Wind Skrevet 22. januar 2011 #1 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Velkommen til min tredje (?) dagbok! De andre har blitt slettet av ulike grunner, men jeg starter på ny frisk igjen. Regner med å få se både gamle kjente ( ) og kanskje noen nye bekjente. Many's the time I've been thinking about changing my ways But when it gets right down to it it's the same drunken haze I'm serving a sentence to write life's sentences It's only when I'm out of it I make sense of this Just for the record I'm gonna put it down Just for the record I'm gonna change my life around Litt om meg: Jeg er en student i tjueårene som har samboer. Er veldig glad i norsk språk og misliker åpenbare skrivefeil. Men ingen er ufeilbarlige, og jeg skriver nok en del feil selv også. I stua står en splitter ny trimsykkel som jeg håper jeg kommer til å bli godt kjent med etterhvert. Jeg går i perioder på lavkarbo, men jeg liker absolutt ikke lavkarbomisjonærer, og håper jeg ikke er/blir en slik selv. For øvrig er jeg glad i musikk, tv og datamaskiner. Musikken kan være alt fra opera til jazz til metal, bare det ikke er techno e.l. Favorittserier er House, How I Met Your Mother og Big Bang Theory. Veldig kjedelig, men noen må jo være det også. Endret 22. januar 2011 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 #2 Del Skrevet 22. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 22. januar 2011 Hei og , Ember! Jeg har sett deg før, har jeg ikke? :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. januar 2011 #4 Del Skrevet 22. januar 2011 Hellu! Måtte snike litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 22. januar 2011 #5 Del Skrevet 22. januar 2011 :goodbye: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 #6 Del Skrevet 22. januar 2011 Hei og , Ember! Jeg har sett deg før, har jeg ikke? :happy: Heisann Du har nok kanskje sett meg snikende rundt hos Tabris, Pingting og i natt også hos Hogwash tenker jeg. Synes også dørstokkmila kan være lang av og til, men med knall intensjoner så skal det gå (håpefull). Synes det så ut som vi hadde masse felles interesser så da tenkte jeg at jeg kanskje fikk lov til å snike litt hos deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Fritt fram, Ember. GUNS og appifany! Uff, jeg tilbringer visst kvelden med å drikke pepsi max og se gamle episoder av big bang theory. Jaja, er ikke så ille det. Endret 22. januar 2011 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. januar 2011 #8 Del Skrevet 22. januar 2011 Fritt fram, Ember. GUNS og appifany! Uff, jeg tilbringer visst kvelden med å drikke pepsi max og se gamle episoder av big bang theory. Jaja, er ikke så ille det. DET skal jeg si deg, det er en bra kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 22. januar 2011 Og ingen sambo. Godt med litt "fri" innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. januar 2011 #10 Del Skrevet 22. januar 2011 Og ingen sambo. Godt med litt "fri" innimellom. Don't I know it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 #11 Del Skrevet 22. januar 2011 Synes det hørtes ut som en knall lørdagskveld jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #12 Del Skrevet 22. januar 2011 Det eneste som plager meg er at jeg er trøtt, og at jeg ikke kan spise sjokolade eller andre godiser. Ikke at det ikke er min egen "feil", da. Lavkarbo ftw.. Veiedag på mandag. Blir interessant å se om det har skjedd noe. Tror egentlig ikke det, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. januar 2011 #13 Del Skrevet 22. januar 2011 Urutinert!!! Veiedag er fredag, så kan du spise så mye du klarer(nesten hvertfall) i helga, og så er det jo leeeeeeenge til du må veie deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #14 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Funker ikke sånn på lavkarbo. Spiser ikke noe særlig ulikt i helgene sammenlignet med ukedagene ettersom kcal egentlig ikke teller, bare mengden karbohydrater. Endret 22. januar 2011 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. januar 2011 #15 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg får bare cravings av å gå på lavkrappo, så jeg teller heller gladelig kcal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #16 Del Skrevet 22. januar 2011 Å, gjør du? Har ingen problemer så sant ikke sambo driver og stapper i seg alt mulig rart like ved siden av meg. Greier å holde meg da også, men det er verre.. Du har prøvd, altså? Noen gode oppskrifter å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. januar 2011 #17 Del Skrevet 22. januar 2011 Får jeg lov å slenge meg på her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #18 Del Skrevet 22. januar 2011 Du er hjertelig velkommen, Mahareth! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. januar 2011 #19 Del Skrevet 22. januar 2011 Å, gjør du? Har ingen problemer så sant ikke sambo driver og stapper i seg alt mulig rart like ved siden av meg. Greier å holde meg da også, men det er verre.. Du har prøvd, altså? Noen gode oppskrifter å dele? Hadde det ikke de første månedene, men så "sprakk" jeg bare. Men det var jo mest takket være som bare måtte ha ostepop, chips, brus osv osv. :dåne: Oppskrifter nei, ingen gode.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. januar 2011 #20 Del Skrevet 22. januar 2011 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå