AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Skal i konfirmasjon til lillesøsteren min i mai, og er på desperat kjolejakt. Så det jeg lurer på er: Hva slags kjoler passer seg i en konfirmasjon, noen som har noen gode kjoleforslag til meg?
FantasDick Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Jeg synes alt av kjoler i anstendig lengde og gjerne lyse farger er passende for en konfirmasjon! Litt vanskelig å komme med spesifikke forslag når man ikke vet hvilke fasonger/farger du kler/er ute etter, men det skal da ikke være så vanskelig å finne en kjole?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 TS her. Jeg liker ikke lyse farger, vertfall ikke pastell. Har sort hår, brune øyne og gyllen hudfarge. Er slank og høy. Vil helst ikke ha lengre enn knelengde, og kanskje v-hals?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Dytt dytt ! Vil gjerne ha noen forslag
maipai Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Noe enkelt og anstendig. Partykjoler, voldsomme utrigninger, glitter osv passer dårlig. Jeg ville nok ha gått for noe sånt som dette , dette eller dette.
kristal Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 jeg ville gått for noe sånt som: dette, dette, eller dette
FantasDick Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 Synes maipai's forslag var fine! Fra Nelly; - Kjole 1 - Kjole 2 - Kjole 3 Men de fleste var veldig korte.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #8 Skrevet 24. januar 2011 Tusen takk for forslag! Likte kjempegodt den Sara Kelly kjolen fra Ellos, og den Angeleye fra Nelly. Blir nok en av dem
kamela Skrevet 24. januar 2011 #9 Skrevet 24. januar 2011 Den første Elloskjolen var kjempefin! Finn noe du føler deg vel i og tenkt på at kjolen skal kunne brukes ved flere anledninger når du velger farge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå