Gå til innhold

Bare jeg som blei tent?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette høres sikkert rart ut men jeg lurer alikevel. Jeg har møtt en godt voksen fyr jeg liker gjennom en hobby. Han bor alene og sier lite om privatlivet sitt. Jeg har tenkt på om han er homo, uten at jeg vet hvorfor jeg tror det. Jeg har også tenkt at det virker som han prøver å imponere meg og at det er en kjemi imellom oss men han prøver seg ikke og det stemmer ikke helt det heller. Kan hende bare jeg som føler vi har kjemi fordi jeg liker han. For en stund sia var vi på et opplegg der vi havnet siden av hverandre. Jeg kjente armen hans mot armen min hele tiden og det kjentes som han presset og i alle fall ikke at han forsøkte å skape avstand. Litt lår mot lår og. Det var mye kroppskontakt, mer enn jeg ville likt hvis det var en annen og mer enn jeg syns er normalt selv om man sitter ved siden av hverandre og det er litt trangt. Jeg ble kjempe tent av dette og følte det lå en sexuell greie og spenning mellom oss. Etter en stund tok han av seg genseren og la den i fanget (hadde skjorte under) og etter nok en stund bøyde han seg framover. Der og da tenkte jeg han gjorde det for å slippe denne kropps kontakten med meg og blei skamfull for at jeg hadde likt det og blitt tent av det. Føler meg skikkelig fjortiss her. Leste om han som alltid fikk stå når han klemmer jenter og har begynt å lure på om han la genser i fanget og lente seg framover for å skjule at han og blei tent av at vi hadde så mye kropps kontakt. Er det mulig at bare den ene kan tenne og føle situasjonen som så sexuell ladet mens den andre ikke merker noe til dette og er det en måte menn skjuler at de får ereksjon ved å lene seg framover eller legge genser i fanget? Er det normalt at voksne menn får ereksjon i sånne situasjoner? Please svar meg ordentlig jeg orker ikke høre at jeg er dum som tenker sånn. Føler meg dum allerede. Har allerede tenkt at jeg overdriver det hele og at han ikke lot seg merke med noe og at han hadde vond rygg og var varm :flau:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er godt mulig du har rett, og det virker like sannsynlig at han unngikk mer kroppskontakt for å unngå å bli kåtere, som at han lente seg frem for å slippe unna deg. Problemet her er at det er umulig å gjette rett svar ut fra din beskrivelse, fordi den selvfølgelig er din subjektive oppfattelse av hva som skjedde. Hørtes ut som en spennende situasjon uansett.

Hvis du vil gjøre noe mer utav dette, eller få et bedre svar på om det virkelig er noe mellom dere, så må du ta initiativ selv. Flørt med ham når dere møtes: det er temmelig risikofritt. Hvis han flørter tilbake er sannsynligvis spenningen gjensidig. ;) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...