Frøken Smilla Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Jeg har fått tilbud om å få en ny telefon, og kan velge mellom de to overnevnte. I den forbindelse har jeg lest noen tester og undersøkelser, og kan konstantere at de virker relativt like. Men jeg har ikke funnet ut om man på mini pro-en MÅ bruke tastaturet når man skriver sms-er også, er det noen som vet? Jeg ser at på X10 mini så har den "vanlig mobiltastatur" på skjermen, men at man kun kan skrive sms-er med skjermen "på høykant". Har noen noe synspunkt når det gjelder hvilken telefon jeg bør velge? Eller skal jeg bare pent takke nei, og beholde min Nokia 6700 slide (som jeg for øvrig synes at er en skikkelig møkkatelefon, men dårlige funksjoner og elendig brukervennlighet!) en stund til?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Nei, du kan velge å bruke tastatur på skjermen også med pro. Jeg anbefaler pro hvis du skriver meldinger, for ellers blir skjermen veldig liten. Digg å ha det tastaturet til nettsurfing o.l. også
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Støttes! X10 pro MÅ ikke ta ut tastaturet på for å skrive. Men det er kjekt at du kan det!
chui Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 jeg har x10 mini, og angrer på at jeg ikke kjøpte pro!
sonnenblume Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 ville aldri kjøpt uten tastatur - skjermen er altfor liten til å surfe/skrive smser synes jeg
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 jeg kjøpte ikke pro da jeg ikke synes den er like fin som den andre, og angrer ikke på det. har ingen problemer med å skrive eller noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå