Gå til innhold

skrekkfilm

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis du liker det, hvorfor det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke si jeg liker alle skrekkfilmer (akkurat som at jeg ikke liker alle komedier, alle thrillere osv.), men om det gjennomføres bra - så ja. Jeg har egentlig ganske store krav til både filmer og tv-serier, og da er det viktigste for meg at de klarer å holde oppe stemninga og interessen til seeren. Nå er det jo ofte slik at filmer ikke bare har en sjanger, men gjerne flere, som f.eks slik: Grøsser/thriller/skrekk. Mener du rene skrekkfilmer, eller tenker du på flere av disse sjangrene?

Dette er forøvrig min favorittfilm.

Skrevet

Jeg kan ikke si jeg liker alle skrekkfilmer (akkurat som at jeg ikke liker alle komedier, alle thrillere osv.), men om det gjennomføres bra - så ja. Jeg har egentlig ganske store krav til både filmer og tv-serier, og da er det viktigste for meg at de klarer å holde oppe stemninga og interessen til seeren. Nå er det jo ofte slik at filmer ikke bare har en sjanger, men gjerne flere, som f.eks slik: Grøsser/thriller/skrekk. Mener du rene skrekkfilmer, eller tenker du på flere av disse sjangrene?

Dette er forøvrig min favorittfilm.

du gjør det vanskelig nå... er det forskjell på grøsser, thriller og skrekk-film?? har aldri sett skrekkfilm, og tror ikke jeg vil se heller.

Skrevet

Skrekkfilm

Thriller

Grøsser

Les litt der om forskjellige sjangre. I tillegg kan du søke opp spesifikke filmer i google for å se hvilken sjanger de ligger under, eller du kan se her.

Forøvrig så er det ikke noe must å se skumle filmer hvis man ikke har lyst :)

Skrevet

frykten er nesten utenfor min kontroll, og jeg er jo egentlig helt trygg hjemme, så jeg føler meg levende og ekstremp våken på et annet nivå når jeg er redd.

Ikke avslappet og i kontroll... Men ikke frykt, jeg får jo sove osv... En slags skrekkslagen fryd... :lete:

'

Skikkelig frykt er ikke morro, når du ikke klarer å se forskjellen på fiksjon og virkelighet... Og det har jeg forståelse for. Og respekterer når noen ikke orker å se det.

Frykten i deres øyne er... ekte. Min er bare middlertidlig.

Skrevet

Ser på skrekkfilmer fordi jeg liker å bli skremt, og ha den følelsen liksom. Litt sånn frysninger på ryggen osv. Artig :D

Men også fordi man har en unnskyldning til å krype inne i armkroken hvis du ser en skummel film med en person du liker litt ekstra. Det er kjempekos

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...