Gå til innhold

Kjøpte veldig vonde sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte noen sko fra Bianco denne uken. Prøvde dem på, gikk litt rundt i butikken, og de virket greie.

Etter å ha tatt dem på i går, og gått i ca. 10 min. er føttene mine nesten helt ødelagt! De er skikkelig vonde å gå med. Størrelsen er passe, så det er ikke noe galt der.

Kan jeg gå tilbake til butikken, og klage på noe slikt? Eller vil det bare være flaut? :P Enten å få pengene igjen, eller å få en byttelapp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke penger tilbake lenger, men du vil få en tilgodelapp. Ikke flaut å gå tilbake med sko!:)

Skrevet

Hørte om en som fikk byttet noen sko fra Zara fordi han fikk gnagsår av de, men det tilhører nok sjeldenhetene vil jeg tro. Gikk du med skoene inne eller ute? Om du bare brukte de inne, så burde det jo gå greit.

Skrevet

er det skinnsko?

Skrevet

Jeg hadde i alle fall prøvd å få igjen pengene. Om du bare har hatt de på i 10 minutter inne, burde de kunne gjøre det synes jeg.

I det minste bør du få en tilgodelapp.

Lykke til!

Skrevet

Er du sikker på at du ikke kan gå dem til? Jeg har ett par skinnstøvletter som gnagde skikkelig noen dager, helt til jeg fikk gått dem til. De var absolutt ikke for små, men noen sko må man bruke litt tid på å gå inn :)

Skrevet

De er ikke i skinn, og jeg har gått utendørs med skoene (som man pleier. ;))

Jeg har hatt sko som jeg kjenner trenger litt tid på seg for å bli bedre, men disse er bare vonde. Tror rett og slett det har noe med hvordan de er designet.

Skal innom Bianco i morgen, og krysser fingrene. :)

Skrevet (endret)

man går inn sko etter 10 - 12 gangers bruk. Dette er ikke gyldig reklamasjon, og Bianco er ikke kjent for behagelige sko.

Hvor får du gnagsår? Tær eller hel? Går ann å myke de opp og blokke de litt ut.

Jeg har mange sko til over 3000 kr pr. par, skinn, og de måtte gåes inn hvert eneste av de.

Ha de på mens du ser på tv, ta i noen litt fuktige nylon-strømper å varm de opp mens du ikke er aktiv. Samme sier jeg til alle som har nye sko, foten din er 37,5 grader ca. Bare ved å ha de på blir det mye bedre... Ikke ha de på ute før de er godt inn da...

Endret av Wonders
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg ser det er en stund siden dette er skrevet, og jeg vet ikke om du har prøvd å gå tilbake til butikken. Men jeg jobber selv i sko butikk, og vi tar ikke inn sko som er gått ute med, for da kan de ikke selges igjen. Hvis skoene bli øddelagt blir de tatt inn på reklamasjon, og hvis de ikke er brukt ute kan de byttes innen 14 dager :)

Endret av Tonje91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...