Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #1 Skrevet 22. oktober 2003 Hjelp...hva skal jeg gjøre? Det er høyst ufrivillig! Jeg blir oppkava, nervøs - vises i åpenbar skjelving, engstelig, innesluttet, "sur og tverr". Kvier meg for å ta kontakt med han, gjør alt jeg kan for å unngå han. Jeg er også redd for at de andre skal merke det. Har begynt å oppføre meg merkelig mot de. Kvier meg for sosiale sammenkomster der han er....Det kan aldri bli noe mellom oss. Han har begynt å bemerke min oppførsel..jeg har blitt innkalt på teppet til han til og med.. :oops: Jeg skylder på dårlig arbeidsmiljø. Det har pågått i altfor lang tid nå...klarer ikke å stenge av følelsene. Skal jeg si det til han? Kanskje han allerede vet... Slutte i jobben?
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #2 Skrevet 22. oktober 2003 jobber du på en stor arbeidsplass eller liten??
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #3 Skrevet 22. oktober 2003 Forholdsvis liten arbeidsplass...
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2003 #4 Skrevet 22. oktober 2003 Du sier det aldri kan bli noe mellom dere, antar han er opptatt da. Da bør du for din egen del prøve å komme deg vidre. Vet det ikke er så lett, men du skal tross alt jobbe sammen med denne personen. Arbeidsmiljøet blir ikke bedre av at du spiller sur, fordi du er forelsket. Ønsker deg lykke til, håper du finner ut av det.
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #5 Skrevet 23. oktober 2003 Det er jo nettopp det jeg ikke vet om jeg vil - jobbe her lenger... Jeg spiller ikke sur for å ødelegge arbeidsmiljøet. Jeg vil bare holde en viss avstand...Arbeidsmiljet har da heller aldri vært særlig bra her. Sjefen har selv fortalt meg at jeg var uønsket av de andre på kontoret da jeg begynte her....derfor er det en "fin" unnskyldning å bruke at det er et dårlig arbeidsmiljø. Men jeg liker godt arbeidsoppgavene og sjefen har aldri kritisert jobben jeg har gjort.
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2003 #6 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg skjønner at du vil ha en viss avstand til sjefen, men hvorfor vil ikke dine medarbeidere ha deg der? Og hvis du liker jobben og arbeidsoppgavene ville jeg heller prøvd å gjøre noe for å forbedre arbeidsmiljøet enn å slutte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå