AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Har lest at hvis man stimulerer klitoris lenge nok så "forsvinner" den før orgasmen. Er den sånn at den svulmer opp først og så forsvinner inn i kroppen, under hetten liksom... har lest at man skal fortsette å stimulere der man så den sist selvfølgelig og fortsette når kvinnen får orgasme.
Gjest Lars Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Har lest at hvis man stimulerer klitoris lenge nok så "forsvinner" den før orgasmen. Er den sånn at den svulmer opp først og så forsvinner inn i kroppen, under hetten liksom... har lest at man skal fortsette å stimulere der man så den sist selvfølgelig og fortsette når kvinnen får orgasme. Hva med å lese deg litt opp på kvinnelig anatomi? Finnes masse på nett.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Den forsvunne klitoris! Min har aldri forsvunnet, verken før, under eller etter en orgasme, den er der like herlig uansett, noe jeg er veldig takknemlig for. og husk, det er langt mer en klitoris som er digg for ei dame!! en mann som hovedsakelig fokuserer på klitoris med meg, vil kun få den sjansen én gang!!
Koe Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Har lest at hvis man stimulerer klitoris lenge nok så "forsvinner" den før orgasmen. Er den sånn at den svulmer opp først og så forsvinner inn i kroppen, under hetten liksom... har lest at man skal fortsette å stimulere der man så den sist selvfølgelig og fortsette når kvinnen får orgasme. Noe sier meg at du kanskje allerede har lest litt på nett, men kanskje ikke på de rette stedene? Du får det sikkert til allikevel, dessuten: øvelse gjør mester. Det sikreste tipset er dessuten alltid å spørre henne det gjelder. BTW: posten din ga meg bilder i hodet: "Nancy Drew og mysteriet med den forsvunne klitoris" Fra Dagsrevyen (les med stemmen til Per Øyvind Heradstveit): "Politiet etterlyser ein klitoris, sist sett under skambeinet, iførd rosa hette.... :gjeiper:
Gjest Raindrops Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Fra Dagsrevyen (les med stemmen til Per Øyvind Heradstveit): "Politiet etterlyser ein klitoris, sist sett under skambeinet, iførd rosa hette.... :gjeiper: :skratte: Min forsvinner forøvrig ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå