Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eg har den siste tida brukt Dior Hydra-eitt-eller-anna. Denne tykte eg derimot var litt vel feit og vart liggjande på overflata.

For tida har eg ein del kviser, særskilt i ein sirkel "rundt" fjeset (særskilt i tinning og ved kjeven), men huden har også ein tendens til å verte tørr og reagere på kosmetikk. Har også ein del store porer (fuck them all!). Då eg oppsøkte hudpleiar sa ho at eg hadde tørr overhud og feitare underhud.

Er det nokon som har tips til ein god dagkrem? Pris er eg ikkje så nøye på, så lenge det er ein god krem.

Endret av Søtpotita
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kremen alene kan ikke fikse på hudtilstanden, det er viktig med riktig rens og toner også, evt. masker og skrubb.

Når det er sagt anbefales IGJEN Decleor Hydra Floral-kremen. Den "kurerer" tørr overhud og gir ikke kviser.

Selv synes jeg den hjelper veldig for kvisene også, men det er ikke sikkert den gjør for alle. Jeg er ikke så veldig plaget lenger, etter jeg begynte å basere hudpleierutinen på Decleor-produkter.

Skrevet

Kremen alene kan ikke fikse på hudtilstanden, det er viktig med riktig rens og toner også, evt. masker og skrubb.

Når det er sagt anbefales IGJEN Decleor Hydra Floral-kremen. Den "kurerer" tørr overhud og gir ikke kviser.

Selv synes jeg den hjelper veldig for kvisene også, men det er ikke sikkert den gjør for alle. Jeg er ikke så veldig plaget lenger, etter jeg begynte å basere hudpleierutinen på Decleor-produkter.

Kult nick du har, ondebanan!

Eg brukar toner frå Decleor, og Special Cleansing Gel frå Dermalogica som ansiktsvask. Er eigentleg nøgd med desse produkta. Tenkte på ein krem frå Decleor, den du nemnde er det ein dagkrem? Eg har ei maske som heitte noko liknande også nemleg...

Skrevet

Japp japp, det er en dagkrem! Det er dog en hel fuktighetsgivende serie som heter Hydra Floral, og den serien er både masken din (GOD!) og kremen en del av!

Vær forresten oppmerksom på at Special Cleansing Gel kan være uttørrende! Særlig nå på vinteren.

Skrevet

Japp japp, det er en dagkrem! Det er dog en hel fuktighetsgivende serie som heter Hydra Floral, og den serien er både masken din (GOD!) og kremen en del av!

Vær forresten oppmerksom på at Special Cleansing Gel kan være uttørrende! Særlig nå på vinteren.

Den må eg sjekke ut! Den er vel mogeleg å få tak i på Feelunique?

Ja, eg har høyrt at SCG kan vere uttørkande...kanskje det er den som skapar kviseproblemet mitt...Eg tenkte det var dagkremen kanskje...

Er den kremen du nemner i krukke?

Skrevet

Anbefaler og Hydra Floral serien til Decleor... :sjenert:

Skrevet

Er det "Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream" det er snakk om her?

Skrevet (endret)

Eg posta visst dobbelt!

Endret av Søtpotita
Skrevet

Jeg bruker MD sin Antioxidant til dagkrem og er storfornøyd. Høres ikke helt ulik ut fra Hydra Floral, den trekker godt inn og holder min stakkars fuktskrikende hud okei. :)

Skrevet

^Jeg bruker md formulations antioxidant creme jeg også, men synes den er helt ulik decleor hydra floral. Md sin er mer 'vannete' mens decleor sin er mer 'oljete'(men gir ikke fett, men bare fukt tror jeg), samme med emulsjonen. Hydra floral gjorde meg alltid blank mens md's gir meg mer en matt glød(om det finnes:Plol) Fikk dessverre kviser av hydra floral, men ellers var den god.

Skrevet

^Jeg bruker md formulations antioxidant creme jeg også, men synes den er helt ulik decleor hydra floral. Md sin er mer 'vannete' mens decleor sin er mer 'oljete'(men gir ikke fett, men bare fukt tror jeg), samme med emulsjonen. Hydra floral gjorde meg alltid blank mens md's gir meg mer en matt glød(om det finnes:Plol) Fikk dessverre kviser av hydra floral, men ellers var den god.

Kan denne kjøpast på Feelunique?

Skrevet

Selgeren mwsales02 på eBay selger i alle fall MD. Går også å få nedskrevet verdi på pakken for å slippe toll og tull! :)

Skrevet

Selgeren mwsales02 på eBay selger i alle fall MD. Går også å få nedskrevet verdi på pakken for å slippe toll og tull! :)

Takk for tips angåande selgar! :)

Eg sendte avgarde ei bestilling på Hydra Floral Emulsion, er eg ikkje nøgd med den skal eg oppsøkje mwsales02 og kjøpe meg ein krem frå MD!

Håpar kvisene vert jaga på dør og aldri tørr kome attende! :nei::ler:

Skrevet

Jeg kaster meg på Hydra Floral kremen! Jeg kastet meg på hypen og ble ganske så overbevist. Emulsjonen har jeg ikke prøvd- den er vel lettere. Men har hørt mye bra om den også. Funker som bare det på meg kremen i alle fall. Det høres ut som vi har litt lik hud også.

Fukter masse, men får ikke kviser eller føler at den ligger oppå huden. Jeg prøvde også den fra Dior, og jeg følte også den ble liggende oppå huden, og ikke hjalp på noen måte.

Skrevet

Jeg kaster meg på Hydra Floral kremen! Jeg kastet meg på hypen og ble ganske så overbevist. Emulsjonen har jeg ikke prøvd- den er vel lettere. Men har hørt mye bra om den også. Funker som bare det på meg kremen i alle fall. Det høres ut som vi har litt lik hud også.

Fukter masse, men får ikke kviser eller føler at den ligger oppå huden. Jeg prøvde også den fra Dior, og jeg følte også den ble liggende oppå huden, og ikke hjalp på noen måte.

Så kjekt å høyre at du har god erfaring med kremen og at me truleg har same hudtype. Burde eg kanskje kjøpt kremen istadenfor emulsjonen? :klø: Eg trur min hud er tørr, men fuktfattig. Når det er sagt så er det jo vinter og huden treng litt ekstra fukt...

Veit du kva hovudskilnaden på kremen og emulsjonen eigentleg er?

Så flott at du tykkjer den fuktar mykje og at du ikkje får kviser (Jaaaai!). Eg likte eigentleg godt Diorkremen som er/var i pumpeflaske, men den nye i krukke var ikkje noko god. Har konstant eit lag utanpå huden og får ei ny kvise kvar dag ( :( ). Hååååpar at Decleoren kan rette på det! Krysse fingrar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...