AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Jeg gir snart opp! Jeg har gått den gale veien..!! Fra å være treningsnarkoman og spise sundt, til nød spise littegrann snop i helgene til å føle meg sukkeravhengig og gal etter usunn mat..Hva i all verden skal jeg gjøre?? Jeg har lyst å trene, men får det ikke til..jeg kler på meg treningstøyet, setter kursen mot treningssenteret, men ender opp i en eller annen matforretning med henden full av snop, boller og brus Det kan ha noe å gjøre med at jeg hadde 3 mnd reise, nå før jul, der jeg bare levde på junk...fader, jeg vil, jeg vil, men får det ikke til.. Jeg har lagt på meg alt for mye, har ikke lyst til å gå ut, føler meg feit og ufin, men kommer ikke tilbake til de gode vanene mine..Jeg savner å kunne løpe 3000m på under 12 min, bare flyge av sted! Noen, help meg! I dag burer jeg meg inne med sjokoladekake, chips og sambuca...Gi meg selvdisiplinen tilbake, værsåsnill...
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Dette skjer fort! Unngår man treningssenteret i så lite som en uke, kan motivasjonen forsvinne helt, og det blir et ork å begynne igjen. Det er lite å gjøre med det annet enn å ta seg selv i skinnet..
*appifany* Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Kanskje du må begynne i det små? Lage deg små mål som; denne uken skal jeg kun drikke brus på lørdag og så skal jeg gå en tur i dag, mandag og onsdag. For så å bygge videre på dette, og hele tiden lage deg flere, men oppnåelige mål?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 For at jeg skal kunne holde motivasjonen oppe mtp trening og sunt kosthold, så MÅ jeg trene regelmessig. Altså minst 4 dager i uken, helst 5-6 ganger. Da spiser jeg automatisk sunt, og får ikke lyst på junk og snop. Dersom jeg får et opphold i treningen, så sliter jeg fælt! Da havner jeg på sofaen med godteriposen. Hadde en sånn periode i juleferien, og slet virkelig med tanken på trening. Allierte meg med noen venninner, og vi tvang hverandre med på trening. Og nå er jeg tilbake i trenings-og-spise-sunt-modus Lykke til!!
Gjest yojo Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 For at jeg skal kunne holde motivasjonen oppe mtp trening og sunt kosthold, så MÅ jeg trene regelmessig. Altså minst 4 dager i uken, helst 5-6 ganger. Da spiser jeg automatisk sunt, og får ikke lyst på junk og snop. Dersom jeg får et opphold i treningen, så sliter jeg fælt! Da havner jeg på sofaen med godteriposen. Hadde en sånn periode i juleferien, og slet virkelig med tanken på trening. Allierte meg med noen venninner, og vi tvang hverandre med på trening. Og nå er jeg tilbake i trenings-og-spise-sunt-modus Lykke til!! Er der selv... Når jeg er i en god periode ønsker jeg å trene hver dag, selvom det bare er 30 min.. Men som dere, har jeg falt av lasset for noen mnd siden.. MÅ komme igang igjen.. Heldigvis har jeg ikke lagt på meg noe, men vil ha tilbake go'følelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå