AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Hei! Er på jakt etter ny shampo. Den må lukte godt(IKKE søtaktig slik som Tigi), og den må være trygg på ingredienser(ikke inneholde SLS osv). Gjerne en jeg kan bestille på feelunqiue eller noe:) Håret mitt er langt, tynt/fint, og uten noe særlig volum, og relativt sunt da det ikke er kjemisk behandlet. Forslag til en god shampo?
Gjest Armule Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 John Masters Organics har noen fine og gode shampoer!
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Jeg liker godt Phyto, men er faktisk usikker på om den er uten SLS (ser at flasshampoen deres inneholder dette, så...). Har kastet esken shampoen kom i Den er plantebasert og inneholder mye som er økologisk dyrket. Bruker PhytoCitrus som lukter litt sitron, og en instant balsamspray-greie som heter noe sånt som Phytomist, sistnevnte lukter også godt, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Lavera mandelmelk-shampoen lukter helt nydelig, og ikke for mye:) Fåes på helsekort for rundt hundrelappen. Shampooen fra Green people gjør mitt hår knusktørt, har forresten likt hår som TS høres det ut som:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå