Kreps Skrevet 22. oktober 2003 #1 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hvordan lager dere agurksalat? Har dere en bestemt oppskrift eller slomser dere bare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2003 #2 Del Skrevet 22. oktober 2003 Slomser og smaker meg frem, men dette er sånn ca. Ca 1/2 dl 7% edikk 3 dl vann Og ca 4-5 ss sukker litt salt og pepper Blandes til sukkeret er oppløst, smak deg frem til ønsket styrke. og har oppi agurk i skiver, liker den best uten skall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 22. oktober 2003 #3 Del Skrevet 22. oktober 2003 Bruker vel omtrent samme oppskrift som Pulverheksa, men jeg har i veldig lite sukker (ca 1 ss). Synes ikke det blir godt når agurksalaten smaker søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 22. oktober 2003 Selv slomser jeg, pleier å ta en passe mengde agurk, litt eddik, litt sukker,litt pepper og salt... Vann bruker jeg ikke, agurkene er jo fulle av vann, som raskt blir trekt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 22. oktober 2003 #5 Del Skrevet 22. oktober 2003 -Og dermed rappet jeg den oppskriften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 22. oktober 2003 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 22. oktober 2003 #7 Del Skrevet 22. oktober 2003 nam-nam agurksalat er jo kjempe godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. oktober 2003 #8 Del Skrevet 22. oktober 2003 Et godt råd: Bruk eplecider-eddik! Da blir den SJEMPEGOOOD!!! Her er min variant: 1 stor slangeagurk 1 dl EPLECIDER-eddik 1/2 dl vann 1/2 dl sukker nykvernet pepper Rør eddik, vann og sukker sammen til sukkeret er oppløst. Skjær agurken i tynne skiver m ostehøvel, legg dem i en bolle og hell laken over. La agurksalaten trekke i kjøleskapet et kvarters tid før servering! Denne er bankers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå