Gå til innhold

Hva synes dere jeg skal gjøre i kveld?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre i kveld! Har 3 alternativer:

- Ut på byen med 2 venninner (har VIP-plasser på et utested i dag)

- Filmkveld med venninner

- Hjemme alene med film og potetgull

Det regner heftig ute, samt at det er såpeglatt og innsjøer hvor enn man går. Derfor må jeg ærlig innrømme at alternativ 3 lokker mest :sjenert:

Men jeg er jo singel, i begynnelsen av 20-årene og burde ha kjempelyst til å ta en tur ut for å danse fra meg og prøve nye spennende drinker. Igjen må jeg innrømme at en stor grunn til at jeg vil på byen er for å møte potensielle kjærester. Da drar jeg vel ut på feil grunnlag?? (Er ikke ute etter ONS altså, men vil møte en hyggelig gutt som jeg kan bli kjent med, kanskje litt klining :sjenert: Så lenge siden sist. Vet at byen ikke er det beste stedet å møte seriøse gutter, men likevel)

Filmkveld med venninner fører jo med seg samme problem som bytur, nemlig ut i møkkaværet. Så da kan jeg liksågodt dra på byen, om dere skjønner.

Hva synes dere jeg skal bruke denne lørdagskvelden til?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke dratt ut på byen dersom det er "jakten" som drar deg. Det evige jaget og maset med å føle at man må ut på byen, "plikten" til å sosialisere hver fredag og lørdag, håpet om å finne en real fyr... ugh. Det er et slit. Om du uansett ikke er interessert i noe ONS, så er vel sjansen større for at du møter en kul fyr på skolen, i forbindelse med aktiviteter, trening etc.

Har du derimot lyst til å tilbringe en koselig kveld med venninner, og det kun er regnet som setter en stopper for det: Brett opp paraplyen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Gjør det du vil mest.

Jeg pleier å tenke, at hvis det er en fest/utested/sosial greie som skjer, men jeg ikke er helt i humør, så er det bedre å være hjemme enn å sitte å surmule på et utested..

Men de gangene jeg ikke er helt intressert i å dra på byen, men gjør det likevel, ender jeg jo alltid opp med å ha det kjempegøy!

Derfor tar jeg slite beslutninger på magefølelsen. Hvis jeg føler for å dra, så drar jeg. Hvis jeg føler for å se på tv aleine, gjør jeg det. :P

Er jo ikke vanskeligere, sånn egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Aller mest har jeg lyst til å ha filmkveld alene :)

Men er redd for å gå glipp av noe på byen! Det skjer alltid så mye gøy de gangene jeg ikke er med.

Dilemma dilemma ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Aller mest har jeg lyst til å ha filmkveld alene :)

Men er redd for å gå glipp av noe på byen! Det skjer alltid så mye gøy de gangene jeg ikke er med.

Dilemma dilemma ;)

Kjenner meg igjen. Får håpe vi ikke går glipp av all verden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde defnitivt dratt ut:) bor dere i nærheten kunne dere jo påkostet dere en taxi? Da er plutselig ikke regnværet så stress lengre, og hvis dere vet hvor dere skal blir der jo ikke så mye trasking heller... Men det spørs jo hva du vil selvfølgelig. Det er forsåvidt ofte lettere å finne ut akkurat hva man vil etter et lite glass vin..... Hehe

Endret av Maria543
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt hva man skal være så redd for å gå glipp av på byen... Er jo ikke som om det skjer så mye forskjellig fra gang til gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir byen! :)

Herregud, jeg er jo bare ung én gang ;) Partyhatten er på, og drinkene går ned på høykant. Nå stikker jeg til vorset!

Håper de skjer noe gøy :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...