Gå til innhold

Regntøy.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Finnes det i dette land kvinner som tenner på regntøy? Ifølge sexologer skal svaret være ja. Ifølge mine obsevasjoner; lite trolig. Blandt de som står frem vil jeg anslå 50/50 homofile/heterofile menn. I en klubb for personer med denne legning er det ikke registrert en eneste kvinne. Er dette reelt? Eller er kvinner mer forsiktige med å bekjenne sin fetish?

Hilsen Helly-Hansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regntøy er så absolutt ikke min greie, heller....

Men jeg vil tro at de som har denne fetishen bør bosette seg på Vestlandet... Der bør det jo være muligheter for å "utfolde seg" siden værgudene er på deres side på den kanten..... icon_rolleyes.gif

Tanken på meg selv iført regntøy, er heller ikke særlig opphissende.... icon_lol.gif

Men hvorfra har du tallene 50/50 blant homofile/heterofile menn? Er dette ren gjetning, eller har du fakta å komme med?

For min del hørtes det spekulativt ut....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regntøy er heller ikke min greie. Synes ikke det er spesielt stygt med regntøy -og det er jo veldig praktisk (og behagelig) når det regner. Men å tenne seksuelt? Nei. Definitivt ikke. Da tenner jeg (eventuelt) mer på personen inne i regnjakken/buksen. For DET kan være ganske sexy -når det regner, og ansiktet hans liksom er vått av regn, og kanskje det renner noen dråper vann nedover kinnene -og noen vanndråper har kanskje lagt seg i et av øyenbrynene. Leppene hans er våte, kanskje litt kalde. De smaker friskt. Og innunder regnjakken har han ullgenser -og der er han varm!

Nam! Nam!

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelle, da...

Jeg takler ikke å lese sånt nå.... icon_lol.gif

Nesten en uke igjen av sølibat-tiden min... icon_rolleyes.gif

Men jeg er enig.... det kan være ganske så sexy det der, ja.... *sukk*

Vennen miiin? Kom hjem! Nå med en gang!!! Jeg blir gaaaaal.... *veeeldig innbydende stemme.... uten snev av hyl og andre høylydte fy-fy ting....*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men @lfa...

*piiv*

Du vet vel at jeg/vi som kan ha en tendens til å ha litt ...eheh... hehe... "utilgjengelige" elskere i perioder har behov for denne type tanker...

Nelle icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men du setter i gang mine tanker også... Og jeg prøver å ikke tenke... icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

....Men nå tenker jeg jo hele tiden... icon_rolleyes.gif

icon_lol.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har alltid tenkt hele tiden, jeg...

Hehe...

Men -skal ikke ødelegge tråden til Helly Hansen. Derfor stopper jeg mine "våt gutt i regnvær med varm ullgenser inne i regntøyet" tanker. Her og NÅ.

Kos deg når han kommer tilbake, da @lfa!

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi stopper regnbygene nå... icon_lol.gif

Når det gjelder den opprinnelige tråden...

Jeg tror ikke kvinner er mer redd for å bekjenne eventuelle fetish'er, men det er kanskje ikke alle man snakker like høyt om...?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Kommer fra Norges største innsjø (Bergen) og der er jo det som sakt en del regtøy,men har aldrig tenkt sex og regntøy sammen.

kan si at jeg har en ting for å ha sex ute i sommerergn,det er det nermeste jeg kommer icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Spennede tanke, Helly-Hansen!

Har aldri tenkt i disse "baner" før, men ideen fikk meg til å tenke...

...ute i skogen på tur...lett regn...varmt i luften...sammen med den man er glad i...ligge ned i gresset...(og ikke bli våt)...i regntøyet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
Gjest HHOljehyre

Jeg har nettopp sått tanken med sex i regntøy hos min kone.

Gjett hva: Hun tente, det kan bli vått både her og der .....

Hun vil ha en sort regnfrakk, ingenting under og høye støvler/vadebukse. Selv skal jeg ha grønn oljehyre av den kraftige sorten.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Når jeg leste overskriften på denne tråden så tenkte jeg på kondomer... her kalles kondomer ofte for regntøy :)

Og at mange tenner på regntøy (som i Helly Hansen) forundrer meg ikke, Jeg vil si det er en form for SM-light-utstyr, det er jo laget av samme materiale :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har inntrykk av det er en del som har fetisj på diverse ting, klær, osv, men jeg tenner ikke på regntøy. Men jeg har respekt nok for de som gjør det, så jeg unnlater å si fysj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe
Men jeg har respekt nok for de som gjør det, så jeg unnlater å si fysj.

Fins da mange verre ting å tenne på enn regntøy, så da skal man da ikke si fysj. Syns bare det hørtes litt morsomt ut jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse
Gjest Regnkläder pvc

Hejsan är en kille från sverige 30 år som har samma fetish älskar att ha på mig regnkläder .jag tycker att det är det sexiaste som finns .Mem men det finns väldigt lite kvinnor som verkar gilla detta eller är det bara att ni är lite blyga . hur som helst vilken sexuell läggning ni nu än har så får ni ha det så bra och jag får leta vidare efter kvinnan i mitt liv som gillar regnkläder. gott nytt år och god fortsättning på 2003 Robban

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er MANGE fetisjer rundt omkring her og IRL ser jeg :

- Sokker

- Regntøy

- Lakk og lær

- Bondage

- Sykepleie/lege/pasient osv....

- Andre uniformsfetisjer

- Sko

- Osv......

Men det er nok ikke så mange! Skal vel litt til.

Jeg er ikke for noen av de nevnte fetisjene, men har jo alltid vært svak for menn i uniform da... (men vil ikke karakterisere det som en fetisj) Har sett bilder av sambo fra militæret : Yeeee-haaaaa!!!

Regntøy er overhodet ikke noe for meg. Men de få som er må selvfølgelig få nyte det uten å bekymre seg ????

Lottemor : sex ute i sommerregn høres jo bra ut..... kanskje jeg skal bringe ideèn videre hjem og finne på noe neste sommer ? :D :lol:

Takk skal du ha :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...