Sunniva81 Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Først begynnte jeg å rense huden med Lorea`l Perfect clean, La Roche Posay toner og La Roche Posay fuktighetskrem for oily/fey hud. Det gikk lang tid, men omsider ble huden min kjempefin. Svarte porer og hvite nupper forsvant og jeg var kjempefornøyd. Så fant jeg ut at jeg skulle legge i litt ekstra penger og fikk anbefalt diverse produkter av en hudpleier, samt flere tips fra dere her inne. Kjøpte, og begynnte å bruke Decleor Aroma Cleanse, samme toner og Decleor Aroma Purete matt finish for oily/fet hud. Og nå er huden nesten på grensa til det den var før Så.....Hva gjorde/gjør jeg feil? Er det vanlig kanskje, at huden endrer seg når man endrer produkter? Har ikke like mange sorte porer, men de hvite nuppene har det blitt enda mer av på større områder(munnvik mot kinn). Og når dagen er omme, og jeg skal rense ansiktet igjen for kvelden, merker jeg at jeg er utrolig fet og oljete i huden igjen Jeg kan også nevne at jeg byttet pra p-piller til p-ring etter at jeg begynte på de såkalte "vidunder" produktene. Kan dèt ha en invirkning kanskje?? Har også vekslet litt mellom å bruke No7 serum(prøve) før fuktighetskremen og ikke. Så med dette tenkte jeg jeg skulle høre med dere drevne proffer, da. For å få en pekepinn på hvordan jeg skal gå videre, utifra dette. Jeg vil jo gjerne få tilbake den fine huden jeg hadde for itt siden.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Kan du ikke gå tilbake til produktet du brukte før, som faktisk fungerte? Det er ikke slik at det dyreste og mest populære produktet nødvendigvis passer til din hud, hud er forskjellig fra person til person. 1
Sunniva81 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2011 Joda, det kan jeg selvfølgelig. Bare litt synd å sitte med flere dyre produkter uten å kunne bruke de. Har ikke brukt så mye av Decleor produktene enda, kanskje toppen 2 uker. Men nå tenkte jeg kanskje noen av de proffe her kunne bistå med noe de kanskje så som jeg gjør feil, da. Om jeg mansgler noe produkter, bruker det feil o.l
FantasDick Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Kanskje du kan gi det litt mer tid? Toppen 2 uker er ikke alltid nok før man ser hvordan huden reagerer på produktene. Men det kan selvsagt hende at disse produktene ikke er riktige for din hud, men jeg mener det blir nærmest umulig for noen på et forum å avgjøre, når man ikke har sett huden din.
DesertRose Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Det som passer for den ene passer ikke nødvendigvis for den andre. Og ja...det å slutte på p-piller kan ha stor innvirkning på huden. Ikke lurt å slutte på de og skifte rens samtidig..Ikke lett å vite hvem som har "skylden" da... 1
Sunniva81 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2011 Kanskje du kan gi det litt mer tid? Toppen 2 uker er ikke alltid nok før man ser hvordan huden reagerer på produktene. Men det kan selvsagt hende at disse produktene ikke er riktige for din hud, men jeg mener det blir nærmest umulig for noen på et forum å avgjøre, når man ikke har sett huden din. Nei, skjønner at ingen kan avgjøre det. Men alltid lov å spørre om råd og tips. Men skal gi det mer tid, ja, og heller se om det kan stabilisere seg igjen. En eller annen årsak er det i allefall..
Sunniva81 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2011 Det som passer for den ene passer ikke nødvendigvis for den andre. Og ja...det å slutte på p-piller kan ha stor innvirkning på huden. Ikke lurt å slutte på de og skifte rens samtidig..Ikke lett å vite hvem som har "skylden" da... Sant det. Kan være at jeg begynte på p-ringen som gjør det, ja. For huden var fin lenge før jeg slutta på pillene også, så det kan ha en sammenheng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå