) Men om noen stirrer, eller ser igjen og igjen, det synes jeg blir ekkelt etterhvert.

Jeg liker at menn tydelig viser at de LIKER det de ser av MEG ! Helt ok at de ser litt på kroppen , spesielt om det er en mann jeg liker , liker jeg at han smugtitter på kroppen min litt . Opphissende : )

Hadde vært trist ja - om menn ikke viste interesse i det hele tatt . Da kunne man likesågodt gitt fan i å kle seg pent og pynte seg når man skal ut - og ikle seg burka ...he he

Blir kåt av at menn sikler på meg . Rett og slett kåt av å merke at de " sikler og smugtitter " på meg ...når de tror jeg ikke ser det ...

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg ville synes det var veldig ubehagelig og ekkelt. Eneste unntak er hvis det er en jeg dater. Og da heller ikke sånn creepy stirring, sånn at du føler at han kler deg naken med øynene. Uff nei, sånt synes jeg er veldig ekkelt. Litt lange blikk fra gutter på gata eller på byen kan jeg ta som en kompliment, men da ikke STIRRING på puppene eller rompa mi.

Skrevet (endret)

- "For et svin, ta å se en annen vei", også blir jeg litt irritert og unngår han. Med mindre han er kjekk og jeg liker han.

Så han er ikke et svin om han er kjekk?

Litt artig det er at med en gang stygge mennesker er kåte, Men med en gang det er en kjekk man/pent menneske, så er det mye mer akseptert med en gang.

Ikke et akkurat personangrep mot deg, men litt mer som et "filosofisk" spørsmål generelt.

Jaja, ikke nye nytt at pene mennesker har det lettere enn stygge.

Endret av Ziegel
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror helt klart at både unge og litt eldre kvinner synes det er ubehagelig om menn er mer interessert i størrelsen på puppene en ansiktet/personen OVER puppene.

Hva føler du som mann hvis damene er mer interessert i bulen i buksa enn i deg som person?

Skrevet

Føler meg veldig utilpass når jeg merker at kompiser gjør det, men hva andre menn ser på bryr jeg meg ikke så veldig mye om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...