Gå til innhold

hvilken sko+/topper/stil til tights?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg innrømmer det,jeg er avhengig av tights.klarer nesten ikke gå i vanlige jeans lenger..

men synes det fort blir vanskelig å kombinere bra antrekk til tightsene,blir liksom det samme hver dag.

feks.kroppsnær genser(lang,dekker rumpa of course) og en løsere kardigan til..og (hater å innrømme det) uggs,nå i denne kulden som er.b-o-r-i-n-g.

trenger seriøst tips til fine sko som lar seg kombinere med tights,liker godt ankelstøvletter bla.a.

men synes overgangen fra slike sko til anklene mine ikke blir noe fint pga tightsen er så inntil..har tynne ankler så skaftet på skoene er som regel ikke helt inntil min fot,er vel ca 2 cm klaring minst på de.

føler liksom at det ser ut som om jeg har tatt et par nr for store sko på.. :lete:

hva gjør man da?bruker leggvarmere??eller er det helt fyfy?hva med knestrømper o.l.?ev.hvilke andre sko,hva er "et must" i vår?

har låst meg fast i min enkle kjedelige stil,så trenger også tips/inspirasjon til plagg og stil som kan funke til tights.

post gjerne bilder av kombinasjoner!

ALT av interesse,inspire me..eg trenger det virkelig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kombinerer med litt røffe varme sko nå på vinteren og ullkjoler er lang singlet og en løs lang kardigan til. Eventuelt ankelboots som er lave rundt ankelen og litt stramme og en kort kjole eller ett løst skjørt som når meg i midjen og en stram genser eller topp til.

Endret av Lykkelitenen
Gjest LittleLies
Skrevet

Jeg bruker belte i livet på Korte hverdagskjoler, tunika, en lang løs singlet etc.. Synes det er pent når man tar knestrømper og bretter dem ned slik at de bare akkurat vises over skokanten..

Bruker også korte shorts over tights, tightsene kan godt være i andre farger enn sort brun og grå også, mønster er også gøy!

Av sko bruker jeg lave ankelboots, converse eller litt røffere vintersko.

Gjest Nanne70
Skrevet

Knehøye støvletter, gjerne med strømper inni som går litt over kanten på støvlettene er fint til. Oventil kan du bruke en litt lang bluse/tunika/singlet med en lang cardigan over, eller hva med en lang singlet med en lang bluse/tunika over?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...