kvn84 Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Sikkert flere temaer om dette men orker ikke lete frem... På dag 19 i syklusen nå og har hatt små blødninger i dg. Noen som har peil på hva dette kan være?
Jomfruen50 Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Det er jo normalt i en kvinnes syklus å ha blødninger, men hvis du er gravid og har små blødninger kan det være truende abort. Jeg har født 3 barn, men hadde små blødninger med alle til å begynne med i 2 og 3 mnd. Jeg lå for det meste i en stressless stol. Det virket slik at da jeg reiste meg fikk jeg vondt i magen og begynte jeg å blø, men da jeg lå sluttet det å blø. Jeg fant ut at jeg måtte ligge for det meste til jeg var godt over i 3,5 mnd, og gikk på do, og gjorde små ting i huset. Lykke til...
@laide^ Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 *dytter for deg, da jeg lurer på det samme* Jeg er på dag 18 og i dag merket jeg litt blødning i elslimet, noen som vet hva det kan være? Jeg har hatt elslim i 4 dager nå...
kvn84 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2011 *dytter for deg, da jeg lurer på det samme* Jeg er på dag 18 og i dag merket jeg litt blødning i elslimet, noen som vet hva det kan være? Jeg har hatt elslim i 4 dager nå... vi krysser fingre for en liten festeblødning:)
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 eggløsningsblødning? Det pleier jeg å ha. Kjør på, det betyr at du er ekstra fruktbar!
@laide^ Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 eggløsningsblødning? Det pleier jeg å ha. Kjør på, det betyr at du er ekstra fruktbar! Jeg leste en plass at det var noen som fikk eggløsningsblødning, en veldig liten blødning på bare en dråpe og to kanskje. Så kanskje det er dette vi har hatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå