Gå til innhold

Jeg trenger hjelp med mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp, jeg sliter veldige mye med mat, så jeg håper noen av dere kan hjelpe meg

jeg skal ned ca 10 kg, jeg vil ikke stresse om det, jeg tenker ikke på dette som en diett eller noe sånt, men som livendring og det føles bra, jeg trener 3-4 ganger i uken 1 t på sats, jeg tener mest styrketrening, men noen ganger tar de sykkel timene (2-3 ganger i mnd:P), men det jeg sliter med er maten min

det spiser løpet av hele dag:

4-5 knekkebrød

2 med makrell

3 spiser jeg med yoghurt:P

spiser cultura yoghurt med eple i

spiser masse forskjellig frukt

dikker vann

3 ganger i uken eller noe sånt spiser jeg salat med kylling i.

Det her er det hele. jeg spiser ikke så lite selv, men tingen er at jeg greier noe ant mat som jeg kaller tung mat og det

alt fra grønsaker med kylling,fisk, pasta, taco jeg kaster alt opp igjen det blir rett og slett for mye.

Jeg liker mat som er enkelt ``lett mat``som knekkebrød, yoghurt, frukt osv.

kan dere gi meg tips om hva kan prøve å spise? og kan dere gi meg tips om pålegg (makrell er det eneste jeg spiser:P)

liker ikke ost, ikke noe kaviar, majones og skinke liker ikke noe av dette.

Takk for all tipsene og sorry hvis jeg høres ut som jeg er sikkelig kresen, men jeg er ikke det på ordentlig:P

(soory for skrivefeil)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kaster du opp mat?

Skrevet

jeg blir kvalm og da skjer det av sge selv, jeg gjør det ikke selv eller noe sånt.

Skrevet

Da burde du ta en tur til legen. Sånn skal det ikke være. Og du spiser forøvrig alt for lite, som du sikkert vet. Lykke til :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vanskelig å få i deg mat? Du får jo i deg alt for lite mat generelt og da spesielt lite protein:o

Sjekk ut dette så kanskje jeg kan hjelpe deg.. www.sportshake.no/?ak=1990

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...