Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 19 år og fikk min første jobb i juli i fjor. Etter bare tre mnd fikk jeg lederstilling i jobben.

Dette er ikke akkuratt drømmejobben, og jeg blir utrolig sliten etter en dag. Mye jeg må tenke på, og stresser veldig. Jeg har virkelig lyst på en litt mindre stressende jobb etterhvert.

Men jeg vet at det det gjør seg best på en CV å ha hatt jobber en stund. Spørsmålet mitt er altså hvor lenge jeg bør ha denne jobben. Jeg vil jo ikke gi dårlig inntrykk på CVn til fremtidige jobber

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 19 år og fikk min første jobb i juli i fjor. Etter bare tre mnd fikk jeg lederstilling i jobben.

Dette er ikke akkuratt drømmejobben, og jeg blir utrolig sliten etter en dag. Mye jeg må tenke på, og stresser veldig. Jeg har virkelig lyst på en litt mindre stressende jobb etterhvert.

Men jeg vet at det det gjør seg best på en CV å ha hatt jobber en stund. Spørsmålet mitt er altså hvor lenge jeg bør ha denne jobben. Jeg vil jo ikke gi dårlig inntrykk på CVn til fremtidige jobber

Det er ingen ting som stopper deg fra å søke mens du fremdeles jobber. Dessuten er det sikkert bra om du er åpen om det til fremtidige arbeidsgivere, og forklarer hvorfor du ønsker å bytte beite?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...