SardintrollReturns Skrevet 28. oktober 2014 #61 Skrevet 28. oktober 2014 Tenner ikke noe særlig på regntøy, nei. Paraplyer, derimot, oh la la!
Gjest Coolaid Skrevet 29. oktober 2014 #62 Skrevet 29. oktober 2014 Regntøy er vel ikke en så utbredt fetisj selv om det alltid vil være noen mennesker som tenner på det. Dere som har regntøyfetisj, er det følelsen av stoffet mot huden dere tenner på ? Eller tenner dere på andre (feks en partner) som har regntøy på ? Eller kanskje begge deler ? Selv finner jeg ikke noe sexy med selve regntøy men er åpen for at man kan finne på å ha sex mens man er på tur i feks regntøy... men da snakker vi mer om å lage erotiske situasjoner og ikke at man har en fetis på selve regntøyet.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #63 Skrevet 29. oktober 2014 Regntøy er vel ikke en så utbredt fetisj selv om det alltid vil være noen mennesker som tenner på det. Dere som har regntøyfetisj, er det følelsen av stoffet mot huden dere tenner på ? Eller tenner dere på andre (feks en partner) som har regntøy på ? Eller kanskje begge deler ? Selv finner jeg ikke noe sexy med selve regntøy men er åpen for at man kan finne på å ha sex mens man er på tur i feks regntøy... men da snakker vi mer om å lage erotiske situasjoner og ikke at man har en fetis på selve regntøyet. For meg er det nok følelsen av dette materialet mot huden og alt rundt det, slik som lyden det lager når man tar på det osv. Kan i rette situasjon bli tent av å se kvinner i regntøy, men også andre klær som er myke og skinnende. Om en kvinne tente på meg i regntøy, så hadde det vært en stor glede for å si det slik. Det blir ikke så veldig gøy å utforske denne fetishen sammen med noen om det kun er jeg som liker den. Vil bare si at denne "fetishen" ikke er noe jeg bare fikk senere i livet, den har mer eller mindre vært der så lenge jeg kan huske. Hvorfor vet jeg rett og slett ikke. Anonymous poster hash: b0dc2...8e5
Gjest Coolaid Skrevet 29. oktober 2014 #64 Skrevet 29. oktober 2014 For meg er det nok følelsen av dette materialet mot huden og alt rundt det, slik som lyden det lager når man tar på det osv. Kan i rette situasjon bli tent av å se kvinner i regntøy, men også andre klær som er myke og skinnende. Om en kvinne tente på meg i regntøy, så hadde det vært en stor glede for å si det slik. Det blir ikke så veldig gøy å utforske denne fetishen sammen med noen om det kun er jeg som liker den. Vil bare si at denne "fetishen" ikke er noe jeg bare fikk senere i livet, den har mer eller mindre vært der så lenge jeg kan huske. Hvorfor vet jeg rett og slett ikke. Anonymous poster hash: b0dc2...8e5 Hold fast på den og enjoy. Hvorfor ikke ?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #65 Skrevet 29. oktober 2014 Hold fast på den og enjoy. Hvorfor ikke ? Takk for det. Har jeg noen valg egentlig? Håper det finnes en kvinne som liker dette som jeg kan bli glad i Anonymous poster hash: b0dc2...8e5
Gjest Coolaid Skrevet 29. oktober 2014 #66 Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Takk for det. Har jeg noen valg egentlig? Håper det finnes en kvinne som liker dette som jeg kan bli glad i Anonymous poster hash: b0dc2...8e5 Man har jo alltid valg:) Men det betyr ikke at alternativet nødvendigvis er så bra. Det ville jo være veldig undertrykkende for deg å nekte deg selv en vesentlig og viktig del av din egen seksualitet. Et menneske som undertrykker deler av seg tar heller ikke seg selv på alvor. Min erfaring er at det er utrolig hva en kvinne kan bli med på ( og finne berikende for samlivet) når man befinner seg i et trygt og godt forhold hvor man er glad i hverandre. Gå for kjærligheten så kommer resten etterhvert Endret 29. oktober 2014 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #67 Skrevet 29. oktober 2014 Coolaid, holder med deg i den. Man kan ikke fornekte hva man liker og ikke liker ihvertfall. Det er jo kjærligheten som er det aller viktigste, også er dette bare et krydder i hverdagen Anonymous poster hash: b0dc2...8e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå