Gå til innhold

Regntøy.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Regnkläder Pvc

men om jag låt oss säga att jag ber någon av er kvinnor om vi var tillsammans (lite fantasi) att jag skulle hemskt gärna vilja ha på mig regnkläder när vi har sex .eller att jag ber er att ni skall ha på er en jacka eller regnbyxor vad skulle ni då göra? jag är bara nyfiken för hur jag skall våga att säga det till någon tjej utan att skämmas för mycket tänk om hon bara skrattar och säger att man är dum i huvudet :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt nei. Regntøy er for meg noe som er nødvendig når det regner og er for meg like lite opphissende som en kjøkkenstol. Tror det vil bli vanskelig å konsentrere seg om man ligger der og kaver med regnjakken på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnkläder Pvc

vad tycker ni om regnkläder i pvc gummi ? tycker ni att det är fult att ha på sig. eller känner ni er barnsliga i regnkläder.har ni några regnkläder själva i pvc gummi. Har ni någon favorit färg. Har ni slängt några regnkläder. slutligen varför tittar alltid folk när man går på stan i regnkläder av gummi pvc . det gör dom inte om man använder gortex .

i´m singing in the rain i´m singin in the rain tralla la lalalala..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest HHOljehyre

Regntøy er en deilig fetisj.

Ta på det "gammeldagse" regntøyet - kun det - og ta en tur ut sammen.

Tenk å kunne stikke handa inni buksa/jakka til din kjære ? Spennende!! De færreste jo ikke skjønne noe - i hvert fall inntil man ble litt høylydte.

Eller man kan jo skjære et lite hull på en strategisk plass ??

God fornøyelse.

HHO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kim Erik Lokker

Regntøy er kjempepraktisk når jeg sykler til jobb i dårlig vær. Men sexy? Eh... - JEG har nok ikke tenkt slik!

Ellers har jeg vadere som jeg ufrivillig fikk en slags fransk åpnig i. Vanvittig upraktisk - og jeg har ikke sett på dét heller som utpreget sexy, nei...

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Gjest Rainman

Hejsan är en kille från västkusten sverige som älskar regnkläder av pvc.

Har haft denna fetish sedan jag var liten .Det vackraste och mest upphetsande för mig är en kvinna iförd regnkläder. Frågan är finns hon någonstans därute .Hoppas det jag letar och letar och jag ger mig aldrig.

ha en god fortsättning på sommaren och oavsett vad ni tänder på så är ni alla unika kom ihåg det hälsningar Robban 33 från vackra bohuslän

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har prøvd forsiktig med litt regntøy, men det fungerte ikke.

Da jeg kom inn på rommet med den oransje sydvesten begynte hun bare å le, og da mistet jeg all opparbeidet selvtillit. Dét var et stort tap!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er definitivt ikke regntøyfetisjist, men regntøy byr meg heller ikke imot. Så lenge jeg ikke vemmes eller avtennes er både regntøy og andre fetisjer helt ok som ingrediens/tilbehør i sexlivet.

Om ikke jeg tenner på fetisjen i seg sjøl, så vil jeg garantert tennes av partnerens tenning, og da er vel målet oppnådd?

Kos dere folkens, og nyt partnerens tenning like mye som deres egen. Kort sagt: Vær åpen for det meste, og du vil oppdage nye sider ved sex stadig vekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg var ute i litt dårlig vær i går og jobbet litt. Da jeg måtte hente noe inne, så kona (som vet om min fetisj) at jeg hadde grønn oljehyre på meg. "Å ja - hvorfor har du sånne klær på deg ?" sa hun. Og jeg må si at den komentaren fikk jobbinga til å ta slutt ganske så fort. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

Gjest Viking støvler

Jeg er gutt, men mistenker regntøyerotikk for å være godt representert blant jenter også.Mange jenter liker å fortelle om regntøyets fordeler når de har vært ute , selv om det nå ser ut som studentene ivaretar tradisjonen med regnfrakker fra sytti-åtti tall.Her er jentene mest edgy, med HH jakker i gummi med trykknapper og gjerne grønne sjøstøvler.Menn blir llitt sjenerte og tar ikke så lett en regnfrakk på seg, selv om det kankje er dumt for regntøy elskende kvinner!De finnes visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er det med regntøy som tenner da? Skjønner det ikke helt...er det noe assosiasjons-greier som slår inn? For regntøy i seg selv er da vitterlig mer søtt enn sexy? Synes folk ser helt nusselige ut i regnhabittene sine; forvokste unger nesten. Men sexy? Nei...

Kunne vært ok å sett hva det egentlig er med regntøyet som er tingen for de som tenner på dette. Er det det at man blir litt klam? (sikkert idiotspørsmål, men vet ingenting om dette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest regnkille
Men hva er det med regntøy som tenner da? Skjønner det ikke helt...er det noe assosiasjons-greier som slår inn? For regntøy i seg selv er da vitterlig mer søtt enn sexy? Synes folk ser helt nusselige ut i regnhabittene sine; forvokste unger nesten. Men sexy? Nei...

Kunne vært ok å sett hva det egentlig er med regntøyet som er tingen for de som tenner på dette. Er det det at man blir litt klam? (sikkert idiotspørsmål, men vet ingenting om dette)

regnkläder är så sexigt det är matrialet som tänder mig hur det rör på sig när man går . hur skönt det är att ta på regnkläder, man känner sig skydddad . tjejer i regnkläder , gummikläder, lackkläder är bara så sexigt. jag själv blir mer upphetsad när en tjej smeker mig när jag har regnkläder på mig. jag använder regnkläder så mycket jag kan både inne och ute i sol och regn ha det gott. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Hvorfor får jeg sånne assosiasjoner til en lofot-fisker i gult oljehyre' date=' sydvest og sjøstøvler......som lukter fisk!!! :roll:[/quote']

Ikke bare fiskere bruker oljehyre, og ikke alle oljehyrer lukter fisk, og ikke alle med oljehyre bruker sydvest.

Men jeg får tenning når jeg tar på meg oljehyre, om den er gul eller grønn spiller ingen rolle. Saken er at jeg får tenning og sammen med kona som stiller i regnfrakk - ja .......nei tenk resten sjøl :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Har brukt oljehyre sammen med mannen min i mer enn to år, og vi har hatt mye deilig sex.

Selv bruker jeg regnfrakk og lårings, og han har selebukse med hull i skrittet og jakke. Det var rart til å begynne med da han "introduserte" regntøy-sex, men nå er det bare et pluss. Om sommeren tar vi til og med på oss dette og går ut i skog og mark hvor vi koser oss. Ingen ser at vi ikke har noe under når vi møter noen. Men nå er det innetid for slik aktivitet.

God Jul.

Elle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...