Gjest kjerring Skrevet 22. desember 2003 #41 Skrevet 22. desember 2003 Går i regntøy når jeg forer kyra utpå åkeren. Tenner det meg? nei! Det er uanstendig og passer seg ikke! Skam dere!
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #42 Skrevet 22. desember 2003 Hmm liker ikke regn så da blir det jo teit å tenne på regntøy hehe heller en sikker lyst slokker. Jeg liker gjennomsiktig bikini som heller får meg til å tenke på sommer sex og nakenhet.
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2003 #43 Skrevet 25. desember 2003 Men hvorfor er det så innmari mange svensker her som tenner på dette?
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #44 Skrevet 3. februar 2004 Men hvorfor er det så innmari mange svensker her som tenner på dette? Jeg er ikke svensk, men jeg digger regntøy/oljehyre og sammen med kona har vi det helt topp inne og ute. I oljehyre (uten fiskelukt). Regntøypar
Gjest 3llie Skrevet 3. februar 2004 #45 Skrevet 3. februar 2004 Vet ikke helt.. har aldri prøvd og hadde ikke hatt noe i mot å prøve heller, men det er ikke noe jeg kommer til å foreslå for mannen min.. tro jeg, man vet jo aldri.
Gjest Per Skrevet 3. februar 2004 #46 Skrevet 3. februar 2004 På forumet for oss med fetisher : 4F-Forum for fetish folket, får dere sikkerkmed noen av de jentene som elsker oljehyr og regntøy, dere finner folk med mange fetisher der :http://www.network54.com/Hide/Forum/150797
Gjest Regntøy jente Skrevet 7. februar 2004 #47 Skrevet 7. februar 2004 http://home.no.net/plarex/regntoy.htm
Gjest Gjest_Bergenser_* Skrevet 5. februar 2008 #49 Skrevet 5. februar 2008 Heisann Interessant at så mange engasjerer seg rundt dette tema. Vil bare dele litt erfaring her, og fortelle at min samboer og meg har sex inne og ute, både med og uten regntøy. Hun har laget strategisk hull helt på egen hånd, og vi har utrolig mye glede av å dele våre tabuer med hverandre. Dette var noe jeg tok opp på en litt spesiell måte, og vi har sammen flyttet noen grenser rundt erotikken. Men, som mann må jeg understreke hvor viktig det er å ikke mase om hva man vil. "veldig lykkelig mann" Glad i deg N
Gjest lavtrykklover Skrevet 1. desember 2008 #50 Skrevet 1. desember 2008 Sorry folkens, fetish-kvinner er & blir en illusjon. De mangler den dybde som er nødvendig for å nå det ekstatiske nivå som menn kan. Det er kun registrert en liten økning i hjertrytme hos kvinner i sexuell omgang med fetisher. Hos menn går endorfinene bananas så hele karen sitrer. Sånn er det bare. Likestilling, eller ei.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #51 Skrevet 1. desember 2008 Sorry folkens, fetish-kvinner er & blir en illusjon. De mangler den dybde som er nødvendig for å nå det ekstatiske nivå som menn kan. Det er kun registrert en liten økning i hjertrytme hos kvinner i sexuell omgang med fetisher. Hos menn går endorfinene bananas så hele karen sitrer. Sånn er det bare. Likestilling, eller ei. Sånn er det fordi du har pønsket det ut? Eller er det bevist? I så fall, hvor er de vitenskaplige kildene du skal referere til, når du kommer med slike idiotiske påstander? Personer som bruker argumenter som "sånn er det bare", er som regel ikke støttet opp av noe annet enn sin egen fantasi.
Gjest Christian Skrevet 16. januar 2010 #52 Skrevet 16. januar 2010 Vet ikke helt.. har aldri prøvd og hadde ikke hatt noe i mot å prøve heller, men det er ikke noe jeg kommer til å foreslå for mannen min.. tro jeg, man vet jo aldri.
Gjest Mr_Oljebuksa Skrevet 29. juni 2011 #54 Skrevet 29. juni 2011 Oljehyre er alltid deilig så lenge man er naken under. Om det er regn eller sol eller om man bare er inne. :-)
tommy72 Skrevet 28. oktober 2014 #55 Skrevet 28. oktober 2014 Finnes det i dette land kvinner som tenner på regntøy? Ifølge sexologer skal svaret være ja. Ifølge mine obsevasjoner; lite trolig. Blandt de som står frem vil jeg anslå 50/50 homofile/heterofile menn. I en klubb for personer med denne legning er det ikke registrert en eneste kvinne. Er dette reelt? Eller er kvinner mer forsiktige med å bekjenne sin fetish? Hilsen Helly-Hansen. Det er sannsynligvis noen, men de er vel blitt med fordi de har en mann som er interessert i det, men enkelte er nok helt inne i det. På regnfrakker.dk er det en del profiler med kvinner som liker regntøy, og så har vi det berømte paret Rita og Henry, da! http://15216.vgb.no/2006/11/08/klam-sex/ Blanke regnfrakker for kvinner går gjerne for en ganske høy pris i bruktbutikker, så om det ikke er helt fetisj, er det nok noen kvinner som vet å ta seg flott ut i disse, og de vil selvsagt påkalle interessen fra både menn som liker regntøy, og en god del andre menn også, fordi det rett og slett ser stilig ut!
tommy72 Skrevet 28. oktober 2014 #56 Skrevet 28. oktober 2014 vad tycker ni om regnkläder i pvc gummi ? tycker ni att det är fult att ha på sig. eller känner ni er barnsliga i regnkläder.har ni några regnkläder själva i pvc gummi. Har ni någon favorit färg. Har ni slängt några regnkläder. slutligen varför tittar alltid folk när man går på stan i regnkläder av gummi pvc . det gör dom inte om man använder gortex . i´m singing in the rain i´m singin in the rain tralla la lalalala..... :D Godt poeng! Det er en god del kvinner som liker å gå i blanke, lange PVC regnfrakker, uten at det nødvendigvis er fetisj eller at de tenker på å tiltrekke seg regntøyinteresserte menn, bortsett fra det blir en del ekstra lange blikk fra nettopp dem, også! :-)
tommy72 Skrevet 28. oktober 2014 #57 Skrevet 28. oktober 2014 På forumet for oss med fetisher : 4F-Forum for fetish folket, får dere sikkerkmed noen av de jentene som elsker oljehyr og regntøy, dere finner folk med mange fetisher der :http://www.network54.com/Hide/Forum/150797 I det forumet er det noen som tar den veldig langt ut, bokstavelig talt, med urin, avføring osv. Vil bare presisere at det er stor variasjon, om man liker regntøy, liker man ikke nødvendigvis alt det andre, så ingen grunn til kvinner å få panikk om mannen liker regntøy, det er jo også de som tenner på de ekleste tingene, uten å tenne på regntøy, selv om det kanskje av og til er en slags korrelasjon.
tommy72 Skrevet 28. oktober 2014 #58 Skrevet 28. oktober 2014 Heisann Interessant at så mange engasjerer seg rundt dette tema. Vil bare dele litt erfaring her, og fortelle at min samboer og meg har sex inne og ute, både med og uten regntøy. Hun har laget strategisk hull helt på egen hånd, og vi har utrolig mye glede av å dele våre tabuer med hverandre. Dette var noe jeg tok opp på en litt spesiell måte, og vi har sammen flyttet noen grenser rundt erotikken. Men, som mann må jeg understreke hvor viktig det er å ikke mase om hva man vil. "veldig lykkelig mann" Glad i deg N Viktig å ikke pushe, ja. Hvis man liker regntøy, liker man kanskje også lær, og det er lettere å få kvinner med på lær, som er blitt litt populært igjen som mote hos begge kjønn, så kanskje man skal "avsløre" den interessen først for å få en bokstavelig talt "mykere overgang"...? :-)
tommy72 Skrevet 28. oktober 2014 #59 Skrevet 28. oktober 2014 ... det er jo bare å teste hvordan han reagerer om du kommer hjem med en flott blank regnkåpe, da - et virkemiddel i verktøyboksen om du for eksempel skulle synes det var lenge siden sist gang... :-)
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #60 Skrevet 28. oktober 2014 Denne fetisjen har jeg hatt hele livet. Skulle ønske jeg ikke hadde hatt den, fordi jeg ikke finner noen kvinner som har det på samme måte. Kanskje kvinner ikke tørr å snakke om dette på forum. Mulig det bare er få som har denne fetisjen eller at kvinner generellt sett ikke har behov for å si det for de spiller med alle kortene. Er ikke vanskelig for kvinner å finne en mann med denne fetisjen akkuratt Men har sett flere kvinner som slenger lange blikk på regntøyet når man er ute. Hvorfor lange blikk hvis de synes regntøy er like interessant som en stol og en sokk? Som en sa her oppe så tror jeg mange damer har litt følelser iforhold til gummiregntøy og slikt, men det blir aldri snakket om på forum, til og med ikke på helt anonyme forum. Anonymous poster hash: b0dc2...8e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå