AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 I forbindelse med at jeg lette etter et emne på nett,så kom jeg over noe som sjokkerte meg. Ble sittende å lese lenge, og ble enda mere sjokkert. Det ser ut som det er en fam. da far og mor som sloss seg imellom om foreldreomsorgen for barn.Det ser også ut som det er foreldre som har sloss mot det offentlige i åresvis. Det er barnevern og andre off. instanser Det er protest mot barnebidrag osv. At voksne folk velger å fronte sin sak på nett i et forsøk på å bli sett,hørt,og gjøre oss andre oppmerksom på hva som skjer-kan skje er greit,men det er ikke greit at de offentliggjør sine barn. Barna er mindreårig da brevene ble skrevet,og offentliggjort på nett,og noen av de er mindreårig enda. Eks. på hva som ligger ute: 1. Svar på klage ang barnebidrag.alle barnas navn er offentliggjort med fødselsdato.(og at far var fengslet) 2. Offentliggjøring av Psykolograpport. (noen av banas navn nevnt) 3. Offentligjøring av Psyriatisk rapport av far. (også to av barnas navn nevnt) 4. Offentligjøring av Barnevernsrapport som er veldig lang og omfattende. Barna med navn beskrives,hvordan de bodde,hvor de har bodd,kommunenavn osv. Tilstanden i hjemmet. Hvordan barna er kledd osv. Også reaksjoner spes. på to av barna med navn ved visse hendelser. Hva foreldre ikke gjorde,og hva barna måtte gjøre da osv. Det som jeg reagerer på er at navna på barna er offentliggjort på nettsidene. Det er ikke sikkert at dette er greit å lese senere i livet Googler du disse personene, så kommer det opp litt av hvert. utrolig hva enkelte foreldre gjør for å fronte sin sak,men det er tatt null hensyn til mindreårige barn. Hva syns dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå