Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på et par ting med change.

Er cup str demmes veldig forskjellige fra andre bh-produsenter?

rabattene man opparbeider seg der, er de registrert noe sted så de kan gå inn å se eller er det kun registert på kortet du får?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal kunne gå inn på nettet og sjekke, tror jeg. Eller så står det på kvitteringen din, husker ikke. Men tror man kan gå inn på nettet.

Hovedproblemet, om man er litt oppe i cup-størrelser, er at typiske klesbutikker (H&M, Cubus, Kapphal osv) ikke har dem. Så, ja, det er nok ganske store forskjeller, det jeg har erfart. Dessuten er ikke alle bh-ene deres svindyre, og de har ofte salg med alle størrelser :)

Skrevet

ja,vet det står på kvitteringen hvor mye man har tilgode. men har mistet lommeboka mi siden siste jeg var der. derfor jeg lurte på om dette nå er tapt, eller om de har de registert på noen måte da jeg hverken har kort eller kvittering nå...

ble så overraska over hvor stor cup de ville jeg skulle ha.. den minste var 3 cupper større enn det jeg pleide kjøpe før jeg var der første gangen... derfor jeg lurer på om dette er "vanlige" str eller om de er unormalt store...

vet det er vanlig å bruke for småe bher, men syns dette var veldig stor forskjell altså!

Skrevet

Ja, de har lagret informasjonen din i ett system. Har tidligere kunnet bruke rabatt selv om jeg glemte å ta med kortet mitt. De finner deg på navn og legitimasjon :)

Du sier du har gått opp 3 cup størrelser, har du kanskje også gått ned i størrelsen rundt magen også da? Nå er det lenge siden jeg har brukt bh-er fra type h&m butikker, men de forklarte at grunnen til at størrelsen var så annerledes, var at for hver 5 cm? du går ned i størrelse rundt magen så går du opp en cup for å få tilsvarende cup størrelse.

Altså; dersom du brukte 90C hos h&m, og den har vært veldig løs rundt magen, så endres størrelsen sånn:

85D, 80E, 75F, 70G, 65H. Men en 70B hos Change tror jeg er omtrent lik en 70B hos h&m.

Nå skal det sies at jeg er ikke helt sikker i disse uttalelsene mine, men det er slik jeg mener å huske at de forklarte forskjellene til meg.

Skrevet

Det kommer også ann på hvilken modell du har brukt, de har store individuelle forskjeller!

Skrevet

nei, er samme mål rundt livet som jeg pleide...

kjøpte endel da fikk så god hjelp sist jeg var der!

så den som var nærmest det jeg pleide å bruke var 3 cupper større... den største tror jeg faktisk var 3 cuper over der igjen!!

helt sjokka jeg...

Skrevet

Jeg bruker 65F fra LaLina, og på Change måtte jeg ha 65H, så ja det er forskjell på størrelsene. Bhene sitter ganske så likt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...